QUOTE(Tikrė @ 2011 01 27, 12:56)
Gal čia paštas kažko nepadarė laiku?
tokiu atveju manau Jums pačiai reikėjo pranešti ekopirk.lt ir tada laukti jų atsakymo. Man taip pat buvo bėda su paštu, pranešiau ekopirk.lt, po kelių dienų gavau raštišką paaiškinimą iš pačio pašto atstovo.
Na, o kiek daugiau iš jų sakiausi, viskas buvo tvarkingai. Turėjau šiokių tokių smulkių nusiskundimų dėl įpakavimo ir pan., bet šiaip viskas buvo gerai
Ne, ne paštas, kai paskambinau 5 dieną, jie ramiausiai pasakė, kad laukė prekės ir dar nieko neišsiuntė. Na, sakykim 2-3 dienų vėlavimas būtų visai toleruotinas ir suprantamas, jei kas nors teiktųsi pranešti, kad taip bus... Bet kai pats turi skambintis ir aiškintis, nepriimtina man.
Apie ecolive24 išvis patyliu, po dviejų savaičių galiausiai pasakė, kad išvis nemato mano užsakymo ir nieko nepradėjo formuot
Parašiau prašymą, kad pinigus grąžintų, pažiūrėsim ar tas irgi ilgai truks... Ten išvis užkalę ant klientų.