QUOTE(Aimeja @ 2014 05 14, 11:06)
Kiek teko sutikti, visi platintojai yra įkyrūs. Jie nesupranta žodžio -ne, nedomina šita prekė. Kaip jaustis, kai paskambina sena pažįstama, ir kviečia į svečius, pagalvoji, kad visai malonu, galbūt nori pabendrauti, suplanuoji laiką, nusiperki pyrago, nuvažiuoji ir .... ant stalo ,,parduotuvė''. Jokių draugiškų pokalbių, nieko, tik monotoniškas pasakojimas apie prekes ir kokios jos puikios, kai bandai pertaukti, net neklauso, užsiblokuoja matyt klausa, iš mandagumo jau sėdi, paskui šiaip ne taip išeini, parvažiuoji namo ir tenka gerti vaistus nuo galvos skausmo, tiap išpudrina smegenis, kad visa diena jau nedarbinga , man tokie ,,pardavimai'' per daug laiko ir sveikatos kainuoja.
Nelabai kokia draugė tada...
Aš dažniausiai nepasakoju draugėm apie visus produktus, dažniau, vieną ar kitą daiktą duodu pabandyt, tarkim kažką iš kosmetikos, jau savo naudojamą. Kadangi žinau savo drauges, tai žinau kurios kuo domisi. Pristatymų ant savo draugių dar neteko pravedinėti Yra ir be to apie ką pletkinti.
Aš iš tų žmonių, kurie mano, kad nesvarbu kaip girsi daiktą, daug didesnis įspūdis bus jei duosi išbandyt. Tai tarkim darbe, jei atsiranda koks naujas daiktas, tiesiog atnešu, padedu ten kur kavą geriam, ir jos žino, kad va galima išbandyti, pauostyti ar pasitepti.
Ir dar pagalvojau, kad kiekvienas mokosi iš savo remėjo, ir kažkaip pastebėjau, kad atskirų firmų skirtinga politika šiuo klausimu. Vienos labiau skatina tokį lindimą, kitos mažiau.