QUOTE(Nada... @ 2015 06 25, 08:26)
Ne mano vaikas, as pati baigiau sia mokykla. Aisku, gal kazkas pasikeite jau, bet as abejoju
As baigusi mokykla norejau truptuti keisti pakraipa profesijos, bet su tokiais rezultatais universitete ( i kuri per vargus istojau ) jauciausi bemoksle ( reikejo matematikos ir fizikos ziniu).
Apie tai, kad stoti i visiskai priesinga sriti, nesusijusi su menais, net pagalvot negalejau- niekas nepriimtu su tokiom ziniom ( i dauguma dalyku buvo ziurima pro pirstus, mokiniai laisvai isleidziami "ruostis perziurom").
Mano dukterecios gal panasi istorija- atejo i MKC labai stipri matematikoj, kelis pirmus metus budavo tiesiog
paleidinejama is matematikos pamoku, nes jos lygis buvo gerokai aukstesnis uz kitu mokiniu . Po keliu metu lygis pradejo niveliuotis " geru" mokytoju deka. Baigusi isto i architektura, nepatiko, mete, bet i matematinius mokslus jau nebeistojo, lygis irgi buvo visai ne koks, teko tenkintis dizainu....
O buvo labai gabus matematikai vaikas..
Zodziu, liudna man ziuret i vaikus, kurie pasmerkti visam gyvenimui likt "menininkais"
Kažko nesupratau...Menininkas - tai jau pasmerktas žmogus visam gyvenimui
Ir apskritai, ko leisti labai gabų tiksliesiems dalykams vaiką į menų mokyklą

Yra tam paprastos muzikos ir dailės mokyklos.
Viena mergaitė iš mano dukros fortepijono mokytojos klasės pernai po 8 kl. įstojo į Licėjų, buvo gabi tiklsiesiems, pamatė, kad su muzika toliau neis, o kiek dar yra išėjusių po 4 ar 8 kl. , kurių nežinau, tad manau, bent jau tame etape vaikai tikrai normaliai mokomi. Beje, vyresnėse klasėse tikrai labai sunkūs krūviai tenka, būna, kad išvažiuoja baigti mokslų į užsienio mokyklas, kaip pav. Londoną, kur bendrųjų dalykų jau nėra, lieka praktiškai tik muzikiniai.
Paprastai, kur linksta vaikas, pasimato jau nuo 7-8 klasės, niekada ne vėlu keisti mokyklą.