QUOTE(Ciccio @ 2016 02 14, 14:50)
tai tėra tas pats platinimas - ieškoti žmonių, kurie pirks. O as produktas, tik dar vieni overpriced vitaminai. Neįmanoma užsidirbti, jei kaipmišprotėjus neieškosi funkcionuojančių pardavėjų ir nepardavinėsi produktų. O jei reikia išsipirkinėti frančizę, tai apskritai yra visiška nesąmonė. Dar nė neuždirbusi, tu jau kompanijai sumoki.
Jūsų labai klaidinga nuomonė apie MLM, su tokiu požiūriu tikrai tinkliniame marketinge nieko ir negalit uždirbti.
Kaip teisingai plėtoti tinklinį marketingą.
Daugeliui žmonių, kurie yra geri pardavėjai, nepavyksta pasiekti rezultatų tinkliniame marketinge dėl labai paprastos priežasties žmonės, kurie yra profesionalia pardavime, koncentruojasi į paslaugos ar prekės pardavimą, o ne į tai kaip suburti po savimi komandą.
Apie tai nemažai rašoma ir vieno ši tinklinio marketingo gurų Dono Faillaos knygoje 45 sekundžių prezentacija arba 10 pamaokų ant servetėlių. Jis teigia, kad daugeliui žmonių, o ypač pardavėjų, atrodo, kad jeigu jie pritrauks ką nors į šį verslą, tai jie dubliuos save ir to pakaks. Tačiau taip nėra, kadangi jeigu sponsorius (asmuo, kuris pritraukė naują žmogų) dings, tai naujasis žmogus nesugebės toliau veikti ir verslas sustos.
Norint, kad tinklinis marketingas sėkmingai vystytųsi, reikia užmegzti ryšį ne tik su tiesiogiai pritrauktais žmonėmis, bet ir žmonėmis esančiais keliais lygiais žemiau, ir to paties mokyti savo partnerius, tokiu būdų užtikrinant grupės stabilumą.
Tuo tarpu dauguma pardavimuose dirbusių žmonių, tinkliniame marketinge elgiasi visiškai atvirkščiai jie sužino siūlomos prekės ar paslaugos privalumus ir pradeda kaip išprotėję ją patys pardavinėti, kadangi jie turi didelę patirtį pardavimuose ir be problemų komunikuoja su žmonėmis. Pardavejas, sudomina produkcija vis daugiau žmonių, tačiau toliau su jais nedirba, nes ir toliau stengiasi viską pardavinėti pats. Tokiu būdų jis palieka savo suburtas komandas be reikiamo dėmesio ir po kurio laiko lieka vienas, kadangi komanda subyra, žmonės pasitraukia.
Tinkliniame marketinge svarbu nepardavinėti viską pačiam, bet sudominti žmones ir išmokyti juos daryti tai ką darote ir Jūs, t.y. dalinis informaciją, sudominti naujus žmones.
Žinoma geras pardavėjas pradžioje rodys geresnius rezultatus, nei tas, kuris koncentruosis į komandos formavimą ir jos mokymą, tačiau tai bus trumpalaikis rezultatas. Ir finale žmogus, kuris dės pastangas mokydamas savo komandos narius teisingai vystyti MLM verslą ir mokyti tai daryti savo partnerius, uždirbs kur kas daugiau, nei tas, kuris stengsis parduoti kuo daugiau.
Tad, linkiu visiems nešokti į krūmus iš girdus žodį tinklinis marketingas, bet ir nepiešti rožinių debesėlių. Priimkite tai, kaip rimtą verslą, kuris dedant pastangas ir turint rimtus tikslus, gali Jus iki jų atvesti. Sėkmės!