As pirkau iš Fragrancedirect - pirmą kartą - tai žiūrėsiu kaip čia bus.
Na o mane sudomino tas išsiieškojimas pasiklydusiu-dingusių prekių.
Aš mat atsiskaitau debetine Visa Virtuon kortele. Tačiau juk aš taip pat galiu kaip įrodyma, kad pirkau pateikti banko išrašą. O išsiaiškinti gal būtų galima ir el. paštu kontaktuojant su atsakingais asmenimis.
Anksčiau siunčiausi iš Čekijos kvepalus - tai jie mane iškart įspėdavo, kad jei dėžė bus perklijuota ar pan. (jie turi spec. žymėjimo juostą) - jokiu būdu neimti siuntinio su kvepalais. Nes buvo ne vienas atvejis, kai užsakovai gaudavo vietoje kvepalų - knygų arba
![doh.gif](https://www.supermama.lt/forumas/public/style_emoticons/default/doh.gif)
tiesiog prikrauta virtu ryžių, kad svoris maždaug toks pat būtų. Ir čia aišku, kad viskas vyksta paštuose...kur pasirodo pilna nesąžiningų darbuotojų. Tokiu atveju - jie man siūlė rašyti paštui pretenziją ir neimti siuntos. Ačiū Dievui, man nepasitaikė toks atvejis, tačiau čia tikėtina daugiau, kai siuntinys keliauja paštu per daugelį paštų...pvz. pirkėjas iš Rumunijos patyrė tokį nusivylimą - čia situacija su knygomis.