Na siaip naudojimasis prezervatyvu siekiant apsaugoti sutuoktini nuo ligos ir naudojimasis juo siekiant nesusilaukti vaiku, tai irgi dvi labai skirtingos situacijos, kurios ir vertinamos turetu buti skirtingai. Pasakyti, jog jei tau taip atsitiko, tai ir kentek - ziauroka. Ypac kai yra priemoniu, kurios palengvina tokiu zmoniu dalia.
na pradziai, pagalvokime, o kaip gi sutuoktinis gali uzsikresti lytiniu budu plintancia liga. gavus atsakyma atkris like klausimai.
Tai nebutinai koki ZPV ar ZIV tureti. Hepatitas pvz. O apsikresti juo galima nebutinai per mergas/bernus einant. Jei i ta puse lenkiat.
QUOTE(Luknė @ 2010 06 16, 09:23)
KB neleidžia skirtis dėl to , kad vyras tampa impotentu. Juk prisiekė ir sveiikatoje ir ligoje mylėti. Kas kita, jei prieš tuokiantis vyras buvo impotentas ir apie tai nepasakė būsimai žmonai, tada tai laikoma apgavyste ir apgaule sudaryta santuoka laikoma neįvykusia.
Taigi ligų atveju ir gyventi žmonės turi taip, kaip tos ligos leidžia. Ir sergantys hepatitu neturi privilegijų prieš impotentus, jei galima taip išsireikšti.
Taigi ligų atveju ir gyventi žmonės turi taip, kaip tos ligos leidžia. Ir sergantys hepatitu neturi privilegijų prieš impotentus, jei galima taip išsireikšti.
Kai netenki kojos, gauni ramentą. Neguli gi visą gyvenimą lovoje.
O dėl KB nuostatų dėl skyrybų patylėsiu... Jeigu Edita Mildažytė ir pan. gauna išskyros dokumentą, tai...
na hepatitu ivairiu yra - kaip ir budu jais uzsikresti as lenkiu i tai, kad galimybe uzsikresti tokiais dalykais buityje artima galimybei laimeti teleloto melejona, o patikrinus serganti greiciausiai bus aptikti ir kiti negalavimai, nelabai linke persiduoti per buiti. realybe yra tokia, kokia yra - tik zmogeliai linke tiketi tuo, kuo nori tiketi. be to myletis su isvardintas ligas turinciais asmenimis galetu tik toks pat ligonis arba beprotis - net jei ir gumas naudotu.
mamute, musu visuomeneje, uz pinigus tu dar ne tai gali gauti
mamute, musu visuomeneje, uz pinigus tu dar ne tai gali gauti
Siek tik info: grėsmingos gali būti ir grožio procedūros. Auskarų vėrimas, tatuiruotės, manikiūras ir pedikiūras, kirpimas, barzdos skutimas kirpyklose yra nemaža rizika užsikrėsti hepatitu B.
Liga užsikrečiama nuo sergančio žmogaus arba lėtinio viruso nešiotojo per kūno skysčius, kai jie patenka į organizmą per pažeistą odą ar gleivinę. B hepatito virusas randamas beveik visuose sergančio ar virusą nešiojančio žmogaus skysčiuose: kraujyje, seilėse, spermoje, makšties išskyrose, ašarose.
Taip kad niekas nesam apsaugotas. Jei netycia antra puse pranestu apie toki negalavima is karto pultum paleistuvavimu kaltinti?
O del tikejimo - pritariu. Daugelis tiki, tuo, kas patogu sau arba netiki is viso.
Liga užsikrečiama nuo sergančio žmogaus arba lėtinio viruso nešiotojo per kūno skysčius, kai jie patenka į organizmą per pažeistą odą ar gleivinę. B hepatito virusas randamas beveik visuose sergančio ar virusą nešiojančio žmogaus skysčiuose: kraujyje, seilėse, spermoje, makšties išskyrose, ašarose.
Taip kad niekas nesam apsaugotas. Jei netycia antra puse pranestu apie toki negalavima is karto pultum paleistuvavimu kaltinti?
O del tikejimo - pritariu. Daugelis tiki, tuo, kas patogu sau arba netiki is viso.
QUOTE(xxl @ 2010 06 16, 09:58)
Ar gali Dievo valia sustabdyti kazkokios materialines priemones? Visko pradzia ir pabaiga? ...gumos gabalas sulyginamas su Dievo valia ir dar tikima, kad jis galingesnis uz Dieva.
Ko gero Dievas man pliuso neuždės dėl to, ką pasakysiu, bet šiems sakiniams pritarčiau.
Jei jau pripažįstame Dievo galybę, tai gal reikėtų pripažinti ir tai, kad, ko gero, nėra jokio žmogaus pagaminto daikto, kuris galėtų apeiti Dievo valią ir galią.
QUOTE(Shania @ 2010 06 16, 13:01)
Na siaip naudojimasis prezervatyvu siekiant apsaugoti sutuoktini nuo ligos ir naudojimasis juo siekiant nesusilaukti vaiku, tai irgi dvi labai skirtingos situacijos, kurios ir vertinamos turetu buti skirtingai. Pasakyti, jog jei tau taip atsitiko, tai ir kentek - ziauroka. Ypac kai yra priemoniu, kurios palengvina tokiu zmoniu dalia.
Aš irgi taip manau. Tačiau KB, deja, ne.
QUOTE(pievu_kamane @ 2010 06 16, 15:12)
Aš irgi taip manau. Tačiau KB, deja, ne.
Vis tik nesutikčiau. Bažnyčia ne tik griežtai draudžia. Yra dalykų, kurie bažnyčios nedraudžiami, jei tikslas neprieštarauja gyvybei.
Čia tikriausiai ir kaip su kontraceptikų vartojimu gydymo tikslais: jei juos vartojame tam, kad gydytyume kažkokią ligą, sutrikimą, neturėdami minčių, kad saugomės nėštumo, tai nėra ir nuodėmė pačios kontraceptinės tabletės. Ko gero tą patį galima pritaikyti ir prezervatyvams - svarbu, kokia intencija jie naudojami - ar apeiti Dievo valią, ar apsaugoti savo artimą nuo ligos, mirties ir t.t. Beje, čia ne pati išmąsčiau apie tas KT. Čia iš kunigo, dėstančio teologams, paskaitų.
QUOTE(xxl @ 2010 06 16, 13:46)
na hepatitu ivairiu yra - kaip ir budu jais uzsikresti as lenkiu i tai, kad galimybe uzsikresti tokiais dalykais buityje artima galimybei laimeti teleloto melejona, o patikrinus serganti greiciausiai bus aptikti ir kiti negalavimai, nelabai linke persiduoti per buiti. realybe yra tokia, kokia yra - tik zmogeliai linke tiketi tuo, kuo nori tiketi. be to myletis su isvardintas ligas turinciais asmenimis galetu tik toks pat ligonis arba beprotis - net jei ir gumas naudotu.
mamute, musu visuomeneje, uz pinigus tu dar ne tai gali gauti
mamute, musu visuomeneje, uz pinigus tu dar ne tai gali gauti
Na, manau, siauroka šitaip žvelgti. Hepatitais visai nesudėtinga užsikrėsti ir gydymo įstaigose, tiek pacientams, tiek darbuotojams nuo pastarųjų. Tarkim kraujo perpylimai visada bus rizikinga procedūra, pvz. jei donoras vakar pasigavo hepatito virusą, o rytoj duos kraujo, jokie tyrimai to nenustatys. O dar ir naujų tų virusų vis atsiranda.
Negi mestum sutuoktinį patekusį tokion bėdon?
Papildyta:
QUOTE(Pekutis_SM @ 2010 06 16, 15:21)
Vis tik nesutikčiau. Bažnyčia ne tik griežtai draudžia. Yra dalykų, kurie bažnyčios nedraudžiami, jei tikslas neprieštarauja gyvybei.
Čia tikriausiai ir kaip su kontraceptikų vartojimu gydymo tikslais: jei juos vartojame tam, kad gydytyume kažkokią ligą, sutrikimą, neturėdami minčių, kad saugomės nėštumo, tai nėra ir nuodėmė pačios kontraceptinės tabletės. Ko gero tą patį galima pritaikyti ir prezervatyvams - svarbu, kokia intencija jie naudojami - ar apeiti Dievo valią, ar apsaugoti savo artimą nuo ligos, mirties ir t.t. Beje, čia ne pati išmąsčiau apie tas KT. Čia iš kunigo, dėstančio teologams, paskaitų.
Čia tikriausiai ir kaip su kontraceptikų vartojimu gydymo tikslais: jei juos vartojame tam, kad gydytyume kažkokią ligą, sutrikimą, neturėdami minčių, kad saugomės nėštumo, tai nėra ir nuodėmė pačios kontraceptinės tabletės. Ko gero tą patį galima pritaikyti ir prezervatyvams - svarbu, kokia intencija jie naudojami - ar apeiti Dievo valią, ar apsaugoti savo artimą nuo ligos, mirties ir t.t. Beje, čia ne pati išmąsčiau apie tas KT. Čia iš kunigo, dėstančio teologams, paskaitų.
http://kaunas.lcn.lt/10/rodyti,1970
nuorodėlė į Kauno arkivyskupijos klausimų- atsakymų puslapį. Išeitų, kad minėtasis kunigas prasilenkė su KB mokymu.
QUOTE(pievu_kamane @ 2010 06 16, 15:29)
http://kaunas.lcn.lt/10/rodyti,1970
nuorodėlė į Kauno arkivyskupijos klausimų- atsakymų puslapį. Išeitų, kad minėtasis kunigas prasilenkė su KB mokymu.
Tai taip išeitų.
Vadinasi, belieka mums, nuodėmingiems žmogeliams, tik atrasti sutarimą su pačiais savimi ir klausytis ką sako sąžinė, tikintis, kad joje prabils Dievo balsas, pasakantis kada prezervatyvai blogai, o kada jo naudojimas mums bus atleistas.
Tai kad tokiais klausimais daznai kunigu nuomones nesutampa. Viskas priklauso nuo zmogaus.
Bet tam puslapyje su nuoroda tai irgi kazkokie idomus atsakymai. Stai viena raso, ar jei negalima tuoktis kita karta baznycioje, tai ar galima palaiminti ziedus ir pacius besituokiancius, tai jai duotas atsakymas: ne negalima jokiu ceremoniju imotojanciu santuoka daryti, jokiu palaiminimu. O kitoje vietoje raso moteris, kad nori tuoktis bet vyras buvo vedes, nes prisiime atsakomybe uz vaika. Dabar suprato klydes, nori skirtis, nori santuoka anuliuoti o buvusiuoji nesutinka nes jai dzin. Tai jai duotas atsakymas, kad i arkivyskupija kreiptusi, nes yra pagrindas pradeti byla santuokos anuliavimui. Tai kas cia per dvigubi standartai?
Bet tam puslapyje su nuoroda tai irgi kazkokie idomus atsakymai. Stai viena raso, ar jei negalima tuoktis kita karta baznycioje, tai ar galima palaiminti ziedus ir pacius besituokiancius, tai jai duotas atsakymas: ne negalima jokiu ceremoniju imotojanciu santuoka daryti, jokiu palaiminimu. O kitoje vietoje raso moteris, kad nori tuoktis bet vyras buvo vedes, nes prisiime atsakomybe uz vaika. Dabar suprato klydes, nori skirtis, nori santuoka anuliuoti o buvusiuoji nesutinka nes jai dzin. Tai jai duotas atsakymas, kad i arkivyskupija kreiptusi, nes yra pagrindas pradeti byla santuokos anuliavimui. Tai kas cia per dvigubi standartai?