kai slidu, tai kazkaip uzsifiksave, kad turiu stabdyti pavarom, o siaip visad ant laisvo
QUOTE(Crassula @ 2010 01 21, 21:28)
Ar avarijos visada yra vien tik del vairuotojo, ar jos buna ir del prastu oro salygu??
o cia kaip prastos oro salygos sukelia avarijas. Tik pasninga ar lyti pradeda ir visos masinos stebuklingai pradeda dauzytis viena i kita ir visur kur kitur papuole?
Ar vis tik vairuotojas kaltas, kad neivertino oro salygo ir nepasirinko saugaus greicio, neparuose masinos joms?
QUOTE(pikkolo @ 2010 01 22, 11:46)
Oi mergaitės kaip vakar man buvo. Pasistačiau kaip visada mašiną ant Tauro
nepatinka man kai taip slidu buna
As irgi ant laisvo stbdau pries sankryzas normaliu keliu. Jei slidu, tada jau pavarom. Ir nuo kalno letai judanciame kamstyje laisvu vaziuoju.
Bet as turiu kita silpnybe, kuria vis bandau isgyvendint. Nu baisiai myliu sankaba ir minkau ja kai reikia ir kai nereikia Taip viena nuzudziau Bet dabar jau stengiuosi maksimaliai save kontroliuot, nes anksciau tai budavo ir stabdydavau viena koja ant stabdzio, kita ant sankabos, ir letai riededavau sankaba ismynus, ir sankryzoj laukdama ismynus laikydavau
Bet as turiu kita silpnybe, kuria vis bandau isgyvendint. Nu baisiai myliu sankaba ir minkau ja kai reikia ir kai nereikia Taip viena nuzudziau Bet dabar jau stengiuosi maksimaliai save kontroliuot, nes anksciau tai budavo ir stabdydavau viena koja ant stabdzio, kita ant sankabos, ir letai riededavau sankaba ismynus, ir sankryzoj laukdama ismynus laikydavau
QUOTE(@mamyciukas@ @ 2010 01 22, 10:24)
jei zmogus nevazineja kiekviena diena tai jis nesiskaito,kad vairuotojas?ir is jo reiketu teises atimti?
kalbėjau konkrečiai. žmogus, kuris turi teises tam, kad kelis kartus per metus nuvažiuotų į sodą ar panašiai. Jūs gal neįsiskaitote į mano žodžius? Nekalbėjau apie tuos, kurie tarkim neturi galimybės važinėt kasdien visiškai, bet važinėja tikrai labai dažnai. Pati neturiu automobilio, bet tikrai jaučiu, kad važinėju labai dažnai, atsižvelgiant į tai, kad teisių kol kas net metų laiko neturiu. Todėl aš jaučiuosi nusipelniusi be didelių ceremonijų gauti normalias. Bet tikrai nemanau, jog moteris, kuri gavo teises, vasarą du kartus važiavo prie jūros ir kartą į sodą, turėtų jaustis savimi pasitikinčia ir užtikrinta vairuotoja. Toks žmogus nežino, nei ką reiškia vairuoti rudenį, kai kelias šlapias ir nuklotas lapais; ką reiškia vairuoti žiemą, kai visur slidu; ką reiškia trumpas reakcijos laikas ir staigi pati reakcija, kai į kelią išbėga vaikas. Toks vairuotojas tik ir gali pasakyti "Avarija įvyko dėl to, kad lauke žiema", bet ne "Avarija įvyko dėl to, kad nepasirinkau saugaus atstumo/greičio, o lauke ir žiema" ir pan.
QUOTE(Nerytė @ 2010 01 22, 10:45)
atpratau nuo taisyklingo vaziavimo
vaje, aš turbūt atpratau jau tik atsiėmus teises o praėjus gal mėnesiui laiko po teisių gavimo jau sakiau, kad tikrai nebeišlaikyčiau egzo tada nuėjus... ir omeny turiu būtent tai, kad neišlaikyčiau pagal tuos standartus, pagal jų reikalavimus vairo laikymui, sankabos spardymui ir panašiai. Ženklus vis dar skiriu, reakcija pagerėjus (visgi suprantu, ką reiškia važinėt vakarais ir ne tik ), o ir posūkius vis dar rodau (net kiemuose )...
QUOTE(Almost @ 2010 01 22, 09:06)
.....Jei tokius, kurie važinėja tik vasarą, tik dieną, tik savo kieme, tik į sodą ir panašiai (imam dabar tuos, kurie neturi 2m stažo) per kursus atmestų, o mus, važinėjančius beveik arba kasdien, laisvai paleistų ...
Na, visi tie ,,jei" - tik svajonės. Jei įstatymai būtų leidžiami pagal mūsų norus, šia tema čia net nediskutuome
QUOTE(pikkolo @ 2010 01 22, 09:46)
Oi mergaitės kaip vakar man buvo. ...Stabdau jau iš toli, bet mašina kad čiuožia, kad čiuožia,
Žinau tą jausmą Tik manoji nečiuožė, o gražiai riedėjo nuo kalniuko su dingusiais stabdžiais.
QUOTE(~Jacinta~ @ 2010 01 22, 09:55)
.... stabdziau ar ne - vis tiek ta zenkla ir gelezinkeli praciuoziau!
Va čia jau tikrai baisu
QUOTE(Almost @ 2010 01 22, 14:16)
žmogus, kuris turi teises tam, kad kelis kartus per metus nuvažiuotų į sodą ar panašiai.
tokiu zmoniu yra vienetai
QUOTE(@mamyciukas@ @ 2010 01 22, 13:23)
tokiu zmoniu yra vienetai
patikėkite - klystate. tikrai ne vienetai. ir ypač tai pasimato pvz. žiemą, kai tokiems žmonėms reikia važiuoti kur nors skubiai
Papildyta:
QUOTE(Atogrąža @ 2010 01 22, 13:20)
Na, visi tie ,,jei" - tik svajonės. Jei įstatymai būtų leidžiami pagal mūsų norus, šia tema čia net nediskutuome
man paskutiniu metu patinka įžiebti diskusijas ir pastebėti, kad kai kurie žmonės neskaito esmės, o skaito pavienius žodžius
Aisku. Supratau tik viena- vairuoti ir egzaminus laikyti nera vienas ir tas pats.
Gal ir tikrai geriau vaziuoja tie vienetai, kurie vazineja pora kartu per metus.
Tegyvuoja nesamones!!!!!!!!!!!
Papildyta:
Nu, kaip sakoma patylesiu.
Bet ar nebuna staigiai pasnigus padaugejimo avariju??
Gal ir tikrai geriau vaziuoja tie vienetai, kurie vazineja pora kartu per metus.
Tegyvuoja nesamones!!!!!!!!!!!
Papildyta:
QUOTE(Bekasė @ 2010 01 22, 12:14)
o cia kaip prastos oro salygos sukelia avarijas. Tik pasninga ar lyti pradeda ir visos masinos stebuklingai pradeda dauzytis viena i kita ir visur kur kitur papuole?
Ar vis tik vairuotojas kaltas, kad neivertino oro salygo ir nepasirinko saugaus greicio, neparuose masinos joms?
Ar vis tik vairuotojas kaltas, kad neivertino oro salygo ir nepasirinko saugaus greicio, neparuose masinos joms?
Nu, kaip sakoma patylesiu.
Bet ar nebuna staigiai pasnigus padaugejimo avariju??
QUOTE(Crassula @ 2010 01 22, 13:59)
aš įsiterpsiu (visgi atviras forumas). Vairuoti kasdien išsilaikius egzaminus - visiškai totaliai du skirtingi atvejai. Jus mokykloje moko vairuoti egzaminui ir deda pagrindus (rikiavimosi, posūkių rodymo, ženklų atpažinimo, reakcijos, parkavimosi ir pan.), bet ten gauti įgūdžiai tėra pamatai tolimesniam vairavimui. Taip, pamatai yra labai svarbu, bet kai Jūs viena kasdien vairuojate, tai netikiu, tikrai NETIKIU, jog skirtumo nepastebite. O jei važinėtų tie vienetai, tai tikrai būtų geriau. Draudimas pigesnis jiems būtų, kelių taip dažnai nereikėtų remontuot. Kiek mokesčių būtų sutaupyta gal nepykite taip ant pasaulio, kaip atrodo iš Jūsų post'ų?
ir dėl staigaus pasnigimo irgi turiu paprastą nuomonę. Draugas važinėja kasdien bet kokiom oro sąlygom, bet kuriuo paros metu. Ir tai, ką aš vadinu žiauria situacija kelyje, kai pasninga, žiauriais keliais, kai jų nenuvalo, kai turiu baimės važiuoti ir geriau net neparkuoju mašinos kieme, draugas (ir tėtis, pabrėžiu, jei kam bus lengviau - jis turi 20metų stažą, o draugas 3 su virš) tik pasako "Nu šiek tiek sunkiau važiuot, bet šiaip nieko čia ypatingo". Taigi suku link to - jei vairuotojas nėra įsitikinęs, jog gali saugiai važiuoti bet kuriuo metų/paros laiku, tai jis tada ir kaltina oro sąlygas, pėsčiuosius ir panašiai.
P.S. Niekada nesakiau, kad nėra avarijų, dėl kurių kalti pėstieji ar oro sąlygos. Bet, deja, tokių avarijų mažuma, nes daug kuriuos atvejus galima paaiškinti paprastai - vairuotojo dėmesio stoka, neatsakingumas ir panašiai.
Almost,o jus po 3-5metu vairavimo jau viska mokesi ir zinosite kaip reikia elgtis kiekvienoje situacijoje?man atrodo,kad zmogus gyvena ir mokosi,o mes neisimtis.
QUOTE(@mamyciukas@ @ 2010 01 22, 14:19)
\
aš nežinau, kas bus po 3-5metų man net nekyla tokie klausimai. Ir iš viso - prie ko čia tai, kas bus po tiek ar aniek metų? nesusikalbam matomai
Žinau tiek, kad tas, kuris turi teises kad ir 1 ar 2metus, bet važinėja kasdien arba beveik kasdien (nu ok, imkim taip - bent jau 3kartus per savaitę, nepriklausomai nuo to, už lango žiema ar naktis) yra kur kas pranašesnis už tą, kuris teises turi pvz. 7metus, bet per tą laiką važiavo gal kokius 10kartų gyvenime ir visi jie buvo šviesią vasaros dieną