QUOTE(sayonara @ 2010 01 20, 10:26)
kadangi visai apsileidau, tai vardan sporto rodau vieną neseną foto. galite įtarti kokybės bėdas, ale jos greičiausiai kilo dėl to, kad juosta ne skenuota, o perfotografuota neturint tam tinkamų įgūdžių
O kodel tu apsileidai?
Nuotrauka plastiska. Man tokios patinka.
QUOTE(Puriena6 @ 2010 01 20, 10:57)
Sillwio. Na, mūsų skeneriai skirtingi, bet principas panašus turėtų būti. Man geriausia skenuoja po vieną kadrą. Jei tik imu visus 12 ( rėmelyje telpa), tai spalvos ir skenavimo kokybė suprastėja. Po vieną skenuojant darbo daugiau, bet verta. Ypač skirtumas akivaizdus ant jb juostos.
Pavyzdys: kadras double expo. Pirmas nuskenuotas sraute, o antras individualiai. Įdomiai atrodo ir pirmasis, bet antrasis arčiau tiesos. Tarp kitko šis kadras darytas iš juostos vėlgi kitoks nei abu nuskenuoti. Bet čia jau darytojo reikalas
Dar. Kai man skenuoja visas iš karto, tai ir apkarpo taip kaip nori( ir be abejo nukerpa per daug) ir šarpo bereikalingo prideda. O po vieną jau niekur nesavivaliauja, o aš jau po to matau ar to šarpo reikia, ar ne. Skenuoju programa, kuri buvo kartu su Epsonu komplekte.
As niekada neskenuoju daugiau, negu 1 kadra. Be to, visada atjungiu visus auto tiuningus, sharpus ir kitas nesamones, nes jo neprideda kokybes. Bet cia smulkmenos. Pagrindinis klausimas, kaip isgauti spalvas, artimas tikrom. Jei negatyve nesimato tikru spalvu, tai skaidreje jos yra ir matosi plika akim, kiek i sona vaziuoja skaneris. Atitampyt iki originalo man niekaip nepavyksta. Manytina, kad ir su negatyvais tas pats, tiesiog maziau sirdi skauda, kai nematai kokios tos tikros spalvos.
"Forcing yourself to use restricted means is the sort of restraint that liberates invention. It obliges you to make a kind of progress that you can't even imagine in advance." - Picasso