Mano vienas sūnus trejus metus mokėsi Valdorfo mokykloje. Ten ši problema buvo sprendžiama kitaip: kadangi sūnaus mokytoja pastoviai žliumbdavo, kad nesusitvarko su klase (17 mokinių), paskyrė dar vieną mokytoją. Įdomi smulkmena: mano pradinukui dėstė moteris, turinti inžinerinį išsilavinimą ir neskirianti trumpųjų balsių nuo ilgųjų...Na, turiu pakankamai daug priežasčių nejausti simpatijos šiai mokyklai...
Tiesa, antrą mokytoją paskyrė ne tik jai, bet ir kitoms pradinukų mokytojoms. Nematau tame nieko blogo, tik ne visos, norinčios dirbti mokytojomis, turi įgimtų sugebėjimų...
QUOTE(akagintaras @ 2010 05 24, 14:25)
Turim vieną tokią įdomią mokytoją. Silpna, bet išradinga. Kadangi pati susitvarkyti su vaikais neišgali, nusprendė nusikratyti šios atsakomybės visai. Kaip? Labai paprastai. Dabar ji skiria vieną vaiką iš mokinių tarpo, kuris tą dieną bus atsakingas už drausmę klasėje. Jeigu vaikas nesusitvarko - gauna minusą. Trys minusai - dvejetas.
Aišku a priori, kad vaikas klasėje drausmės neįves. Taigi mūsų gudrioji mokytoja oficialiai įteisino dvejetus už savo pačios silnumą, tačiau rašys juos kitiems. Nedrausmingas vaikas gali būti Petriukas, tačiau dvejetą gausi tu, nes aš taip nusprendžiau (tiesą sakant nelabai tikiu, kad iki to bus prieita, tačiau vakai bijo tokios grėsmės). Tu gali būti pirmūnas, bet jeigu nesutvarkysi savo klasiokų, tavo žinios bus prilygintos dvejetui.
Ko vaikai turėtų pasimokyti iš šios gudruolės?
(klausimas retorinis, atsakinėti nebūtina)
Aišku a priori, kad vaikas klasėje drausmės neįves. Taigi mūsų gudrioji mokytoja oficialiai įteisino dvejetus už savo pačios silnumą, tačiau rašys juos kitiems. Nedrausmingas vaikas gali būti Petriukas, tačiau dvejetą gausi tu, nes aš taip nusprendžiau (tiesą sakant nelabai tikiu, kad iki to bus prieita, tačiau vakai bijo tokios grėsmės). Tu gali būti pirmūnas, bet jeigu nesutvarkysi savo klasiokų, tavo žinios bus prilygintos dvejetui.
Ko vaikai turėtų pasimokyti iš šios gudruolės?
(klausimas retorinis, atsakinėti nebūtina)
grybas kažkoks. nu boba sublūdo. o ką apie tai mano direktorius? švietimo skyrius? manau tereikia pakelti triukšmą.
QUOTE(vaižgantė @ 2010 05 23, 18:27)
Pastaruoju metu mąstau, ar apskritai verta dirbti...Juk tai irgi sociumo primesta norma...Pinigai nepadaro žmogaus laimingu...Diplomai taip pat...
O tai už ką valgyti, rengtis, mokesčius susimokėti... Na nebent jūs atsikėlusi iš ryto po pagalve randate šimtinę. Man tai keista Jūsų , kaip suaugusio žmogaus mastysena.
QUOTE(vaižgantė @ 2010 05 24, 12:17)
Mano nuomonė yra tokia: daugumai dabartinių vaikų mokykla apskritai nereikalinga...Jų sielos yra aukštesnio dvasinio lygio nei mokytojų, jie gimė su kitais tikslais nei ankstesnės kartos...O kalėjimo režimas, esantis mokyklose, žlugdo asmenybes...
O ko reikia dabartiniams vaikams, nu tiems kur aukštesnio lygio? Kas nustatys, kad va šitas tai jau gimė su kitais tikslais?
Esminis klausimas-ką toks vaikas veiks, na į mokyklą kaip supratau jam eiti negalima, nes sužlugdo jo asmenybę, taigi ką jis veiks?
QUOTE(sena niekšė @ 2010 05 25, 18:22)
grybas kažkoks. nu boba sublūdo. o ką apie tai mano direktorius? švietimo skyrius? manau tereikia pakelti triukšmą.
Paaiškinau vaikui, kad nekreiptų dėmesio. Eilinis triukas su gąsdinimais. Surinkti tris minusus turbūt niekam neužteks laiko. O kitą sezoną - nauji metai, nauji lapai.
Čia yra tokia pamokoma rusiška pasaka. Kalba labai vaizdinga, bet leksika nevisai normatyvinė. Aš negaliu jos redaguoti, kadangi žodžių iš dainos išmesti negalima, jei tik tą dainą parašei ne tu pats.
Moderatorė ją turbūt pašalins, o kol tai padarys, aš čia įdėsiu ją paslėptą.
Pasaka vadinasi "Mudriec i Govno".
QUOTE
1. Однажды некий мудрец, не просветленный Дао и не пофигист по натуре, шел по лесу, размышляя о Смысле Жизни.
Внезапно на тропинке показалось Страшное Черное Лесное Говно.
- Мудрец, я тебя сейчас съем!
И мудрец, не просветленный Дао и не пофигист по натуре, заплакал и убежал.
Мораль: говна бояться - в лес не ходить.
-----------------------------------------------------------------------------------
2. Однажды некий мудрец, просветленный Дао и не пофигист по натуре, шел по лесу, размышляя о Смысле Жизни.
Внезапно на тропинке показалось Страшное Черное Лесное Говно.
- Мудрец, я тебя сейчас съем!
Мудрец, просветленный Дао и не пофигист по натуре, ответил:
- Нет, Страшное Черное Лесное Говно, это я тебя съем!
Долго они препирались, но Мудрец, просветленный Дао и не пофигист по натуре, оказался сильнее, чем Страшное Черное Лесное Говно.
И съел его.
Мораль: Добро опять победило зло, но у победы какой-то странный вкус.
-----------------------------------------------------------------------------------
3. Однажды некий мудрец, не просветленный Дао и пофигист по натуре, шел по лесу, размышляя о Смысле Жизни.
Внезапно на тропинке показалось Страшное Черное Лесное Говно.
- Мудрец, я тебя сейчас съем!
Мудрец, не просветленный Дао и пофигист по натуре, ответил:
- Да иди ты!
И пинком ботинка отшвырнул Страшное Черное Лесное Говно с тропинки. Тропинка освободилась, но сильно запахло говном.
Мораль: Не тронь говно, а то завоняет.
-----------------------------------------------------------------------------------
4. Однажды некий мудрец, просветленный Дао и пофигист по натуре, шел по лесу, размышляя о Смысле Жизни.
Внезапно на тропинке показалось Страшное Черное Лесное Говно.
- Мудрец, я тебя сейчас съем!
Мудрец, просветленный Дао и пофигист по натуре, не опускаясь до разговоров со всяким говном, продолжил свой путь.
И Страшное Черное Лесное Говно заплакало и навсегда-навсегда убежало из Леса, ибо больше всего обожало беседы с мудрецами.
Мораль: размышляешь о Смысле Жизни - не снисходи до пиздежа со всяким говном.
Внезапно на тропинке показалось Страшное Черное Лесное Говно.
- Мудрец, я тебя сейчас съем!
И мудрец, не просветленный Дао и не пофигист по натуре, заплакал и убежал.
Мораль: говна бояться - в лес не ходить.
-----------------------------------------------------------------------------------
2. Однажды некий мудрец, просветленный Дао и не пофигист по натуре, шел по лесу, размышляя о Смысле Жизни.
Внезапно на тропинке показалось Страшное Черное Лесное Говно.
- Мудрец, я тебя сейчас съем!
Мудрец, просветленный Дао и не пофигист по натуре, ответил:
- Нет, Страшное Черное Лесное Говно, это я тебя съем!
Долго они препирались, но Мудрец, просветленный Дао и не пофигист по натуре, оказался сильнее, чем Страшное Черное Лесное Говно.
И съел его.
Мораль: Добро опять победило зло, но у победы какой-то странный вкус.
-----------------------------------------------------------------------------------
3. Однажды некий мудрец, не просветленный Дао и пофигист по натуре, шел по лесу, размышляя о Смысле Жизни.
Внезапно на тропинке показалось Страшное Черное Лесное Говно.
- Мудрец, я тебя сейчас съем!
Мудрец, не просветленный Дао и пофигист по натуре, ответил:
- Да иди ты!
И пинком ботинка отшвырнул Страшное Черное Лесное Говно с тропинки. Тропинка освободилась, но сильно запахло говном.
Мораль: Не тронь говно, а то завоняет.
-----------------------------------------------------------------------------------
4. Однажды некий мудрец, просветленный Дао и пофигист по натуре, шел по лесу, размышляя о Смысле Жизни.
Внезапно на тропинке показалось Страшное Черное Лесное Говно.
- Мудрец, я тебя сейчас съем!
Мудрец, просветленный Дао и пофигист по натуре, не опускаясь до разговоров со всяким говном, продолжил свой путь.
И Страшное Черное Лесное Говно заплакало и навсегда-навсегда убежало из Леса, ибо больше всего обожало беседы с мудрецами.
Мораль: размышляешь о Смысле Жизни - не снисходи до пиздежа со всяким говном.
Fruzina, ne visi žmonės gyvena laikydamiesi sociumo primestų taisyklių. Pažįstu žmogų, dabar auginantį mažą vaiką, kurio trijų asmenų šeimai per mėnesį pilnai užtenka 300 Lt. Jie labai laimingi, nes turi visa, ko jiems reikia. Meilę, ramybę, harmoniją su gamta.
QUOTE(vaižgantė @ 2010 05 26, 12:09)
Fruzina, ne visi žmonės gyvena laikydamiesi sociumo primestų taisyklių. Pažįstu žmogų, dabar auginantį mažą vaiką, kurio trijų asmenų šeimai per mėnesį pilnai užtenka 300 Lt. Jie labai laimingi, nes turi visa, ko jiems reikia. Meilę, ramybę, harmoniją su gamta.
Vaižgante, bet tas vaikas augs, jam kažko reikės, ar tėvai nuspręs kad jis aukštesnio dvasinio lygio ir jam nieko nereikia, jis augs gamtoje, o jei visdelto reiks-mokslo, ugdymo, spektaklio , kaip tada?
Reiškia trims žmonėms užtenka po 100 mėnesiui O iš kur jie gauna tuos 300 litų, nes kaip suprantu nedirba, gyvena gamtoje ar po pagalve randa.
QUOTE(Fruzina @ 2010 05 26, 12:06)
Vaižgante, bet tas vaikas augs, jam kažko reikės, ar tėvai nuspręs kad jis aukštesnio dvasinio lygio ir jam nieko nereikia, jis augs gamtoje, o jei visdelto reiks-mokslo, ugdymo, spektaklio , kaip tada?
Reiškia trims žmonėms užtenka po 100 mėnesiui O iš kur jie gauna tuos 300 litų, nes kaip suprantu nedirba, gyvena gamtoje ar po pagalve randa.
Reiškia trims žmonėms užtenka po 100 mėnesiui O iš kur jie gauna tuos 300 litų, nes kaip suprantu nedirba, gyvena gamtoje ar po pagalve randa.
Nesigilinau, iš kur gauna, tai ne mano reikalas.
Negaliu atsakyti į tokius klausimus standartiškai mąstančiam žmogui
QUOTE(akagintaras @ 2010 05 26, 10:01)
Paaiškinau vaikui, kad nekreiptų dėmesio. Eilinis triukas su gąsdinimais. Surinkti tris minusus turbūt niekam neužteks laiko. O kitą sezoną - nauji metai, nauji lapai.
Kaip fainiai sureguoja tėvas, sveikintina-nekreipk vaikeli dėmesio.
Sutinku, kad mokytoja neturi teisės rašyti už drausmę pažymių, beje manau, kad ir nerašytų. Tačiau esmė, kad tėvas išdidžiai vaikui sako -nekreipk dėmesio , aišku ir pats nekreipia dėmesio. O gal vertėtų pasidomėti kas dedasi klasėje, kaip tavo būtent vaikas elgiasi, kodėl mokytoja priėmė tokį sprendimo būdą ar jis nėra vienas iš tų kurie triukšmauja, ar tiesiog jam pačiam netrukdo tie kurie triukšmauja mokintis, ar mokytoja tiesiog norėjo na vaikams parodyti, kad labai blogai kai tu norėtum tiesiog vesti pamoką, bet yra neleidžiančių tai daryti, kad vaikai pajustų savo kailiu ką reiškia, kai tavęs neklauso, kad padarytų išvadas, jog vakar manęs neklausė visi, o aš norėjau, kad klausytų, tai rytoj aš būsiu drausmingesnis nes suprantu kaip sunku kai tavęs neklauso. Tiesiog vaikai irgi kartais turi jausti atsakomybę už savo veiksmus. O šiaip tai kai vyras-tėvas , sako sūnui-vyrui, kad nekreipk dėmesio į mokytoją-moterį, tai labai negražu ir nevyriška.
QUOTE(Fruzina @ 2010 05 26, 12:16)
Kaip fainiai sureguoja tėvas, sveikintina-nekreipk vaikeli dėmesio.
Sutinku, kad mokytoja neturi teisės rašyti už drausmę pažymių, beje manau, kad ir nerašytų. Tačiau esmė, kad tėvas išdidžiai vaikui sako -nekreipk dėmesio , aišku ir pats nekreipia dėmesio. O gal vertėtų pasidomėti kas dedasi klasėje, kaip tavo būtent vaikas elgiasi, kodėl mokytoja priėmė tokį sprendimo būdą ar jis nėra vienas iš tų kurie triukšmauja, ar tiesiog jam pačiam netrukdo tie kurie triukšmauja mokintis, ar mokytoja tiesiog norėjo na vaikams parodyti, kad labai blogai kai tu norėtum tiesiog vesti pamoką, bet yra neleidžiančių tai daryti, kad vaikai pajustų savo kailiu ką reiškia, kai tavęs neklauso, kad padarytų išvadas, jog vakar manęs neklausė visi, o aš norėjau, kad klausytų, tai rytoj aš būsiu drausmingesnis nes suprantu kaip sunku kai tavęs neklauso. Tiesiog vaikai irgi kartais turi jausti atsakomybę už savo veiksmus. O šiaip tai kai vyras-tėvas , sako sūnui-vyrui, kad nekreipk dėmesio į mokytoją-moterį, tai labai negražu ir nevyriška.
Sutinku, kad mokytoja neturi teisės rašyti už drausmę pažymių, beje manau, kad ir nerašytų. Tačiau esmė, kad tėvas išdidžiai vaikui sako -nekreipk dėmesio , aišku ir pats nekreipia dėmesio. O gal vertėtų pasidomėti kas dedasi klasėje, kaip tavo būtent vaikas elgiasi, kodėl mokytoja priėmė tokį sprendimo būdą ar jis nėra vienas iš tų kurie triukšmauja, ar tiesiog jam pačiam netrukdo tie kurie triukšmauja mokintis, ar mokytoja tiesiog norėjo na vaikams parodyti, kad labai blogai kai tu norėtum tiesiog vesti pamoką, bet yra neleidžiančių tai daryti, kad vaikai pajustų savo kailiu ką reiškia, kai tavęs neklauso, kad padarytų išvadas, jog vakar manęs neklausė visi, o aš norėjau, kad klausytų, tai rytoj aš būsiu drausmingesnis nes suprantu kaip sunku kai tavęs neklauso. Tiesiog vaikai irgi kartais turi jausti atsakomybę už savo veiksmus. O šiaip tai kai vyras-tėvas , sako sūnui-vyrui, kad nekreipk dėmesio į mokytoją-moterį, tai labai negražu ir nevyriška.
Fruzina, ar bent savaitę esi dirbus mokykloje?
QUOTE(vaižgantė @ 2010 05 26, 13:22)
Fruzina, ar bent savaitę esi dirbus mokykloje?
Aišku, kad ne, ar tai ką keičia? Ar mokykla tai kažkas uždaryta, paslėpta, neaišku, nežinoma?
Turiu vaikų, einu pas mokytojas, lankau visus susirinkimus, sprendžiu problemas, kalbuosi su savo vaikas, išklausau jų pasakojimus, aptarinėjam problemas ir t.t.
Tu rašei jei neklystu , kad buvai mokytoja,paskui pasibaisėjai ir išėjai, bet supranti tai nereiškia, kad mokykla kalta, kodėl nekaltini ir savęs, gal tu netikusi mokytoja buvai? Reikia būt savikritiškai.
QUOTE(Fruzina @ 2010 05 26, 13:16)
O gal vertėtų pasidomėti kas dedasi klasėje, kaip tavo būtent vaikas elgiasi
Mano vaikas (beje mergaitė) gavo minusą už tai, kad neįvedė klasėje drausmės.
Mano vaikas - ne prievaizdas ir jis neprivalo daryti darbo, už kurį beje mokytojai gauna atlyginimą.
Manau, kad mokykla - tai ne cirkas ir savo triukus mokytojai turėtų rodyti kitur.
Jeigu kam per sunku dirbti su mokiniais - lai susiranda sau lengvesnį darbą.
Įsivaizduokit griovių kasėją, kuris kiekvieną dieną rauda, kad jam žemė per kieta.
Kaip manote, kokios jo perspektyvos?
Tačiau į raudančius mokytojus, kažkodėl žiūrima kaip į aukas. Jeigu jie mazochistai, tai nėra ko prie jų lįsti.
Jeigu jiems per sunku, tegu susiranda, kur lengviau (nebent čia dar gali būti tas atvejis, kur sakoma, kad kai jau žmogus nieko nesugeba, tada eina kitų mokyti).
QUOTE(Fruzina @ 2010 05 26, 12:31)
Aišku, kad ne, ar tai ką keičia? Ar mokykla tai kažkas uždaryta, paslėpta, neaišku, nežinoma?
Turiu vaikų, einu pas mokytojas, lankau visus susirinkimus, sprendžiu problemas, kalbuosi su savo vaikas, išklausau jų pasakojimus, aptarinėjam problemas ir t.t.
Tu rašei jei neklystu , kad buvai mokytoja,paskui pasibaisėjai ir išėjai, bet supranti tai nereiškia, kad mokykla kalta, kodėl nekaltini ir savęs, gal tu netikusi mokytoja buvai? Reikia būt savikritiškai.
Turiu vaikų, einu pas mokytojas, lankau visus susirinkimus, sprendžiu problemas, kalbuosi su savo vaikas, išklausau jų pasakojimus, aptarinėjam problemas ir t.t.
Tu rašei jei neklystu , kad buvai mokytoja,paskui pasibaisėjai ir išėjai, bet supranti tai nereiškia, kad mokykla kalta, kodėl nekaltini ir savęs, gal tu netikusi mokytoja buvai? Reikia būt savikritiškai.
Tai daug ką keičia. Savo vaikų mokytojams labai retai kada reiškiu pretenzijas, nes išmanau to darbo specifiką.
Išėjau todėl, kad neatsidurčiau psichiatrinėje. Mokyklose turėtų būti po keletą psichoterapeutų, nes dažnas mokytojas, ilgiau padirbėjęs mokykloje, pasidaro kandidatu į psichinius ligonius. Kadangi tai žinau, nuėjus pasikalbėti su vaikų mokytojais, stengiuosi kalbėti ramiai, nes žinau, jog mokytojai ir su tėvais bendrauja taip, kaip su mokiniais Tai yra problema.
Dabar į mokyklas sulindę visi, kas tik sugebėjo sulįsti, ir džiaugiasi, turėdami darbo vietą ir pastovų atlyginimą...