QUOTE(e_vaida @ 2010 01 14, 16:16)
Vakar galvojau nemazai apie sia diskusija ir zinot kokias isvadas padariau - ogi tokias, kad Kataliku Baznyciai daug svarbiau apribot zmogaus malonuma nei skatint vaiku auginima. Kodel? Ogi todel kad:
Turet maziau nei tam tikras skaicius vaiku nera nuodeme (Baznycia nesako kad nusizengiat jei turit tik pora vaiku), bet myletis galima tik del vaiku. Myletis ne del vaiku - nuodeme. Jei pora nevaisinga, jie turetu but skaistus (Antraip gi mylesis ne del vaiku, nes zino kad ju turet negali). Tokiu budu pagrindine ideja yra ta, kad myletis yra tarsi zema, nuodeminga, ir tai is religiniu poziciju galima pakest tik del to kad reikia turet vaiku.
Romios Katalikybe (nerasau aplamai Krikscionybe) bendrai paemus nemegsta zmogaus naturalumo, prigimties, malonumu, kuriuos gali teikt kunas ir egzistencija siame plane. Ji aukstina atsidavima ir kancia ir 'amzinaji' gyvenima, kuris bus kazkur, kazkada ir ten esa bus gerai... tik ne cia.
Sveika, atidziai perskaiciau tavo samprotavimus, istikruju, stengiesi "kabinti" protingai ir giliai. Bet mano galva, darai keleta klaidu, kalbedama apie kataliku Baznycios mokyma: tai visu pirma Baznycia nedraudzia malonumo, ir tikrai nelaiko, kad myletis yra zema ir nuodeminga, kaip tik stengiasi isaukstinti zmogaus prigimti ir lytiskuma, o ne ji traktuoti kaip tai, ko reikia atsikratyti.
Ir pagal kataliku tikejima santuokoje myletis net gi butina, ir visai ne del vaiku turejimo (cia tu painioji su krisnaistu tikejimu, nes jie mylisi tik del vaiku) sutuoktiniai visu pirma yra dovana viens kitam, o tik antroje eileje jie yra tevai.
Prie visu tavo studiju butu gerai, kad paskaitytum Jono Pauliaus II enciklika apie Kuno teologija.
O del tamsiuju viduramziu, tai jau 13 a. sv. Tomas Akvinietis sutaurino sutuoktiniu lytinius santykius.
Ir net del kancios tu klysti, neaukstina kancios ir daznai pasisako, kad kancia yra blogai, kad amzinasis gyvenimas turi prasideti jau sioje zemeje, nes jeigu cia jo nebus, tai ir po mirties jo neturesi
Cia truputi i sali nuo pagrindines temos, be tikiuosi atleisit - nesusivaldziau.