jei labai nori tegul perka,o genda dazniausia elektronika.dyzelius 2.2L geriau apeiti is tolo
mano brolis tokį turi, tai tikra teisybė, elektronika buvo parėjus, bet visa kita puiku...turi ir kaimynas, tai kaimynui bėdų kaip ir nebuvo...ir mano brolis ir kaimynas pirko panašiu metu, prieš porą metų, tik mano brolio 2005, o kaimyno metais senesnis....
na turiu as 2.2 dyzelini hdi jau ketvirti metai, kol kas nei elektronika, nei isvis jokiu rimtu gedimu nebuvo. Priziuriu automobili kaip priklauso, reguliariai ir vazineju. Automobilis komfortabilus, stabilus, erdvus salonas, daug pliusu is tikruju.
Turėjau aš prieš kokius du metelius berods. Pas mane buvo lygtais 2002, o gal 2004 m., nebepamenu jau Šiaip pirkčiau ir dar kartą tokią mašiną, daug pliusų tikrai - erdvi, stabili, itin maloniai važiuoja, patogus salonas na ir vidaus bei išorės dizainas taip pat traukiantis akį. Tačiau pasidomėkite šiek tiek FAP filtrais (dyzeliniuose auto) aš tiek bėdų turėjau, kad Kai jau baigiasi jo galiojimo laikas, jį tvarkyti reikia... Aišku gali vežti pas elektriką, "apgauti" dačiką, kitas gudrybes bandyti, tačiau mėnuo, du ir vistiek viskas iš naujo. O FAP'o tvarkymas patikėkit nepigus. Peugeot centre Kaune pasiūlė už 3000 lt sutvarkyti, aš radau pigiau, bet paskutinę min. ėmiau ją ir pardaviau
na mano fap'as irgi jau negaiojantis buvo kai pirkau masina, bet isoperavom sekmingai ir jau keturi metai CO 2 nulini rodo. Keitimas nauju zinoma brangus, bet ar verta, TA vistiek neskiria yra tas fap'as ar jo nera. ziuri ismetamu duju koncentracija, o jei viskas protingai padaryta tai koncentraija gera.
jei jus apgavot tik elektra, vet visus vidurius palikot, tai zinoma sudeges kuras dar labiau uzkimso bakeli, todel ir atsinaujino problemos.
jei jus apgavot tik elektra, vet visus vidurius palikot, tai zinoma sudeges kuras dar labiau uzkimso bakeli, todel ir atsinaujino problemos.