Įkraunama...
Įkraunama...

Kaip išgelbėti vaikus nuo mokyklos įtakos?

QUOTE(Ilgaplaukė @ 2009 12 05, 23:34)
Jus vis cituojate kitu mintis ax.gif ,o jus pats ju turite g.gif ,ar tik vadovaujates kitu gyvenimu,mintimis,posakiais... g.gif Nemanykite,kad cituodamas kitu citatas,busite,ir net atrodysite protingesnis doh.gif
  Paskaicius ,tai ka jus sugebate ne cituodamas pasakyti,atrodote nekaip blush2.gif Truksta intelekto,ziniu stoka doh.gif ...gaila,bet gal dar ne velu... mirksiukas.gif

Jūs teisi. Kaip tik dėl to aš vis dar mokausi... Malonu, kad suteikėte viltį, kad situaciją dar galima ištaisyti smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Bekasė @ 2009 12 05, 23:12)
Gal matome tai, ka norime matyti?

“What we see depends mainly on what we look for” (Sir John Lubbock)
“People only see what they are prepared to see” (Ralph Waldo Emerson)


lotuliukas.gif
Atsakyti
QUOTE(akagintaras @ 2009 12 05, 23:32)
Jūs teisi. Kaip tik dėl to aš vis dar mokausi... Malonu, kad suteikėte viltį, kad situaciją dar galima ištaisyti smile.gif




Gal ir nesutiksite,bet protingas zmogus mokosi is svetimu klaidu,o kvailas - is savu! mirksiukas.gif Nors, dauguma masto ir elgiasi atvirksciai doh.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Ilgaplaukė: 06 gruodžio 2009 - 01:33
QUOTE(Ilgaplaukė @ 2009 12 06, 02:23)
Gal ir nesutiksite,bet protingas zmogus mokosi is svetimu klaidu,o kvailas - is savu! mirksiukas.gif Nors, dauguma masto ir elgiasi atvirksciai  doh.gif

Žinoma, kad sutiksiu. Kodėl turėčiau?
Eik miegoti Ilgaplauke, rytoj pakalbėsim. Aš dar turiu darbo mirksiukas.gif
Atsakyti
Na del juvelyro tai klydo akagintaras tikrai. Nebent tai bus kokios 2 arba 3 kartos juvelyras, kuris zinias gaus is tevu, seneliu ir t.t. O kitaip, net turint kazkokiu gabumu, mokslo reikia. Kitaip bus sugadinda daugybe deimantu, kol bus sukurta kazkas gero. Kaip be matimatikos tiklsiai nuslifuoti deimano briaunas? Kaip paskaiciuoti jo karatus?
Ar Mocartas butu toks zinomas genijus, jei jo tevai per pykcius ir barnius neverstu kasdien mokytis muzikos ir groti?
Atsakyti
Dėl kompiuterių, tai tyrimais įrodyta, kad net gi tie patys kompiuteriniai žaidimai turi teigiamos įtakos- lavina vaizduotę, reakciją, mąstymą, lankstumą, daro teigiamą įtaką IQ augimui- tik nelygu, kokį žaidimą pasirinksite. Ir, aišku, kiek laiko jam skirsite. Bet gi visa tai (kur pažymėta) nematoma "plika" akimi čia ir dabar ir tiesioginės naudos tuo metu vaikui neduoda, todėl visi yra linkę nurašyti kaip blogą įprotį.
Atsakyti
Pagaliau atsirado žmogus, kuris pasakė, kad karalius nuogas. Citata iš šio forumo:

We are friens and we talk in English, Come and join us!

Kas tingi ieškoti, cituoju.
QUOTE
akagintaras,very interesting article! i know people,who was lerning english with me 11 years (from 2nd grade) and in 12th grade they couldn't have simple dialogue about weather or other simple things, but they had good marks g.gif so many years and lessons gone wasted

Ką ir reikėjo įrodyti. Pabraukiau aš pats tai, kas man atrodo svarbu.
Atsiprašau, kad pakėliau neaktualią temą.
Atsakyti
temos pradzioj buvo klausimas -- ar butina gerai mokytis?
as manau, kad gerai mokytis vidurineje tikrai nera misija neimanoma. jeigu nechuliganauji, per pamokas neissidirbineji, o atlieki skirtas uzduotis -- to uztenka. gal pirmunas nebusi, bet blogu pazymiu trimestre tikrai neturesi.
Atsakyti
QUOTE(sena niekšė @ 2010 01 08, 21:50)
temos pradzioj buvo klausimas -- ar butina gerai mokytis?
as manau, kad gerai mokytis vidurineje tikrai nera misija neimanoma. jeigu nechuliganauji, per pamokas neissidirbineji, o atlieki skirtas uzduotis -- to uztenka. gal pirmunas nebusi, bet blogu pazymiu trimestre tikrai neturesi.

Ačiū už glaustą ir tikslų atsakymą.

Aš esu "už" naudingas žinias ir "prieš" visokius vidurkius. Kiek pastebėjau per tėvų susirinkimus, tai žinios kaip ir niekam nerūpi, bet visi baisiausiai jaudinasi dėl vidurkio ir šitą savo "vertybę" bruka į galvas vaikams. Gal jau ir rašiau anksčiau, bet aš pats pavyzdžiui turėjau pažymius labai gerai tiek iš istorijos, tiek iš chemijos, bet nei organinės chemijos, nei sovietų istorijos niekada nemokėjau ir dabar nemoku, taigi pažymys nesako apie žinias absoliučiai nieko. Gal kam pasirodys keista, bet šitų dalykų nemokėjimas man visai netrukdo.

Kai tik susitvarkysiu su anglų, imsiuos vokiečių kalbos ir ketinu mokytis ypač blogai ir per du metus išmokti kalbėti laisvai ir gražiai. Tai yra išbandysiu šitą teoriją ant savo kailio ir tada sugrįšiu į šitą temą ir pasidalinsiu įspūdžiais wink.gif
Atsakyti
Mano nuomone, kiek vaikas pasieks gyvenime, pirmiausia priklauso nuo jo charakterio, bendravimo igudziu ir ambiciju ir nuo gabumu. Mokymo sistema ne be trukumu, bet nesutikciau, kad kurybiskumas lavinamas tik per daile. Kiekvienam dalyke yra elementu, lavinanciu vaizduote, mastyma, kurybiskuma - ir per literatura, ir per uzsienio kalbas, ir per etika... Viskas priklauso nuo mokytojo poziurio ir nuo vaiko noro ne vien KALT, bet ir GALVOT, KURTI.

O siaip vat mano vyras - kuris mokykloje mokesi labai vidutiniskai - turi nuosava versla, tuo tarpu as pati - pirmune - esu gera pavaldine, bet verslo sukurt negaleciau. Taigi, gabumai, ambicijos ir charakterio bruozai svarbiausia, o ne vidurkis.

Bet kad vaikas apleistu mokslus - niekad neleisciau. Be sistemos trukumu, vis gi mokykla plecia akirati, duoda ziniu... Ir jei mokslus bus nusispjaut jau mokykloje, susiformuos netinkama mokymosi motyvacija ir vaikas ateiti nesies su mokslais, nematys poreikio tobulet, lavintis , o as manau, kad aukstasis mokslas - butinas dabartiniame pasaulyje tiek bendram isprusimui, tiek karjerai.

Taigi is esmes reikia teveliams ir mokytojams skatinti zingeidu vaiku poziuri i mokslus, bet ne sausa kalima, koks ypac pasitaiko geografijos, biologijos, istorijos, fizikos (teorija) atvejais...

P.S. Bet kai perskaitau savo vyro oficialu firmos rasta su gramatinem klaidom - oi kaip juokas ima. biggrin.gif doh.gif Gerai dar, kad privatus verslas ir tam tikrais atvejais tai praeina. (Vyrui is lietuviu 12 klaseje vos dvejeto neisvede).
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Atlantida: 09 sausio 2010 - 08:56
Dar vienas Lietuvos pilietis, supratęs tikrąją popieriaus svarbą gyvenime:

Vilniaus universiteto studentas sudegina nieko verta diploma
Atsakyti
QUOTE(akagintaras @ 2009 11 07, 13:29)
Ką tik perskaičiau Vakarų eksprese straipsnį apie vieną tokią "mokytoją".
Mažytis testas mamoms. Atsakinėti nebūtina, bet pagalvokit pačios sau. Jeigu tingėsit skaityti, tai pacituosiu čia trumpai.
Taigi klausimas - ar tai yra (buvo) gera mokytoja?
Jeigu atsakymas būtų "ne". Jeigu ji nebuvo gera vaikams, tai kuo ji gali būti gera suaugusiems?

Aš turiu savo nuomonę apie šią garbią damą ir jos "motyvaciją", bet šiuo atveju pasiliksiu ją sau.



...deja, suaugusiųjų taip pat būna ,,nemotyvuotų".
Liūdna, kai tų nemotyvuotųjų tarpe mokytojas... Tokie dažniausiai tik garsiai rėkia apie vaikų motyvacijos stoką, retai matydami savo nemotyvuotumą.

Gerai, kūrybingai ir nuoširdžiai dirbantiems mokytojams tinka viskas: ir silpniau besimokantis vaikas, ir jo tėvai. Jie atranda būdų, kaip vaiką išmokyti smagiai dirbant ir namų darbais neapkraunant. Aišku, jei tas vaikas leidžiasi būti mokomu(o ir jo tėvai skatina mokytis).
Gal vertėtų tokius ŠAUNIUS mokytojus palaikyti ir skatinti, pvz., garsinant jų pavardes, viešai padėkojant? Gerų žodžių nebūna per daug. ax.gif

Beje, o kas galėtų paskatinti mokytojus dirbti geriau? g.gif

Pamenu aš savo senus mokyklinius metus: turėjome prancūzų kalbos mokytoją, pravarde ,,Pifas". Ypatingai šaunus buvo. Per jo pamokas tiek nuveikdavome, kad namie kaip nereikedavo dėl prancūzų vargintis, na nebent kokį raštu pratimuką atlikt, o visa kita per pamoką įkalta būdavo. Pasikeitus mokytojams, prancūzų k. nuėjo šuniui ant uodegos: mokytoja per pamokas turgelį atidarydavo (girdavos, ką gero gavo nusipirkt - toks laikmetis, prekes gaudyti reikėdavo). Direktorė baisiai griežta buvo, drebėdavome tik jos masę (mažiausiai 120 kg) išvydę, jai girdint mokytojų darbą vertinti būtų buvę ... blink.gif

Atsakyti