Stai nuoroda i mano pirmuosius teptuko (ir ne tik) bandymus
public.fotki.com
Taigi cia akrilu piesta ant drobes. Labai lauksiu jusu pastabu ir kritikos, o ir siaip nuomones. Dabar fotografuojant iskilo klausimas - gal man reikejo negaileti dazu ir storiau piesti?
QUOTE(Hegesihora @ 2010 01 15, 14:11)
Stai nuoroda i mano pirmuosius teptuko (ir ne tik) bandymus
public.fotki.com
Taigi cia akrilu piesta ant drobes. Labai lauksiu jusu pastabu ir kritikos, o ir siaip nuomones. Dabar fotografuojant iskilo klausimas - gal man reikejo negaileti dazu ir storiau piesti?
public.fotki.com
Taigi cia akrilu piesta ant drobes. Labai lauksiu jusu pastabu ir kritikos, o ir siaip nuomones. Dabar fotografuojant iskilo klausimas - gal man reikejo negaileti dazu ir storiau piesti?
na sakyčiau trūksta druskos. pirmas apskritai turiu pasakyti nevykęs, kiti du geresni, bet kažko trūksta juose, potepiai laisvi ir drąsūs, spalvų perėjimai, gera pradžia, bet galėtų būti daugiau sluoksnių, gal daugiau kontrastų ir ypač spalvų, norisi intrigos kažkokios, dabar tuose paveiksluose nieko nevyksta, kažkas neišsakyta iki galo, jiems trūksta aiškiau/ryškiau išreikštos emocijos ar minties.. beje, jei nudažyti kokią sieną taip kaip paskutiniam darbe, būtų labai gražus ir jaukus interjero akcentas.
aciu, trr, turesiu omeny pirmas piesinys tikrai pats pats pirmasis bandymas, nors man jis kazkuom patinka (ryskesnis nei kiti du). Antrame persistengiau gal su juodu, o trecias tikrai tiktu sienai
Aksana Lap, tavo mokyklinis paveikslas padarė įspūdį nors perspektyva gerokai šlubuoja tame darbe, bet spalvos, nuotaika ir kruopštumas tai atperka Puikus darbas
Hegesihora, man akis bado tai, kad tavo darbai be minties. Pirmasis iš viso tokia makalionė, lyg išbandytum dažus ir teptukus (kas suprantama, žinant, kad tai pats pirmasis bandymas tapyti).
Antrajame jau geriau apgalvotos spalvos, jaučiasi bandymas subalansuoti kompoziciją, bet matosi tas pradedančiųjų manymas, kad staigių potepių dideliais mostais pakanka ekspresijai pasiekti Ir kai kurios paveikslo vietos užveltos, tarsi pati išsigandai tų potepių, ir bandei sušvelninti, bet nežinojai kada sustoti
Trečiasis paveikslas mano akims taipogi atrodo tuščias, tačiau spalvų derinys malonus, ramus, minkšti perėjimai, ramūs bet ne vienodi potepiai -į galutinį rezultatą bent malonu žiūrėti.
Ateičiai patarčiau apgalvoti, ką nori pasakyti savo paveikslu. Tai nebūtinai turi būti visa istorija, ar sakinys. Gali būti ir vienas žodis, bet jei tu tą žodį žinosi prieš tapydama paveikslą, tai jausis Taipogi pasvarstyk, ką nori savo paveiksle išskirti, kurią vietą išryškinti, nes kitaip teks specializuotis neperregimo rūko tapyme
Hegesihora, man akis bado tai, kad tavo darbai be minties. Pirmasis iš viso tokia makalionė, lyg išbandytum dažus ir teptukus (kas suprantama, žinant, kad tai pats pirmasis bandymas tapyti).
Antrajame jau geriau apgalvotos spalvos, jaučiasi bandymas subalansuoti kompoziciją, bet matosi tas pradedančiųjų manymas, kad staigių potepių dideliais mostais pakanka ekspresijai pasiekti Ir kai kurios paveikslo vietos užveltos, tarsi pati išsigandai tų potepių, ir bandei sušvelninti, bet nežinojai kada sustoti
Trečiasis paveikslas mano akims taipogi atrodo tuščias, tačiau spalvų derinys malonus, ramus, minkšti perėjimai, ramūs bet ne vienodi potepiai -į galutinį rezultatą bent malonu žiūrėti.
Ateičiai patarčiau apgalvoti, ką nori pasakyti savo paveikslu. Tai nebūtinai turi būti visa istorija, ar sakinys. Gali būti ir vienas žodis, bet jei tu tą žodį žinosi prieš tapydama paveikslą, tai jausis Taipogi pasvarstyk, ką nori savo paveiksle išskirti, kurią vietą išryškinti, nes kitaip teks specializuotis neperregimo rūko tapyme
Pagaliau peizažas ,,iš galvos":
http://public.fotki....aros-takas.html
Nelabai juo patenkinta, man visi tie trys planai tokie nesusieti išėjo Galbūt jį dar taisysiu, tai gal kas nors patars, į ką konkrečiai atkreipti dėmesį
http://public.fotki....aros-takas.html
Nelabai juo patenkinta, man visi tie trys planai tokie nesusieti išėjo Galbūt jį dar taisysiu, tai gal kas nors patars, į ką konkrečiai atkreipti dėmesį
QUOTE(Praeivė. @ 2010 01 16, 20:50)
Pagaliau peizažas ,,iš galvos":
http://public.fotki....aros-takas.html
Nelabai juo patenkinta, man visi tie trys planai tokie nesusieti išėjo Galbūt jį dar taisysiu, tai gal kas nors patars, į ką konkrečiai atkreipti dėmesį
http://public.fotki....aros-takas.html
Nelabai juo patenkinta, man visi tie trys planai tokie nesusieti išėjo Galbūt jį dar taisysiu, tai gal kas nors patars, į ką konkrečiai atkreipti dėmesį
labai mielas darbelis man patinka visai. Dėl planų, tai juos nesudėtinga susieti... Pvz. šiek tiek tokios geltonos spalvos, kaip takas antrame plane atkartoti pirmame plane. Tuo pačiu susidarytų toks mirgantis šešėlis, kaip saulei šviečiant pro medžių lapus. Keli violetiniai taškeliai antrame plane, atkartojantys gėles pirmame. Ir man norėtųsi, kad medžio šešėlis labiau atsiskirtų spalviškai, kad būtų ne rudas ir tamsiau žalias, o labiau į violetinę
O trečias planas man labai gražus, toks minkštas ir padūmavęs, kaip karštą vasaros dieną ir būna
Dar maža pastabėlė... Kelio kraštai per daug lygūs. Juk čia smėlio takelis per pievą, o ne šaligatvis
QUOTE(Praeivė. @ 2010 01 16, 19:50)
Pagaliau peizažas ,,iš galvos":
http://public.fotki....aros-takas.html
Nelabai juo patenkinta, man visi tie trys planai tokie nesusieti išėjo Galbūt jį dar taisysiu, tai gal kas nors patars, į ką konkrečiai atkreipti dėmesį
http://public.fotki....aros-takas.html
Nelabai juo patenkinta, man visi tie trys planai tokie nesusieti išėjo Galbūt jį dar taisysiu, tai gal kas nors patars, į ką konkrečiai atkreipti dėmesį
o gal reikėjo takeliui pirmame plane naudoti geltoną (ji linkusi artėti), o antrame violetinę. gražus darbas, dangus geras. pritariu kusachiui.
o man labai patiko sekantis darbas "žibintas" , dar jei to žibinto kamienas nesusilietų su fonų, būtų tobula. labai mielas darbelis, mažytis toks, o turi tokį nemažą emocinį (melancholijos) užtaisą panašiai ir "parkas žiemą", regis kol kas tie kameriniai darbai jums gaunas geriau.
Labai ačiū kusachiui ir trr už nuomones ir aiškius patarimus
Trr, tokias spalvas parinkau, nes pirmame plane takelį bandžiau pavaizduoti debesies šešėlyje, o antrame - apšviestą
Tiesiog buvo įdomu tai pabandyti padaryti, nes kiek skaičiau teorijos, tai pirmam planui ir apšviestai masei galioja labai jau panašios spalvų naudojimo taisyklės, o fonui - kaip šešėliuotos masės. Tai įdomu, kaip tada vaizduoti pirmą planą šešėly, o antrą - apšviestą? Gal tai įmanoma tik matant vaizdą natūroje?
Taip pat labai dėkinga už padrąsinantį miniatiūrų įvertinimą, o,,Žibintą" bus nesunku pataisyti
Trr, tokias spalvas parinkau, nes pirmame plane takelį bandžiau pavaizduoti debesies šešėlyje, o antrame - apšviestą
Tiesiog buvo įdomu tai pabandyti padaryti, nes kiek skaičiau teorijos, tai pirmam planui ir apšviestai masei galioja labai jau panašios spalvų naudojimo taisyklės, o fonui - kaip šešėliuotos masės. Tai įdomu, kaip tada vaizduoti pirmą planą šešėly, o antrą - apšviestą? Gal tai įmanoma tik matant vaizdą natūroje?
Taip pat labai dėkinga už padrąsinantį miniatiūrų įvertinimą, o,,Žibintą" bus nesunku pataisyti
Ačiū kusachius
Mal labiausiai patiko pirmas darbelis (jame ižvelgiau žmogaus užmerktą akį su antakiu) gal del to. kad raudona man patinka . O paskutinis kazkodel marmuro rasta primena
Visai grazus darbelis, tik kazkodel nesijaucia, kad antras planas yra pakankamai toli, kad nebesimatytų gelyčiu Kruopštus ir svajingas darbelis
QUOTE(Hegesihora @ 2010 01 15, 14:11)
Stai nuoroda i mano pirmuosius teptuko (ir ne tik) bandymus
public.fotki.com
Taigi cia akrilu piesta ant drobes. Labai lauksiu jusu pastabu ir kritikos, o ir siaip nuomones. Dabar fotografuojant iskilo klausimas - gal man reikejo negaileti dazu ir storiau piesti?
public.fotki.com
Taigi cia akrilu piesta ant drobes. Labai lauksiu jusu pastabu ir kritikos, o ir siaip nuomones. Dabar fotografuojant iskilo klausimas - gal man reikejo negaileti dazu ir storiau piesti?
Mal labiausiai patiko pirmas darbelis (jame ižvelgiau žmogaus užmerktą akį su antakiu) gal del to. kad raudona man patinka . O paskutinis kazkodel marmuro rasta primena
QUOTE(Praeivė. @ 2010 01 16, 19:50)
Pagaliau peizažas ,,iš galvos":
http://public.fotki....aros-takas.html
Nelabai juo patenkinta, man visi tie trys planai tokie nesusieti išėjo Galbūt jį dar taisysiu, tai gal kas nors patars, į ką konkrečiai atkreipti dėmesį
http://public.fotki....aros-takas.html
Nelabai juo patenkinta, man visi tie trys planai tokie nesusieti išėjo Galbūt jį dar taisysiu, tai gal kas nors patars, į ką konkrečiai atkreipti dėmesį
Visai grazus darbelis, tik kazkodel nesijaucia, kad antras planas yra pakankamai toli, kad nebesimatytų gelyčiu Kruopštus ir svajingas darbelis
Aksana-Lap, ačiū
Čia mano pataisytas darbelis:
http://public.fotki....os-takas-1.html
Realiai tos mėlynos gėlytės antrame fone ne taip šviečia
Čia mano pataisytas darbelis:
http://public.fotki....os-takas-1.html
Realiai tos mėlynos gėlytės antrame fone ne taip šviečia
QUOTE(Praeivė. @ 2010 01 16, 22:14)
Trr, tokias spalvas parinkau, nes pirmame plane takelį bandžiau pavaizduoti debesies šešėlyje, o antrame - apšviestą
Tiesiog buvo įdomu tai pabandyti padaryti, nes kiek skaičiau teorijos, tai pirmam planui ir apšviestai masei galioja labai jau panašios spalvų naudojimo taisyklės, o fonui - kaip šešėliuotos masės. Tai įdomu, kaip tada vaizduoti pirmą planą šešėly, o antrą - apšviestą? Gal tai įmanoma tik matant vaizdą natūroje?
Tiesiog buvo įdomu tai pabandyti padaryti, nes kiek skaičiau teorijos, tai pirmam planui ir apšviestai masei galioja labai jau panašios spalvų naudojimo taisyklės, o fonui - kaip šešėliuotos masės. Tai įdomu, kaip tada vaizduoti pirmą planą šešėly, o antrą - apšviestą? Gal tai įmanoma tik matant vaizdą natūroje?
labai puiku, kad iškėlėt sau tokį uždavinį , žiūrint į pataisymą panašu, kad kol kas dar nepavyko jo išspręsti, bet labai norėčiau, kad jums pasisektų. pabandykit dar, jei toliau esanti vieta, vadinas turėtų būti smulkesni daiktai (žolės, gėlės), bet žymiai ryškesni kontrastai nei pirmame plane, daugiau geltonumo ir šviesos. take mėginote išskirti šešėlį spalva, bet žaluma abiejuose planuose liko tokia pati, patamsinkit, pamėlyninkit žolę, panardinkite pirmą planą į tamsą. nepažadu, kad iškarto pavyks atrasti raktą, bet turi pavykti, bandykite visaip. pagaliau galima atsiversti dailės albumų ir paieškoti analogų, kaip gi kiti meistrai tą klausimą sprendė.. nepalikite to uždavinio neišpręsto
Mergaites gal pasakytumet kaip tiksliai pasidaryti gruntą, tapant ant statybinio kardono?Bandžiau kreidinius dažus maišyti su lipalu (net nežinau kas šį receptą pasufleravo )bet matyt proporcijų nenutaikiau, piešiant gruntas labai dažus ''gerė'' reikėjo daug dažų sluoksniuoti.O gal kitokį gruntą galima pasigaminti ?Iš anksto ačiū ,jei kas atsakys.