Įkraunama...
Įkraunama...

Tinklinis marketingas. Tik distributoriams.

Mane sudomino MonaVie kompanija. Gal kas jau naudoja jos produkcija? Ziurejau prezentacija, man patiko sios kompanijos marketingas. O tai reiskia, kad galima susikurti nebloga versla. Ypac kai produkcija yra susijusi su sveikata. smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo viola****: 09 spalio 2013 - 22:21
Is tiesu, kaip kazkas cia jau parase, tinklines rinkodaros kompanijos yra tuo saunios netgi vartotojui, kuris nenori daryti verslo, o tik vartoti, jos grazina pinigelius, jei tu esi aktyvus vartotojas, nuo taves priklauso, kiek procentu atgal gausi, Jokia maxima nieko panasaus nedaro. Tiesa, galbut ju aciu korteles galima susieti su tuo, kad tai jau kazkas panasaus. Teko girdeti, kad aciu korteles ideja pasiskolinta butent paanalizavus tinklines rinkodaros versla. O del to, kokia kompanija pasirinkti, cia jau gal kiekvienam savo. As pasirinkusi GNLD, nes labiau pasitikiu daugiau kaip 50 metu veikiancia kompanija, nei kokia nors jauna, ka tik susikurusia. Maza tikimybe, kad virs 50 metu dirbanti kompanija bankrutuos ir produktai jau seniai patikrinti rinkoje. Kitas dalykas, kad man patiko GNLD produktai. Ir kainos nera jau tokios dideles, jei imi ne viso buteliuko kaina, o Kapsules kaina. Zinot, vaistinese dauguma produktu zymiai brangesni nei GNLD smile.gif Pati esu pasidariusi toki tyrima. Apie valikliu kaina apskritai nekalbu, paskaiciavus litro kaina jau paruosto valiklio, tai parduotuveje tiek kainuojancio mazai net nerasi smile.gif O juk dar turi valyti! Bet as jau cia nukrypau I savo megstama tema - produktus. Tikrai esu GNLD produktu fane biggrin.gif
Atsakyti
Tinkliniame marketinge naudą gali gauti bet kuris, nes yra pasirinkimo galimybės pagal kiekvieno poreikius:
ar aš noriu būti vartotojas,
ar užsidirbti papildomai pinigų.
ar susikurti stambų verslą, kuris man leistų laisvai ir nepriklausomai gyventi.
Kol nesidomėjau apie tai, kas apskritai yra tinklinis marketingas, jis man buvo paprasčiausiai neįdomus ir nevertingas. Tačiau įsigilinus ir sužinojus, kad tokie žmonės kaip R.Kiyosaki, D. Trump yra šios srities šalininkai, tai nebeatrodo nerimta. Man įdomu buvo sužinoti ir tai, kad Algirdas Karalius taip pat užsiima tinkliniu marketingu. Reiškia, šio verslo galimybės tikrai nėra iš piršto laužtos. Šių žmonių tikrai neįtikinsi paistalais, taip manau.
Esmė ta, kad radau patikimą kompaniją su neeiliniu ir unikaliu produktu sveikatai, o plius kompensacinis planas pripažintas geriausiai apmokamu, taip kad startuoju su ugnele ir nemažomis viltimis smile.gif
Sėkmės kiekvienam ir stiprybės. Svarbu nepalūžti per pirmus tris mėnesius, o tada jau bus pralaužti ledai thumbup.gif
Atsakyti
Šio verslo sėkmė yra vienas paprastas dalykas tai yra dubliavimasis. Dubliavimasis tai atkartojimas.
Tai paprasta daugybos lentelė su didele galia
smile.gif 2x2=4 kiekvienam paprasta ir aišku.
Kiekvienas žmogus perkasi prekių tik savo reikmėms, na jei mėgsta tai aišku pardavinėti jam niekas nedraudžia, bet kompanija pardavimų neskatina.
Esi tu, pasirašius sutartį ir parekomenduoji tą patį daryti dar 2 žmonėm. Jie pasirašo sutartį, kaip ir tu vartoja produktus. Kompanijos produktai tai prekes, kurie reikalingi mums kiekvieną dieną. Tai kodėl nepirkti jas pas kompaniją, kuri suteikia mums galimybę ir uždirbti už rekomendacijas.

Tą reikia tik suprasti ir jums visai nereikia ieškoti tos visos armijos žmonių. Užtenka pasikviest 2, 3, 4 ar 5 žmones, juos išmokinti dubliuotis ir viskas einasi kaip per sviestą. smile.gif Aš pati tą jau patyriau. smile.gif

Tai aš dabar perku neišlaidaujama, o investuodama į savo ir savo šeimos ateitį, nes šis verslas yra paveldimas, jūs paliksite tai savo vaikams.

Šį kompaniją galima rekomenduoti ne tik Lietuvoje, o visame pasaulyje, kur tik yra atstovybes. O tai reiškia, kad Jūsų pajamos tik didės ir didės.
Atsakyti
Sveiki
Tikriausiai ne vienai mamai ar tėčiui sėdinčiam namie kylo klausimas ar išties įmanoma šiais laikais uždirbti sėdint namie prie kompiuterio,ar reikiaišties didelių pastangų norint uždirbti.Norėčiau pasidalinti savo turima patirtimi šioje sferoje ir išklausyti jūsų nuomonę.

P.S artėja Šventės ir manau ne prošal daugmai iš mūsų būtų prisidėti vieną kitą papildomą kapeiką thumbup.gif
[/quote]

Turiu neblogų įdėjų,jei atsiras besidominčių,tuomet pratesime temą cool.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Deimantas Puntavicius: 29 lapkričio 2013 - 00:46
Cia kalbam apie tinklini marketinga, tai tikrai sedint prie kompo nieko cia neuzdirbsi. Kas nori dirbti tinklin. marketinge tai reikia bendrauti su klientais, su partneriais, daryti produkcijos prezentacijas ir pan. ir aisku patiems naudotis sia produkcija, ka as ir darau bigsmile.gif . Radau kompanija, kur viska perku savo poreikiams ir dar uzdirbu komisinius nuo mano grupes pardavimu, o ta mano grupe per menesi uzaugo iki 27 zmoniu. Tiesiog pasidalinau informacija apie kompanija, apie produkcija ir jau turiu gera rezultata. smile.gif Man svarbu tai, kad cia zmones lengvai prisijungia, nes produkcija visiems reikalinga, o kaina nedidele. Tai ne vien kosmetika, kurios tikrai nedaug reikia, tai su oriflame ar avon jau nieko nepasieksi. Bet yra kitu geru MLM kompaniju.
Atsakyti
http://www.youtube.c...h?v=X8vOMqltK_0
ar esate girdeje apie si versla? kokia nuomone?
Atsakyti
Šiuo metu domiuosi tinkliniu marketingu. Bet ne tokiu, kur reikia pirkti amway ar dar kažką. Visada labai skeptiškai žiūrėjau į tinklinį marketingą.
Labai norėtųsi pabandyti. Bet... Vis abejoju
Domiuosi dvejomis sritimis. Viena iš jų tokia, kad geriausiai turėti daug draugų ir pažįstamų, ir galbūt juos sudomins galimybė prie manęs prisijungti. Aš jų neturiu begalybės, net neturiu kam pasiūlyti.
Dėl kitos srities esu labiau užtikrinta.
Bet vis mąstau, kad bet kokią veiklą reikia imtis su dideliu entuziazmu ir užsidegimu. Ir vis kaunasi dvi pusės, ar bandyti, jei man nėra didžiulio noro tokią veiklą vykdyti...
Kitas dalykas, labai reikia papildomų pinigėlių, matau kad jau nebegaliu taip sėdėti, ir reikia kažko imtis. Kol kas du pasiūlymai pasitaikė vietoj ir laiku, bet nemanau kad verta vykdyti tai, kas manęs nelabai traukia... doh.gif
Atsakyti
QUOTE(Teisybes_ieskotoja @ 2014 01 30, 18:30)
Šiuo metu domiuosi tinkliniu marketingu. Bet ne tokiu, kur reikia pirkti amway ar dar kažką. Visada labai skeptiškai žiūrėjau į tinklinį marketingą.
Labai norėtųsi pabandyti. Bet... Vis abejoju
Domiuosi dvejomis sritimis. Viena iš jų tokia, kad geriausiai turėti daug draugų ir pažįstamų, ir galbūt juos sudomins galimybė prie manęs prisijungti. Aš jų neturiu begalybės, net neturiu kam pasiūlyti.
Dėl kitos srities esu labiau užtikrinta.
Bet vis mąstau, kad bet kokią veiklą reikia imtis su dideliu entuziazmu ir užsidegimu. Ir vis kaunasi dvi pusės, ar bandyti, jei man nėra didžiulio noro tokią veiklą vykdyti...
Kitas dalykas, labai reikia papildomų pinigėlių, matau kad jau nebegaliu taip sėdėti, ir reikia kažko imtis. Kol kas du pasiūlymai pasitaikė vietoj ir laiku, bet nemanau kad verta vykdyti tai, kas manęs nelabai traukia... doh.gif


Labiausiai man krito I akis Jusu zodziai - tai, kas manes nelabai traukia. Tinkliniame marketinge mano manymu pasiseks ne tada, kai tiesiog galvosi, kad cia uzdirbsi pinigu, bet tada, kai spinduliuosi tuo, ka darai. Is kitos puses suprantu, kad jus niekada nebandete nieko panasaus ir is tikruju nezinote, o gal si veikla jums labai patiks. Butent taip buvo man. As nelabai norejau tokios veiklos, galvojau, kad tai ne man. Mane IKALBEJO, o dabar dziaugiuosi, kad ikalbejo smile.gif Taigi, is savo patirties siulau sitai:
susirasti kokia nors kompanija ir visu pirma nesiregistruojant, o perkant is konsultanto pabandyti produktus, bent keleta ju. Jei produktas tiks ir patiks, atsiras pasitikejimas juo ir bus lengva pasakoti apie juos kitiems. Plius reikia pasidometi, ar toji kompanija vykdo mokymus, ir ne tuos, kur tiesiog susirenka zmones ir reklamuoji produktai, o kalbu apie tokius, kaip daryti tokia veikla. Tai irgi labai svarbu. Nes kaip gydytojai, teisininkai, mokytojai mokosi savo profesijos, taip ir tinklinis marketingas ne isimtis, cia irgi reikia daug ko ismokti, norint uzdirbti gerus pinigus. Tik cia smagiausia tai, kad besimokydamas jau turi galimybe uzsidirbti kad ir siek tiek pinigeliu. Nepamirskit - nepabandysit, nesuzinosit. Sekmes.
Atsakyti
O as pasakysiu tiesiai su kokia tinkline kompanija dirbu - tai FM Group. smile.gif MLM versle jau esu beveik 6 metus, isbandziau keleta kompaniju ir parasysiu kokiu- tai Oriflame, Amway, Tiande ir nieko gero ten neuzdribau, deja... Ir dabar suprantu kodel. Jei paimti Oriflame - si kompanija jau seniai yra Lietuvoje - produkcijos pasirinkimas tai tik kosmetika - na kiek jos reikia? Pora dalyku ir viskas- neko gero - nes siaurus produkcijos pasirinkimas ir yra konkurentas tai Avon. Su siomis kompanijosmis jau neuzdirbsi.
Kas liecia Amway - pirma - labai brangi produkcija, antra - kad pradeti versla reikia nemazu investiciju- su sia kompanija pradirbau 5 metus tai buvo tik nuostoliai - viskas - meciau.
Tiande - tai irgi labai siaurus prekiu pasirinkimas ir konkurencija nemaza. Nieko gero is to.
O su FM Group dirbu nuo lapkricio menesio- tai mano tinkle jau 50 zmoniu bigsmile.gif . Zmones cia jungiasi su noru- nes produkcija labai kokybiska, o pasirinkimas - tai ne viena komapnija neturi tokio asortimento - yra visko ko reikia jusm kiekviena diena - tai ir parfumerija, ir sampunas ir indu ploviklis, ir vaikui sampunas, ir tusas ir pudra ir .... netgi kava. Ir nereikia cia lakstyti ir pardavineti - tiesiog perku tik sau ir rekomenduoju kitiems smile.gif . Viskas.
Tikrai esu labai patenkinta, kad rimtai paziurejau i sia kompanija. Svarbu, kad kompanija daro apmokymus, prezentacijas ir pan., visada gaunu nauja informacija apie produkcija nuo savo sponsoriu. As tiesiog pakeiciau savo apisipirkimo iprocius ir todel gaunu nuo pirkimu pelna. smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Pellagija)
Labas, as buvau kvieciama i Amway kopanija, ilgai svarsciau, daug skaiciau, ir nusprendziau nesijungti. Idedu cia savo argumentus - pamastymus, gal kam bus naudinga, o gal kas gales man tuos pamastymus atremti MLM naudai?

1. Pradesiu nuo pacio verslo koncepcijos. Pats pirmiausias verslo tikslas yra pelnas. Tarkim, Amway veikla yra isskirtiniu kokybisku produktu gamyba; konkurencija su iprastom plataus vartojimo prekem. Kyla fundamentalus klausimas: kodel kompanija vietoj to, kad uzverstu rinku parduotuves savo produktais, investuotu i reklama, elgiasi atvirksciai- riboja prieiga prie prekiu (licencija 160 Lt, kas metai pratesimas 80 Lt), pasikliauna pardavimais distributoriu - zmoniu, kuriems netaikomi praktiskai jokie bendravimo su klientais, produktu ismanymo, issilavinimo reikalavimai? Is mano patirties, persasi atsakymas toks: ogi todel, kad kompanijai produktu pardavimas yra antras, o gal ir dar tolesnis prioritetas. Tai koks tada pirmasis tokios kompanijos prioritetas?

Amway distributorius nėra nei įmonės darbuotojas, nei jos atstovas, jis nėra priimamas į darbą. Šitą dalyką reikia įsikalti į galvą ir nepamiršti. Amway distributorius yra asmuo, kuris pasirašo su Amway sutartį ir pasirenka vieną iš santykių su įmone formų:
1. Jis gali būti privilegijuotu klientu ir apsipirkti su nuolaidom, kurios kaupiasi jo sąskaitoje ir kuriomis jis gali pasinaudoti ateityje, apmokant 50% pirkinio vertės. Čia tas pats kaip tarkim AČIŪ kortelės turėtojai, tik turint sutartį su Amway jis gauna teisę registruoti po savimi kitus klientus ir kaupti taškus (kaip Maximos pinigai) ne tik už savo, bet ir už jų pirkinius.
2. Jis gali būti verslininku ir gauti pelną nuo savo pardavimų. Tam yra būtina Lietuvoje įsteigti IĮ, UAB ar kt. Jis gauna teisę pirkti Amway prekes pigiau, pardavinėti brangiau ir gauti pelną, taškai automatiškai virsta pinigais – komisinės išmokos už suteiktas Amway paslaugas keliauja į jo banko sąskaitą. Aišku, mokami mokesčiai, jeigu reikia ir sąskaitos-faktūros išrašomos.

Ne šiaip sau tai parašiau. Tokie gali būti santykiai su Amway kiekvieno žmogaus. Dabar pereinu prie komentavimo jūsų pamastymų. Kalbant apie paprastą klientą, Amway neriboja prieigos prie prekių – jas gali įsigyti kiekvienas norintis ir tam nereikia jokių licencijų ir pratęsimų. Galima tai padaryti internetu, telefonu, asmeniškai susitikus su distributoriumi. Distributoriams taikomas tik vienas reikalavimas – vykdyti sutarties sąlygas. Jeigu jūs atidarote savo, pvz., kebabinę, tai kas turi kelti jums produktų išmanymo, bendravimo su klientais reikalavimus? Jūs pats sau šeimininkas, ar ne taip? Kompanijos prioritetas – tai yra jos misija ir vizija. Free Enterprise idėjos skleidimas. Turint omeny, kad žodinė reklama – geriausia reklama, kad žmogus mieliau patikės savo pažįstamam (kuris asmeniškai naudoja produktus), nei parduotuvės darbuotojui, kuris dažniausiai nieko negali atsakyti ir pakonsultuoti apie konkrečią prekę, ir šis prekių platinimo būdas prie to dar skatina žmonių verslumą, sukuria naujų darbo vietų ir t. t., dėl to ir buvo jis pasirinktas. Pasirinkus tradicinį pardavimo būdą per parduotuves, neatsirastų tokių galimybių paprastiems žmonėms nors kiek pagerinti savo gyvenimus, o kai kam iš jų ir rimtai praturtėti.
QUOTE
2. Bet kokia imone uzsiimanti pardavimais turi sekti pasiula ir paklausa, ivertinti konkurencija. Sudaromi biudzeto planai, po to pasitelkiamos pardavimines pajegos biudzeta igyvendinti, ziurima i kastus, optimizuojami pardaviminiu zmoniu kiekiai. Amway niekada nenusprende- viskas,distributoriu turim pakankamai, nebesipleciam. Ju pirmas tikslas, deja, itraukti i savo tinkla kuo daugiau zmoniu. Is ju surinkt "licencijos mokescius", po to kas metai jos pratesimo mokescius. Jei yra 3 mln distributoriu (amway tinklapy raso), padauginkit is licenciju vidurkio 50 USD gausit 150 mln USD pajamu is nieko, nejudinant nei pirsto, nemokant jokiu komisiniu. Sakyciau, superine ideja...

Matau, kad labai bandote šį neįprastą verslo modelį įvertinti jūsų turimomis žiniomis apie verslą, bet kaip sakė Bilas Geitsas „Tradicinė išmintis gali būti naudinga tik tradiciniame versle“. Kodėl turi būti ribojamas žmonių, norinčių užsidirbti iš nuosavo verslo, skaičius? Tai yra esminės žmogaus teisės į geresnį gyvenimą apribojimas. Kvepia Sovietmečiu. Ar norėtumėt, jeigu pas jus ateitų koks valdininkas ir, pvz., pasakytų: „Lietuvoje per daug kebabinių (kirpyklų, parduotuvių...). Mes nusprendėme neleisti jums kurti šio verslo“?

Dabar apie licenciją. Paruoškit kalkuliatoriu – skaičiuosim. Tarkim, licencija kainuoja 50 USD. Kiek gi Amway turėjo parduoti licencijų, kad pernai gauti 11,8 mlrd USD apyvartos? Atsakymas: 236 mln USD. O kiek turėjo parduoti dar prieš metus, kad gauti 11,3 mlrd USD apyvartos? Atsakymas: 226 mln USD. O dar prieš metus, kad gauti 10,9 mlrd USD apyvartos? Atsakymas: 218 mln USD. O dabar sudėsim viską ir sužinosim, kiek žmonių turėjo įstoti į tinklą per paskutinius 3 metus, kad Amway galėtų uždirbti iš licencijų pardavimo 34 mlrd USD. Atsakymas: 680 mln žmonių. Pernai su Amway bendradarbiavo 3 mln žmonių, ir kiekvienas jų pirko licenciją tik vieną kartą. Pratęsimas nepakeis žymiai vaizdelio. Išvados manau aiškios šiuo klausimu.
QUOTE
3. Amway.com prie Our Story / prie 2000 m raso, kad turi daugiau nei 3 mln distributoriu. Wikipedia ir kiti saltiniai pateikia, kad metine apyvarta budavo apie 7 mlrd USD, o 2009 isaugo iki 8,4 mlrd USD. Imkim vidurki, 8,4 mlrd USD / 3 mln zmoniu = 2800 USD per metus tenka pardavimu vienam distributoriui. Per metus. Pardavimu (apyvartos)-ne komisiniu. Imkim palankiausia prielaida, kad 21 proc skirta komisiniams, iseina 588 USD per metus komisiniams. Neitraukiant sudetingos tasku paskirstymo sistemos ir komisiniu, gauname kad 588/12= 49 USD komisiniu per men. 122 Lt. Tai vidutiniskas distributoriaus uzdarbis per men... Suprantu, kad labai daug kas priklauso nuo darbo nuo pastangu, bet uzsidirbti padoriai gali tik vienetai ir panasu, kad kitu distributoriu, daugiau isleidzianciu Amway prekems, negu uzdirbanciu, saskaita. Ta patvirtina ir Amway uk tinklapy pateikti vudutiniai komisiniai; jie deklaruoja tik 9 platininius ir 1 deimantini nari. Itariu, tai tie zmones, kurie pirmi ikele Amway koja i UK. Nes esant placiam distributoriu tinklui, nebera tiek galimybiu pritraukti nauju nariu, taigi net teoriskai pasiekti platinini lygi yra labai sudetinga.

Bet kuriame versle ispūdingų rezultatų pasiekia nedidelis procentas verslininkų. Amway yra dar mažesnis procentas, nes lengvos įstojimo sąlygos leidžia bet kam pradėti šią veiklą ir dažnai žmonėms, neturintiems tam tikrų asmeninių savybių, ambicijų, paskatų ir t. t. Tas pats leidžia ir lengvai pasitraukti iš jo. „Klasikinio“ gi verslo atveju taip paprastai nepasitrauksi iš jo kaip ir nepradėsi dėl didelių investicijų ir t. t. Statistika (vidutiniai komisiniai) neparodo, ko gali pasiekti konkretus žmogus. Svarbu tik tai, kaip konkretus žmogus gali pasiekti savo užsibrėžtų tikslų. Precedentų yra – reiškia viskas įmanoma. Ar žinote, kad Vilniuje vidutinis darbo užmokestis yra 1900 Lt ?O kaip realiai konkretaus žmogaus atveju? 3 mln distributorių pasaulyje (per 54 metus) yra mažiau nei 5% JAV gyventojų. Čia anot jūsų platus distributorių tinklas?
QUOTE
4. Amway prekes yra labai labai brangios. Galima sakyti, kad ale kokybe super, bet visada bus zmoniu, kuriem preke netiks, kurie skirtumo nepajus, kitiem skirtumas per menkas permoket trigubai uz prekes ir tt ir pan. Matyt, norint isgalet islaikyt sukurta tinkla, sukurt distributoriams 30 proc nuolaidos iliuzija, tenka laikyt tokias kainas. To paseka yra, kad produktai mazai konkurencingi. Daug zmoniu prekiu tiesiog nepirks; daug zmoniu karta pabande nebepirks, o like zmones ilgainiui vis tiek nustos pirkti sias prekes, net lojaliausiems atsibos plius konkurencijos itaka. Tai taip pat viena is prielaidu, kodel Amway plecia distributoriu tinkla be pabaigos- daugiausia jie patys ir perka, ir labai daug distributoriu nusivilia ir meta si uzsiemima.

Ne tokie jie brangūs kaip jūs įsivaizduojate. Amway produkcija priskiriama premium klasei. Kai kurios yra brangesnės, kai kurios net pigesnės. Žiūrint su kuo lygint. Taip, daug kas nepirks šių prekių, bet nemažai yra ir tų, kas kartą pabandžius niekada neatsisakys jų. Prekės labai konkurencingos. Dauguma valiklių yra koncentrato pavidalu ir prieš naudojimą skiedžiami. Pvz., langų valiklis 500 ml (kaina 16 Lt) skiedžiamas santykiu 1:4. Tokiu atveju 500 ml valomojo skiedinio kainuoja 3,20 Lt (turintiems licenciją dar pigiau). Palyginkit su parduotuviniais valikliais. Prestyžinės kosmetikos kategorijai priskiriamos kosmetikos Artistry kainos nesiskiria nuo kainų kitų saloninių analogiškos klasės kosmetinių priemonių. Kvepalai irgi, net šiek tiek pigesni. Beautycycle kosmetika mastižo klasei priskiriama – kainos panačios į Avon, Oriflame. Tiesa, filtras ir puodai brangūs – nevisiems jų kainos įkandamos. Kainos panašios į Zepter.

Amway plečia distributorių tinklą, o distributoriai prečia savo klientų ratą. Beje, didieji prekybos tinklai daro tą patį. Ar čia kažkas nenormalaus? Tarp kitko, distributoriaims daug klientų ir nereikia. Galima turėti tik keletą, bet pastovių.
QUOTE
5. Kad kuo maziau zmoniu mestu Amway uzsiemima, pasitelkiami seminarai. Idomu buvo panarsyti internete apie juos. Seminarai is tikruju motyvuoja, pakelia nora stengtis, uzdega, uzveda. Man buvo keista, kodel nieko nebuvau girdejus apie Kyosaki. Po info paieskos zinau atsakyma- todel, kad nebuvau susidurus su tinkliniu marketingu... Yra kruva medziagos apie tai, kad Kyosaki yra Amway kurinys; kad jo knygos ir mokymo medziaga tapo bestseleriais kai jas pradejo stumti per Amway seminarus. Distributoriai jas ir pirko ( o cia dar vienas lengvas Amway virsuniu pajamu saltinis). Negana to, Kyosaki konkurentai yra padare jo knygu analize ir demaskave daug melo: neegzistuoja kyosaki minimi du verslo bankrotai, nera jokiu duomenu apie havajuose gyvenusi rich dad su sunum Maiku; nera jokiu Kyoasaki kaip investuotojo pedsaku jokiose stambiose korporacijose, ka jis nuolat mini savo knygose. Negana to, dauguma jo patarimu yra netikslus, klaidingi, nekonkretus- knygos gal parasytos profesonaliu psichologu pagalba: kas nenori uzsidirbti labai daug nedarant beveik nieko? kas nenori but labai turtingi? kas atsisakytu rupintis pinigu pertekliumi, o ne trukumu? Zmones patiki, uzsiveda, seka- isivyrauja asmenybes kultas, todel Amway gyvybiskai svarbu iskelti ir palaikyti lyderius.

Taip jau yra – jeigu kokia nors vertinga knyga apie verslumą, pozityvų mąstymą ir viską, kas aktualu Amway verslui ir jo propaguojamam gyvenimo ir mąstymo būdui, patenka į Amway akiratį, gali būti ramus, knyga taps bestseleriu. Ne tik Robert Kiyosaki, bet ir Og Mandino, ir David Schwarz ir kiti rašytojai. Bet kokioje gyvenimo srityje reikalingi lyderiai, nes „šakės „ būtų organizacijai, kurioje nėra lyderių. Aišku, svarbu neperlenkti lazdos, reiškiant pagarbą. Beje, lyderius nereikia kažkam „iškelti“, „lyderis“ – nėra pareigybė, jie patys savaime atsiranda iš bendros masės, nes turi tam tikrų asmenybės savybių ir bruožų. Dėl Kiyosakio galiu pasakyti štai ką. Nežinau, kokie buvo ten jo du tėčiai ir kiek tiesos yra jo prisiminimuose. Ne tas yra svarbu. Svarbu yra tai, kad jis yra velniškai teisus kalbant apie pinigų kvadrantą, nes visa tai paimta iš realaus gyvenimo ir nevienas žmogus negali su tuo nesutikti.
QUOTE
6. Kita sio verslo gudrybe yra distributoriu veiklos pavadinimas verslu. Niekaip nesuvokiu, kur cia tas verslas, jei tai tera pardavimu darbas uz komisinius. Ir nors sakoma, kad galima pastatyt tvaru tinkla ir komisiniai plauks savaime, del auksciau isvardintu kainu ir distributoriu kiekio problemu tuo labai abejoju. Reikalingas pardavimu palaikymas, daugiau ar maziau, taigi tai yra iprastas darbo kontraktas, iforminamas apeinant idarbinimo istatymus ( nemokama darbo jega; isvengiami mokesciai;). Akivaizdu, kad esant 122 lt vidutiniam uzdarbiui per men, nedaug tasku tenka paversti pinigais- distributoriai uz juos tiesiog perkasi prekes, Argi ne idealus darbuotojai, atlyginima atsiimantys kompanijos produkcija! Tai butu verslas, jei as tureciau normalia verslo sutarti su Amway; jei as galeciau su jais deretis del prekiu kainu; isskirtiniu teisiu regione; komisiniu dydzio ir pan. O dabar Amway tesiulo licencija- nuolaidu kortele, kurios salygos uk tinklapy i vienus Amway vartus- nei zodzio apie garantijas, pensija, paveldimuma. Ir galioja ji tik metus. Amway nustato kainas; persotina rinka distributoriais; Amway nustato zaidimo taisykles ir yra laisva jas keisti; - o as tik galiu sokti pagal sias taisykles, jokio balso neturiu, tai kurioj vietoj cia tvarus ilgalaikis verslas, kurio savininke buciau?

Apie tai, kur čia verslas ir mokesčiai, o kur vartojimas su nuolaida, apie kainas ir distributorių skaičių parašiau ankščiau šiame poste. Verslininkai komisinius atsiima pinigais, privilegijuoti klientai – nuolaidomis. Verslas paveldimas, mokesčiai mokami į valstybės biudžetą. Beje, apie kokias garantijas kalbate? Yra nustatytos pirkimo kainos, jūs (jeigu turite įregistruotą įmonę) uždedat antkainį ir parduodat. Jūs jau turite išskirtinių teisių gauti produktus pigiau, nei paprasti vartotojai. Nebandykit savo turimas „tradicines“ žinias pritaikyti šiam verslui – jis kitoks. Pasirašot sutartį – reiškia priimat įvardintas sąlygas. Net 5% JAV gyventojų nesudaro viso pasaulio Amway distributoriai. Tai kur prisotinimas? Taip, Amway nustato taisykles ir siūlo prekes bei kompensacinį planą, pagal kurį jūs galite, jeigu norite sukurti tvarų ilgalaikį verslą, kurio būsite savininkė.
QUOTE
7. Kol US politikai susigaude, kas vyksta su piramidiniu verslu, Amway ( neskaidru, kai istorijoj daug pavadinimu- Quickstar, Articor) jau generavo milijardines apyvartas, ir laisvai eme remti partijas ir politikus. Dabar jau egzistuoja legalus piramidinis verslas- pavadintas tinkliniu marketingu. Sakoma, kad jei yra parduodamas produktas, tai jau viskas ok legalu. O man matosi, kad produktai tera priedanga ir malonus priedas prie mokesciu ir seminaru pardavimu apyvartos aukstomis kainomis. Keista, kodel toks ribotas prekiu asortimentas, as tikejaus rast visa maksimos, senuku, akropolio asortimenta, - manau todel, kad dzin tos prekes. svarbu tinklas, mokesciai, seminarai, knygos, cd ir pan. Pasigirsta pavienes iniciatyvos skelbti tinklinio marketingo kompanijas nelegaliomis, jei ji 70 proc produktu neparduoda uz tinklo ribu. Taciau turint omeny Amway apyvartas ir kos galia remti partijas ir politikus- turbut iniciatyvos nevirs istatymais.

Amway nuo pat savo įkūrimo, nuo 1959 metų nekeitė pavadinimo. Nuo 1999 metų Amway vadovai nusprendė pakelti verslą į kitą levelį. Quixtar buvo nauja pakopa Amway istorijoje – naujas internetinis verslas, kuris buvo gana sėkmingas ir užėmė 1 vietą tarp asmens higienos priemonių pardavėjų Amerikoje. Visame pasaulyje Amway rengė panašius internetinio verslo projektus. Vakarų rinkose tai buvo Amivo, Rytų – Vebso (Virtual Electronic Business and Shopping Opportunity) – Lenkijoje tai buvo trečioji pagal dydį internetinė parduotuvė, Australijoje A2K, Skandinavijoje ABN (Amway Business Network). Plečiantis įmonei atsirado būtinybė įsteigti motininę įmonę Alticor, kuri apjungtų keletą kompanijų – Amway (pardavimo), ABG (gamybos) ir Quixtar (internetinis verslas). Prieš keletą metų Alticor (Amway) vadovai nusprendė atsisakyti įvairių iš esmės vienodo internetinio verslo pavadinimų, remiantis tuo, kad Amway vardas yra populiariausias ir žinomiausias įmonės brendas. Šiuo metu visame pasaulyje yra vienas elektroninės komercijos verslas, kurio vardas Amway.

Jūsų teisė manyti, kad čia piramidė su priedanga. Aš remiuosi kita turima informacija. Asortimentas tikrai nemažas tam, kad susikurti didelį verslą. Be to, su laiku asortimentas dar plėsis, taip yra kitose Europos šalyse, apie JAV jau nekalbu. Taip, buvo priimtas antipiramidinis įstatymas, kad 70% produktų distributorius turi parduoti už tinklo ribų. Bet nežinau, ar priimtas visose šalyse, ar tik kai kuriose.
Atsakyti
Sveiki:-) noreciau paprasyti apsilankyti siame puslapyje,jei nesugaisinsiu
is anksto dekoju http://studijuok.vukaune.lt/ 4u.gif 4u.gif
Atsakyti