QUOTE(Beautyfly @ 2010 09 02, 13:07)
Negi Jūs manot, kad distributoriams yra duodama 100 -150 proc. nuolaida
Reiktų nepamiršti, kad ekologiškų prekių ir savikaina nėra maža
tie kas prekiauja ES šalyse pagaminta produkcija gali išlaikyti panašų kainų lygį.
todėl tie kas piknaudižiauja kainomis turėtų "nusileisti ant žemės"
Reiktų nepamiršti, kad ekologiškų prekių ir savikaina nėra maža
tie kas prekiauja ES šalyse pagaminta produkcija gali išlaikyti panašų kainų lygį.
todėl tie kas piknaudižiauja kainomis turėtų "nusileisti ant žemės"
aš esu vienaskaita
kam taip iš karto į kraštutinumus su 100-150 proc.? Dykai prekių aišku, kad nieks neduoda, bet matau, kad nelabai buvo įsigilinta į tiesiog perpardavimo ir atstovavimo kažkam kategorijas.
apie savikainą tai keista pastaba, nes visą esmę sintetika/natūralu, pigu/brangu mes gerai išmokome, žinome. O patys prekybininkai - sprendžiu iš tokių parašymų, ar žino, į kokią auditoriją orientuojasi ir kokia yra jos perkamoji galia? Taip, čia niekas nesitiki šampūno už 5 litus, rankų kremo už 2 litus. Negi naujiena?
kaip tik daugiausiai ir susiduriam su tuo, kad būtent kitoje ES šalyje pagamintos prekės Lietuvoje kažkodėl pabrangsta ne procentais, o kartais. Jei kur nors gali nusipirkti gaminį už 30 litų, tai pas mus jis 60-70 litų kainuoja Jei kažkur 120 litų, tai pas mus 220 Kur tie muitai ES viduje, mokesčiai? Čia irgi piktnaudžiavimas kainomis, išeitų?
suprantu, kad prekybininkams norisi uždirbti. Bet nereikia pamiršti, kad mes, pirkėjai, be norimos prekės įsigijimo, turime kitą ne mažiau mums svarbų tikslą: saugoti savo biudžeto stabilumą. Todėl nereikia sakyti, kad pirkėjai meta kaltinimus dėl nežmoniškų kainų, nes jos tikrai nežmoniškos didžiąja dalimi atvejų. O tai, ką pardavėjas privalo padaryti, susimokėti, pasidengti, nelabai turėtų rūpėti. Čia, sakyčiau, pardavėjams turi rūpėti pasukti galvą, ką padaryti, kad kainos būtų kiek įmanoma konkurencingesnės
tikrai nieko pikto nemanau, bet smagu, kad diskusija vystosi. Gal netgi kažkas gero iš to išeis
Papildyta:
QUOTE(Kyvis @ 2010 09 02, 14:27)
Aisku su kuo kaip kalbes gamintojas.
Parduotuve nera labdaros organizacija, ir visiskai normalu, kad ju siekis - uzdirbti.
Parduotuve nera labdaros organizacija, ir visiskai normalu, kad ju siekis - uzdirbti.
kai iškart užsikoduojama, kad su manim nekalbės ir žmogus pats netiki savo sėkme, tai aišku, ko dar galima tikėtis? Vėlgi, jei ateitų toks žmogus pas gamintoją be jokios vizijos, tik kad gautų 20 vnt kremo pigiau tam, kad galėtų konkuruoti su kitomis 15-a tokių pačių parduotuvėlių Lietuvoje tai taip, galima tikėtis praspyrimo
aišku, ne labdara. Manau, kad normalu, jei ten skirtingų šalių parduotuvėse prekės kainos skirtumas yra keli eurai, o ne keli kartai, kaip Lietuvoje Beje, pirkėjas irgi ne Caritas, tas dažnai užmirštama. Bent man susidaro įspūdis, kad koks tas pirkėjas nemąstantis, nesusipranta, kad aš ir mokesčius turiu susimokėti, ir dar uždirbti