QUOTE(MrRAT @ 2014 05 11, 22:34)
Tinkliniame marketinge gauni atlygį ne tik nuo savo, bet ir nuo tavo užregistruotų pardavėjų pardavimų. Tuo tarpu, tiesioginėje prekyboje gauni pajamas tik nuo savo pardavimų.
Tinkliniame marketinge, priklausomai nuo marketingo plano, galima sėkmingai išsisukti nuo pardavinėjimo, jei tai yra ne prie širdies, o tiesiog motyvuoti kitus parduoti, kurti verslą. Tiesioginiuose pardavimuose privalai pardavinėti pats.
Tinkliniame marketinge, priklausomai nuo marketingo plano, galima sėkmingai išsisukti nuo pardavinėjimo, jei tai yra ne prie širdies, o tiesiog motyvuoti kitus parduoti, kurti verslą. Tiesioginiuose pardavimuose privalai pardavinėti pats.
Taigi, tas esminis skirtumas yra toks, kad tiek tiesioginėje prekyboje, tiek tinkliniame marketinge -reikia, kad pirktų? O tam, kad pirktų, reikia parduoti. Now, that's a huge difference
Tiesioginė prekyba: kompanija-pardavėjai-pirkėjas
Tinklinis marketingas: kompanija-motyvatorius-pardavėjai-pirkėjas
Pagal šitą schemą tinklinis marketingas ta pati tiesioginė prekyba, tik su papildoma grandimi ala motyvatoriumi.