-eik nusiprausti,
- neeeee
nuduodu, kad negirdėjau, tada vel
- eik nusiprausti
- mmmh- nepatenkintas
- ar jau nusiprausei?- po kiek laiko
- nu gerai jau gerai
taip ir žaidžiu, bet gi ne visada to laiko būna, nes tai užtrunka, tada pykstamės, ašaros kibirais byra, o gi negali kaskart kažką pažadėt, nes neigiama reakcija būna apsoliučiai į viską: nusirenk, apsirenk, nusiprausk, nueik į toletą (tarkim prieš kelionę), eik valgyt, eik pažaisk, o tokie kaip eik susitvarkyk ar paruošk pamokas tai išvis katastrofa
Papildyta:
QUOTE(*Rita* @ 2009 11 17, 23:36)
va čia mano vaikui ir padėjo privatūs užsiėmimai. Namuose su isterijom, reikia labai derintis, kad jis gerai jaustųs (juk pats nepasakys kad skauda, reikia nuspėt), kad nenorėtų valgyt, gert, į wc, kad būtų nuotaikoj, ne piktas. Žodžiu, ant pirštų galų visi pavaikščiot turi, kad jis kažką nuveiktų naudingo. Bet užsiėmimuose visai kitaip - atvežtas, paliktas ir dirba be jokių "nenoriu"
ir mano į mokytojų pasakymus kitaip reaguoja, bet sprendžiant iš pratybų, dažnai ir joms nepavyksta susitart
Papildyta:
QUOTE(toratora @ 2009 11 18, 02:09)
O pliusu ,minusu sisteme nebandei?kur surasitos pareigos ir veikla( uz ka gauna pliusus),ir dalikai uz kurios gauna minusus.( pas mane viskas dar ir laike suskirstita,kas kiek uzima minuciu).surinkus kazkiek pliusu gauna pvz kompo 
pas mane iki siol vaikas gauna tik 1h kompo uz tai kad sutvarko virtuve ir isplauna indus
uztad man kaip patogu 

pas mane iki siol vaikas gauna tik 1h kompo uz tai kad sutvarko virtuve ir isplauna indus


