QUOTE(Saulės pūga @ 2009 11 05, 14:52)
Žvelgiant iš transcendentinės atskirties "laiko kapitonas"* kaip tam tikra katachrezė sujaukia iki šiol gyvavusius fotografijos matmenų apmatus, kaip koks tartiufiškas reliatyvumo kirminas. Subjektyvi staccato impresija, visiška vaizdų imersija, kasdienybės ir anapusybės reabilitavimas atspindi realybės formavimo pokyčius vaizdinėje sensibilioje pagavimo praktikoje ir kiekviename akies geste. Analogija tarp p. Šeštos aukos vaizdo ir žodžio juntama net ir tuščiomis rankomis bei akimis. Net stipriau ir pagaviau, nei kad matytumėm jos (jo) portretą ar "prisirašymo" sensus foto.
Kadangi "meno nebėra" ar bent jau vyksta meno disipacija, p. Guru prikelia eliminuotą meno (kūrėjo, žiūrovo, mokinio) elitiškumą. Fotografijos meno idealai, ekskliuzivyškumas ir kumuliacinė fotovaizdo pateiktis p. ŠA rankose tampa dabartinės Vakarų kultūros fotomeno kanonu. "Autorius mirė", tarsi teigia p. Guru, pažerdamas autentiškus saviįprasminusius (at)vaizdus, ekspresyvią, ekstraordinarią ekspresiją; tuo pačiu įrodydamas, kad fotoatvaizdas pasirodo daugybėje formų ir turinių kaip interkurentinis menininko sielos palydovas.
Mūsų akies judesys žiūrint p. Gurų fotografijas (tiek jo(s) atvaizdą, tiek įvaizdį ir pateiktis) neaprėpia gigantiško vaizdinių ploto ir užkliūna už tuščio empirinio vaizdo. Tik pasitelkus ir tuo pačiu atmetus empiriosimbolizmo grandines ir pančius būsim atviri p. Guru Šeštąjai aukai...
Su lapkričio 5-tąja!!!
------
*
Kadangi "meno nebėra" ar bent jau vyksta meno disipacija, p. Guru prikelia eliminuotą meno (kūrėjo, žiūrovo, mokinio) elitiškumą. Fotografijos meno idealai, ekskliuzivyškumas ir kumuliacinė fotovaizdo pateiktis p. ŠA rankose tampa dabartinės Vakarų kultūros fotomeno kanonu. "Autorius mirė", tarsi teigia p. Guru, pažerdamas autentiškus saviįprasminusius (at)vaizdus, ekspresyvią, ekstraordinarią ekspresiją; tuo pačiu įrodydamas, kad fotoatvaizdas pasirodo daugybėje formų ir turinių kaip interkurentinis menininko sielos palydovas.
Mūsų akies judesys žiūrint p. Gurų fotografijas (tiek jo(s) atvaizdą, tiek įvaizdį ir pateiktis) neaprėpia gigantiško vaizdinių ploto ir užkliūna už tuščio empirinio vaizdo. Tik pasitelkus ir tuo pačiu atmetus empiriosimbolizmo grandines ir pančius būsim atviri p. Guru Šeštąjai aukai...
Su lapkričio 5-tąja!!!
------
*
ooooooo vat čia tai gili analizė
QUOTE(Saulės pūga @ 2009 11 05, 15:52)
Žvelgiant iš transcendentinės atskirties "laiko kapitonas"* kaip tam tikra katachrezė sujaukia iki šiol gyvavusius fotografijos matmenų apmatus, kaip koks tartiufiškas reliatyvumo kirminas. Subjektyvi staccato impresija, visiška vaizdų imersija, kasdienybės ir anapusybės reabilitavimas atspindi realybės formavimo pokyčius vaizdinėje sensibilioje pagavimo praktikoje ir kiekviename akies geste. Analogija tarp p. Šeštos aukos vaizdo ir žodžio juntama net ir tuščiomis rankomis bei akimis. Net stipriau ir pagaviau, nei kad matytumėm jos (jo) portretą ar "prisirašymo" sensus foto.
Kadangi "meno nebėra" ar bent jau vyksta meno disipacija, p. Guru prikelia eliminuotą meno (kūrėjo, žiūrovo, mokinio) elitiškumą. Fotografijos meno idealai, ekskliuzivyškumas ir kumuliacinė fotovaizdo pateiktis p. ŠA rankose tampa dabartinės Vakarų kultūros fotomeno kanonu. "Autorius mirė", tarsi teigia p. Guru, pažerdamas autentiškus saviįprasminusius (at)vaizdus, ekspresyvią, ekstraordinarią ekspresiją; tuo pačiu įrodydamas, kad fotoatvaizdas pasirodo daugybėje formų ir turinių kaip interkurentinis menininko sielos palydovas.
Mūsų akies judesys žiūrint p. Gurų fotografijas (tiek jo(s) atvaizdą, tiek įvaizdį ir pateiktis) neaprėpia gigantiško vaizdinių ploto ir užkliūna už tuščio empirinio vaizdo. Tik pasitelkus ir tuo pačiu atmetus empiriosimbolizmo grandines ir pančius būsim atviri p. Guru Šeštąjai aukai...
Su lapkričio 5-tąja!!!
------
*
Kadangi "meno nebėra" ar bent jau vyksta meno disipacija, p. Guru prikelia eliminuotą meno (kūrėjo, žiūrovo, mokinio) elitiškumą. Fotografijos meno idealai, ekskliuzivyškumas ir kumuliacinė fotovaizdo pateiktis p. ŠA rankose tampa dabartinės Vakarų kultūros fotomeno kanonu. "Autorius mirė", tarsi teigia p. Guru, pažerdamas autentiškus saviįprasminusius (at)vaizdus, ekspresyvią, ekstraordinarią ekspresiją; tuo pačiu įrodydamas, kad fotoatvaizdas pasirodo daugybėje formų ir turinių kaip interkurentinis menininko sielos palydovas.
Mūsų akies judesys žiūrint p. Gurų fotografijas (tiek jo(s) atvaizdą, tiek įvaizdį ir pateiktis) neaprėpia gigantiško vaizdinių ploto ir užkliūna už tuščio empirinio vaizdo. Tik pasitelkus ir tuo pačiu atmetus empiriosimbolizmo grandines ir pančius būsim atviri p. Guru Šeštąjai aukai...
Su lapkričio 5-tąja!!!
------
*
Na va, bent vienas žmogus yra gerai susipažinęs su Įtikimo GURU, Pataikavimo GURU ir Žodinės Ekvilibristikos Taisyklėmis Toli eisit, kolege. Gal net leisiu kada nors man asistuoti. Aš mėgstu žaliąją arbatą.
as tai pamasciau, kad musu kolege gerokai perspjove musu mokytoja, t.y. Guru
QUOTE(Peperoni @ 2009 11 05, 15:39)
as tai pamasciau, kad musu kolege gerokai perspjove musu mokytoja, t.y. Guru
aha............ aš kokių penkiolikos žodžių net nesupratau....... Mes iš temos?
QUOTE(Peperoni @ 2009 11 05, 16:39)
as tai pamasciau, kad musu kolege gerokai perspjove musu mokytoja, t.y. Guru
o aš.. o aš.. o aš moku googlu naudotis
oho kaip smagu
QUOTE(Peperoni @ 2009 11 05, 15:39)
as tai pamasciau, kad musu kolege gerokai perspjove musu mokytoja, t.y. Guru
ššš, neprisikalbėk. Didysis brolis (sesė?) stebi tave.
QUOTE(šešta_auka @ 2009 11 05, 16:05)
o aš.. o aš.. o aš moku googlu naudotis
Ir???
QUOTE(Saulės pūga @ 2009 11 05, 16:11)
ai, as pagalvojau cia , ir nusprendziau, kad visai nebijau nes google irgi moku naudotis
QUOTE(Saulės pūga @ 2009 11 05, 17:11)
Ir???
ir nieko
Atiaaa Remember remember the 5th of November. It's never coming back, it's always going forth.
nu va.... parekavo parekavo kaip Valinskas ir atiaaa