labas visoms. seniai cia bebuvau.
Na as net nezinau kaip maniske daugybos lentele ismoko, bet ja moka neblogai. su jais tikrai labai terliojasi cia, kas liecia daugybos lentele, ir su sudetim ir mintinai, ir tiesiog dauginti. Labai ziuri cia mintyse skaiciavima. Tai dukra buna ir uz mane zymiai greiciau suskaiciuoja

siaip ji gali matematika visai neblogai, bet ji nemgetsa jos ir tada sunku gaunas. Zinoma zodiniai uzdaviniai iki siol jai sudetingiausi. Per kontrolinisu aplamai jai sunku buna, jei ji klausime nors vieno zodzio nesuprato, ji nebeatsakys, nors atsakyma zino tikrai, ji isivaizduoja kad apaie tai nera niekada nieko girdejus.
Mokemes intensyviai rasinelisu rasyti, dabar palikom karta per savaite po rasineli sugalvot ir parasyt. bet naudos buvo, nes gavo pagaliau 3 uz rasineli. Ji bent kazkiek sakiniuidomesniu isimine ir juos pritaike kitame rasinelyje ir taip sugebejo prasisukti, kad gautu bent 3. rase is gamtos pazinimo kontrolini, ir velgi, mokejo puikiausiai, o nesuprato paties klausimo, ir neatsake, neisiviazduoju ka ji gaus uz sita kontrolini. o mums labai svarbus pazymiai dabar, nes spresis i kokia mokykla keliaus. Bet as jau po truputi bandau susitaikyti, akd tas pats kur ji eis, svarbu, akd ja ten gerai rupintusi. Ji visa isnervuota jau, mirksi isvien akytem. Matematikos kontrolinis po kontrolinio
Eilerascius ji labai greitai ismoksta, visada gauna gera pazimi uz ji. Dabar turi pati parasyti tema apie kiskius, be niekeno pagalbos. turejo tekste pabraukti kas yra svarbu ir tai uzrasyti ant plakato. ji pabrauke beveik viska,
jaitai ir yra svarbu, o mokytoja vel uz galvos susiemus. as mokytojai pasakiau, kad cia nuo kiekvieno zmogaus dar net priklauso kas jam svarbu ir kas ne. Pasakiau, kad tai dar labai gincytinas dalykas, nes tai labai individualu, ir mes cia abi dabar galim kieviena savo tiesa irodineti iki begalybes. Nu is dlaies ji sutiko su manim. Sakau, o Smiltei, kaip autistei ismetus kazka is tu pabrauktu dalyku gali buti, kad viskas savo esme praras. Jiems yra kitaip, jiems yra visai kiti galbut svarbus dalykai, kad jie viska suprastu kaip reikia.
Ji gali per vaidinimus atsitoti ir pasakyti savo teksta, ir net labai nori tai daryti. Per sventes kai mokykloje buna kad vaikai savo kalba pasveikina su sventemis kitus, ji beveik visada nori irgi pasakyti. Bet siaip stengiuosi jos nevesti i tokias vietas, kur per daug zmoniu.
Del metalu. Musu gydytoja-homeopate ir pan. sake, akd Smilte irgi turi ju, bet kiek bandom mes juos visokiasi Bacho ziedu lasiukais, ir dar visokias budais varyti lauk, niekaip. Jos organizmas ju taip lengvai neatiduoda. O bandom jau apie metus laiko.
Buvo skaudu kai po pirmo rasinelio mokytoja jo visai nesupratus parase jai nuo 3= iki 2. O Smilte bande tiesiog idomesni rasineli padaryt su jumoru, ir parase, kad pelyte sedejo saldytuve. Kiek mokytoja ten aiskino, kokia tai nesamone, koks nesamoningas rasinelis buvo ir pan. Dar lydinti mokytoja pridejo" gal uzsaldyta pele" tada ir pasakiau, kad tai Mes nesuprantam jos to rasinelio, Mes nematom kazkokios logikos, bet pas SMILTE turbut yra ta logika, tik Mes nepasistengiam jos surast. JI nesupranta MUSU juoku, o MES jos juoku. ir tai JOS pasaulis. Tada mokytoja susigedo ir pasiramino aikciojusi" kokia tai nesamone". Sausio menesi laukai manes pokalbis su mokytojais, mokyklos direktorium ir kitu dvieju mokyklu direktoriais, i kurias Smilte galbut papuls. dar ateis viena specialistas, kuris apie mokyma autistu vaiku geriausiai zino. Ir aptarinesim kas geraiu butu Smiltei ir mokyklu direktoriai mastys ar jie toki vaika gali i savo mokykla priimti, ar man ieskot kitos mokyklos, galbut net privacios.