QUOTE(Bajoraitė @ 2010 01 08, 00:09)
O prieš kiek laiko praneša,kad atšaukia skrydį? Ir kaip su sumokėtais už bilietus pinigais? Grąžina ar kaip?
Trumpiausias laikas, prieš kurį man pranešė apie skrydžio pakeitimus, buvo 3 savaitės, paprastai prieš 1-2 mėnesius. Jeigu skrydį atšaukia, pinigus gražina. Jei iš anksto pakeičia skrydžio laiką daugiau negu 3 val., siūlomi 3 variantai: gali pasirinkti pakeistą skrydį, gali pasiimti pinigus, gali imti travel credit, t.y. tuos pinigus galėsi išnaudoti kitiems skrydžiams per 180 dienų. Travel credit imti nepatariu, nes tam, kad jį išnaudotumėt, reikia skambinti į kurį nors jų centrą ( lietuviams -į Angliją). Jei skrydį iš anksto pakeičia mažiau negu 3 val, tada arba gali sutikti su tuo, arba gauti travel credit, pinigų tokiu atveju negrąžina.
Čia kalbu apie išankstinius tvarkaraščio pakeitimus, o ne apie vėlavimus.
Nors kartais ryanair visai geranoriški, mano sūnui netiko tvarkaraščio pakeitimas, tai paskambino į Angliją ir pakeitė į kitą dieną.
Bet perspėju, tvarkaraščio pakeitimų rynair daro, man irgi teko dukart nukentėt, kai nusiperki bilietus kur nors per 2 ar 3 skrydžius, pakeičia pirmojo skrydžio laiką ir griūna viskas. Pinigus grąžina tik už pirmąjį skrydį, nes rynair visada pabrėžia, kad yra bendrovė, skraidinanti nuo taško A iki taško B.
Todėl bilietus visada perku tik itin pigius.
Papildyta:
QUOTE(Makalius @ 2010 01 08, 10:12)
Galiu persiųsti bilietų atšaukimo meilą vokišką, kuriame parašyta, kad priežastis - nesutarimai su banku
tą meilą man žmonės persiuntė, ir pats tokį turiu.
Atsiprašau, jei esu neteisi. Tikrai nemėgstu taip kvailai ginčytis. Tiesiog ryanair veikla domiuosi, nes su jais daug keliauju ir su tokiu atveju, kaip tamstos minėtas dar nesusidūriau. Labai prašyčiau atsiųsti man tuos abudu meilus, jei nesunku. Ne dėl to, kad nepasitikėčiau, o tiesiog, kad žinočiau, su kokiais dar nemalonumais galima susidurti, keliaujant su ryanair.