Aš norėčiau, kad mano sūnus gerai mokytusi, bet nenorėčiau, kad jis taptų, kaip temos autorius minėjo, tuo nuolat paklūstančiu pavaldiniu, taigi, čia kiek galėdama, kišuosi . O kišuosi taip, kad stengiuosi, kiek galėdama lavinti vaiko fantaziją, kad ir kurdama kartu pasakas, eidami parke įsvaizduojam, kaip būtų, jeigu būtų... Viena pažįstama kartą pasakė, žiūrėk, kad ta fantazija nesibaigtų blogai. Pvz vėliau meluojant ir pan. Bet aš linkusi tikėti, kad linkėdamas gero, blogo negausi.. Gal ir naivu, bet...
QUOTE(sena niekšė @ 2009 12 02, 16:30)
Fruzina, rašėt, kad jei vaikas drausmingas ir mokosi, tai jam nėra ko bijoti mokytojos agresijos. iš dalies... bet kiek aš pati prisimenu -- nu mėgo mokytojos išsirėkt tiesiog ant visų, tiesiog išsirėkt -- nesvarbu kad ją gal užpykdė TIK Algiukas ir Antanukas. bet kriokia jinai vistiek ant visos klasės. nors toj klasėj ir Marytė, ir Sigutė, ir Kristinutė labai pavyzdingos mergytės, bet jos irgi atsiima savo dalį mokytojos nenuotaikos. kaip jums tai?
Taigi, kad ir dabar sėkmingai taip vyksta - ateina auklėtoja į kažkokios pamokos pradžią ir ima rėkti ant visos klasės, nors prasižengę ar ko nepadarę vos keli. Manot smagu tiem, kurie niekuo dėti klausyt? Tikrai ne. Ir kokia ten gali būt pagarba mokytojai... Kalbu apie 9 klasę šiuo atveju.
QUOTE(Fruzina @ 2009 12 03, 11:57)
Mūsų laikais kitaip neklausė, na gal šnibždėjosi per pamokas, gal šiaip judrūs buvo, o dabar , štai tau realūs pavyzdžiai-pavyzdžiui žaidžia per pamokas su telefonu, leidžia muziką iš telefono, atsistoja ir išeina iš pamokos, žvengia visu garsu, pasako mokytojai -eik tu durne šikt, pi... nach...., ir t.t.
Nu jau nereik. Susitvarko tie mokytojai. maniškio sūnaus pažymių knygelėj yr atisyklės, kad naudojant telefoną pamokų metu jis gali būt atimtas ir atiduotas tėvams tik mokslo metų pabaigoje. Kartą atima, manot dar tas vaikis ar jo klasiokai naudoja? O jei tik rėkia atimsiu/parašysiud vejetą/etc, nu tai ko nori iš mokinių? Pritariu rašiusiems, kad ne vieta nesusitvarkančiam pedagogui mokykloje ir tiek.
QUOTE(zinulė @ 2009 12 05, 23:38)
Niekas nenori, kad vaikas 7-8 kl žinotų, kuo nori būti, bet kai to nežino 12 kl. Užtai paskui ir rašo 20 pasirinkimų, ai, gal kur nors įstosiu. Po metų, o dažniau po pirmo semestro, meta. Gal dažniau išmesti būna. Ir vėl viskas iš naujo.
Ir baigę studijas būna kad supranta, jog nežino ko nori, arba nori ne to. Ypač tie, kam visi dalykai gerai sekėsi, o gilesnio sudominimo iš mokytojų nebuvo.
AI, aš, beje, noriu, ka dmano vaikai jau iki 10 klasės sužinotų, kas jiem įdomu, ko nori ir ko siekti gyvenime. Dukra žino, tikiuos sūnus irgi žinos. tas leidžia gilinti žinias tik tose srityse/dalykuose, kurie bus svarbūs, kitus gi tik peržvelgiant.
QUOTE(akagintaras @ 2010 01 12, 15:00)
Dar vienas Lietuvos pilietis, supratęs tikrąją popieriaus svarbą gyvenime:
Vilniaus universiteto studentas sudegina nieko verta diploma
Vilniaus universiteto studentas sudegina nieko verta diploma
Hmmm, na degint gal ir neverta - gi jei nebūsi pats sau ponas ir norėsi dirbt kažkam, be popieriuko gali ir nepatekti. Nors... mano vyras popieriuką įsigijo jau būdamas kitų gerokai labiau diplomuotų vadovu ir puikiu savo srities specialistu, nes kaip ir nejauku tapo būt tik su viduriniu išsilavinimu.
Keletas labai nepatikimų skaičių iš labai nepatikimų šaltinių.
Jungtinėse Valstijose po 40-ties darbo metų:
29% žmonių yra mirę;
63% - neturi jokių santaupų ir yra finansiškai priklausomi nuo kitų šeimos narių;
4% - finansiškai saugūs;
3% - vis dar tebedirba;
1% - finansiškai nepriklausomi. Iš jų 74% turi nuosavą verslą, likę 26% - dirba kitiems.
Vaikai, mokykitės mokykloje dalykų, kurių jums niekada neprireiks gyvenime, dešimtukais ir sulaukę 60 metų turėsite puikias galimybes būti mirusiu arba nieko neturinčiu.
Shannon Lavenia: Self-Reliance
Čia papildymas prie idėjos, ką tai reiškia būti pavaldiniu.
Jungtinėse Valstijose po 40-ties darbo metų:
29% žmonių yra mirę;
63% - neturi jokių santaupų ir yra finansiškai priklausomi nuo kitų šeimos narių;
4% - finansiškai saugūs;
3% - vis dar tebedirba;
1% - finansiškai nepriklausomi. Iš jų 74% turi nuosavą verslą, likę 26% - dirba kitiems.
Vaikai, mokykitės mokykloje dalykų, kurių jums niekada neprireiks gyvenime, dešimtukais ir sulaukę 60 metų turėsite puikias galimybes būti mirusiu arba nieko neturinčiu.
Shannon Lavenia: Self-Reliance
Čia papildymas prie idėjos, ką tai reiškia būti pavaldiniu.
Apie šiuolaikinių mokyklų vertę.
Vienas iš didžiausių visų laikų verslo menedžmento atstovų Peter Drucker (1909-2005) dar 1997 (!) metais pastebėjo:
Šaltinis - www.forbes.com
Ką jis tuo norėjo pasakyti? Ogi tai, kad kol gremėzdiški universitetai bando prisitaikyti prie kosminiu greičiu besikeičiančių mokslo naujovių, kol perrašo ir patvirtina naujus mokymo planus, ta informacija jau būna pasenusi.
Dabar apie mokyklą. Man yra labai įdomus dalykas - tai kalbos. Aš mėgstu pavaryti ir gana smarkiai ant nusenusios kompiuterinės programos English+, kurią kai kas čia Lietuvoje laiko geriausia programa anglų kalbai mokytis. Po to, ką aš pamačiau anglų ir rusų kalbos vadovėliuose dabar, šitas 12 metų senumo dinozauras yra tikras lobis. Nenoriu detalizuoti, nes čia ne apie tai tema. Tik noriu pasakyti, kad jau laikas suprasti tikrąją popieriaus vertę.
Keliom žinutėm aukščiau tą pademonstravo tūlas studentas.
Vienas iš didžiausių visų laikų verslo menedžmento atstovų Peter Drucker (1909-2005) dar 1997 (!) metais pastebėjo:
QUOTE
Universities won't survive. The future is outside the traditional campus, outside the traditional classroom. Distance learning is coming on fast.
Šaltinis - www.forbes.com
Ką jis tuo norėjo pasakyti? Ogi tai, kad kol gremėzdiški universitetai bando prisitaikyti prie kosminiu greičiu besikeičiančių mokslo naujovių, kol perrašo ir patvirtina naujus mokymo planus, ta informacija jau būna pasenusi.
Dabar apie mokyklą. Man yra labai įdomus dalykas - tai kalbos. Aš mėgstu pavaryti ir gana smarkiai ant nusenusios kompiuterinės programos English+, kurią kai kas čia Lietuvoje laiko geriausia programa anglų kalbai mokytis. Po to, ką aš pamačiau anglų ir rusų kalbos vadovėliuose dabar, šitas 12 metų senumo dinozauras yra tikras lobis. Nenoriu detalizuoti, nes čia ne apie tai tema. Tik noriu pasakyti, kad jau laikas suprasti tikrąją popieriaus vertę.
Keliom žinutėm aukščiau tą pademonstravo tūlas studentas.
Sudėtinga gelbėti nuo tos įtakos...Tarkim, per biologijos pamokas mano vaikams aiškina viena, namie jie girdi ir mato kita...
Prieš kurį laiką šioje temoje rašiau, kad kartą vienoje auditorijoje neatsirado nė vieno žmogaus, kuris tuo metu būtų dirbęs pagal pirmą specialybę, kurią įgijo baigęs mokyklą ir kai kam sukėliau įtarimų
Tai nuskambėjo kaip ir kažkoks tų žmonių pasiekimas. O kaip yra Amerikoje?
U.S. Bureau of Labor Statistics teigia, kad vidutinis Amerikos aukštųjų mokyklų absolventas iki sulaukia 38 metų, spėja 3-5 kartus pakeisti specialybę ir 10-14 kartų pakeisti darbovietę.
Tai čia Amerika. Lietuvoj gi duok žmonėms valią, tai jie dar 100 metų sodins bulves ir vaikščios paskui plūgą.
QUOTE
kad jus papuolate ne toje vietoje,ne tuo laiku ,nes as pazistu daug zmoniu,kurie baige vidurine ir baige aukstuosius,dirba pagal specialybe,ir karjeras padare butent tose srityse
Tai nuskambėjo kaip ir kažkoks tų žmonių pasiekimas. O kaip yra Amerikoje?
U.S. Bureau of Labor Statistics teigia, kad vidutinis Amerikos aukštųjų mokyklų absolventas iki sulaukia 38 metų, spėja 3-5 kartus pakeisti specialybę ir 10-14 kartų pakeisti darbovietę.
Tai čia Amerika. Lietuvoj gi duok žmonėms valią, tai jie dar 100 metų sodins bulves ir vaikščios paskui plūgą.
Baigus VPU, dirbau pagal specialybę 13 m., o paskui nusprendžiau keisti darbo pobūdį ir pakeičiau., nes norėjosi ko nors naujo, ko nors įdomaus, darbo, kuriame galėčiau realizuotis...Ir turiu tai...Taigi viskas priklauso nuo to, kokie yra žmogaus norai...
QUOTE(vaižgantė @ 2010 05 23, 15:41)
Baigus VPU, dirbau pagal specialybę 13 m., o paskui nusprendžiau keisti darbo pobūdį ir pakeičiau., nes norėjosi ko nors naujo, ko nors įdomaus, darbo, kuriame galėčiau realizuotis...Ir turiu tai...Taigi viskas priklauso nuo to, kokie yra žmogaus norai...
Žmogus gali turėti daug norų, bet ar kartais jų neslopina tam tikrų vertybių primetimas. Pavyzdžiui, kad šeštokas turi sirgti dėl vidurkio arba dvyliktokas turi apsispręsti, ką jis veiks gyvenime. Robertas Kijosakis, kurį aš kartais mėgstu pacituoti, pradėjo nuo labai parasto kukliai apmokamo darbo ir tuo pat metu jis mokėsi reikalingų dalykų. Tai kaip ir demonstruoja, kad absoliučiai nesvarbu nuo ko pradėti ir kad nėra reikalo visą gyvenimą daryti tą patį. Svarbu augti.
QUOTE(akagintaras @ 2010 05 23, 17:02)
Žmogus gali turėti daug norų, bet ar kartais jų neslopina tam tikrų vertybių primetimas. Pavyzdžiui, kad šeštokas turi sirgti dėl vidurkio arba dvyliktokas turi apsispręsti, ką jis veiks gyvenime. Robertas Kijosakis, kurį aš kartais mėgstu pacituoti, pradėjo nuo labai parasto kukliai apmokamo darbo ir tuo pat metu jis mokėsi reikalingų dalykų. Tai kaip ir demonstruoja, kad absoliučiai nesvarbu nuo ko pradėti ir kad nėra reikalo visą gyvenimą daryti tą patį. Svarbu augti.
Pastaruoju metu mąstau, ar apskritai verta dirbti...Juk tai irgi sociumo primesta norma...Pinigai nepadaro žmogaus laimingu...Diplomai taip pat...
QUOTE(vaižgantė @ 2010 05 23, 18:27)
Pastaruoju metu mąstau, ar apskritai verta dirbti...Juk tai irgi sociumo primesta norma...Pinigai nepadaro žmogaus laimingu...Diplomai taip pat...
Pirminė darbo paskirtis, kiek suprantu, tai gauti kažką, ką galima suvalgyti ir kažką, kuo galima prisidengti nuo šalčio
O dėl ateities universitetų, tai galima pažiūrėti štai ką:
www.khanacademy.org
Čia - Chano akademija. Tik pažiūrėkit kiek mokslų galima pasiekti iš praktiškai bet kurio pasaulio taško. Nereikia niekur nei eiti, nei važiuoti. Tereikia kompo ir interneto. Faktiškai jau net ir kompo nebereikia. Pakanka turėti iPad.
Mano nuomonė yra tokia: daugumai dabartinių vaikų mokykla apskritai nereikalinga...Jų sielos yra aukštesnio dvasinio lygio nei mokytojų, jie gimė su kitais tikslais nei ankstesnės kartos...O kalėjimo režimas, esantis mokyklose, žlugdo asmenybes...
QUOTE(vaižgantė @ 2010 05 24, 12:17)
O kalėjimo režimas, esantis mokyklose, žlugdo asmenybes...
Turim vieną tokią įdomią mokytoją. Silpna, bet išradinga. Kadangi pati susitvarkyti su vaikais neišgali, nusprendė nusikratyti šios atsakomybės visai. Kaip? Labai paprastai. Dabar ji skiria vieną vaiką iš mokinių tarpo, kuris tą dieną bus atsakingas už drausmę klasėje. Jeigu vaikas nesusitvarko - gauna minusą. Trys minusai - dvejetas.
Aišku a priori, kad vaikas klasėje drausmės neįves. Taigi mūsų gudrioji mokytoja oficialiai įteisino dvejetus už savo pačios silnumą, tačiau rašys juos kitiems. Nedrausmingas vaikas gali būti Petriukas, tačiau dvejetą gausi tu, nes aš taip nusprendžiau (tiesą sakant nelabai tikiu, kad iki to bus prieita, tačiau vakai bijo tokios grėsmės). Tu gali būti pirmūnas, bet jeigu nesutvarkysi savo klasiokų, tavo žinios bus prilygintos dvejetui.
Ko vaikai turėtų pasimokyti iš šios gudruolės?
(klausimas retorinis, atsakinėti nebūtina)