Benzina
Mano auto benzininis, bet 3,2 variklis tai dabar žiemą vaje Kuro rodyklė krenta ant akių
sveiki visi,
Turiu klausimą. Mano automobilio variklis - 1,6. Benzinas. Ar tiesa, kad nuo kalno važiuojant laisva pavara kuro sąnaudos sumažėja iki minimumo? Ar tai tėra mitas?
Kitas aspektas - ar gadinasi pavarų dėžė, jei važiuojama greičiu 50 km/h su 4 pavara?
Patyrę vairuotojai skirtingai atsako. Neseniai vairuoju, todėl kyla įvairiausių dilemų.
Turiu klausimą. Mano automobilio variklis - 1,6. Benzinas. Ar tiesa, kad nuo kalno važiuojant laisva pavara kuro sąnaudos sumažėja iki minimumo? Ar tai tėra mitas?
Kitas aspektas - ar gadinasi pavarų dėžė, jei važiuojama greičiu 50 km/h su 4 pavara?
Patyrę vairuotojai skirtingai atsako. Neseniai vairuoju, todėl kyla įvairiausių dilemų.
QUOTE(BlackHyacitnhus @ 2010 01 31, 23:51)
sveiki visi,
Turiu klausimą. Mano automobilio variklis - 1,6. Benzinas. Ar tiesa, kad nuo kalno važiuojant laisva pavara kuro sąnaudos sumažėja iki minimumo? Ar tai tėra mitas?
Kitas aspektas - ar gadinasi pavarų dėžė, jei važiuojama greičiu 50 km/h su 4 pavara?
Patyrę vairuotojai skirtingai atsako. Neseniai vairuoju, todėl kyla įvairiausių dilemų.
Turiu klausimą. Mano automobilio variklis - 1,6. Benzinas. Ar tiesa, kad nuo kalno važiuojant laisva pavara kuro sąnaudos sumažėja iki minimumo? Ar tai tėra mitas?
Kitas aspektas - ar gadinasi pavarų dėžė, jei važiuojama greičiu 50 km/h su 4 pavara?
Patyrę vairuotojai skirtingai atsako. Neseniai vairuoju, todėl kyla įvairiausių dilemų.
Pas maniski dyzelis ir kai vaziuoja nuo kalno laisva pavara arba 4begiu, tai maziau dyzelio ima 4begiu vaziuojant, pas ji aparaciukas yra kur rodo kuro sanaudas o pas mane bendzinas
QUOTE(BlackHyacitnhus @ 2010 01 31, 23:51)
sveiki visi,
Turiu klausimą. Mano automobilio variklis - 1,6. Benzinas. Ar tiesa, kad nuo kalno važiuojant laisva pavara kuro sąnaudos sumažėja iki minimumo? Ar tai tėra mitas?
Kitas aspektas - ar gadinasi pavarų dėžė, jei važiuojama greičiu 50 km/h su 4 pavara?
Patyrę vairuotojai skirtingai atsako. Neseniai vairuoju, todėl kyla įvairiausių dilemų.
Turiu klausimą. Mano automobilio variklis - 1,6. Benzinas. Ar tiesa, kad nuo kalno važiuojant laisva pavara kuro sąnaudos sumažėja iki minimumo? Ar tai tėra mitas?
Kitas aspektas - ar gadinasi pavarų dėžė, jei važiuojama greičiu 50 km/h su 4 pavara?
Patyrę vairuotojai skirtingai atsako. Neseniai vairuoju, todėl kyla įvairiausių dilemų.
1kl.-Nuo kalno vaziuoti laisva pavara kuras nesitaupo-ima kaip ant laisvu,be to,tai labai pavojinga,ypac ziema.Kuras tauposi jei nuo kalno neliesdama gazo pedalo vaziuosi tokia pavara,kad apsukos nekristu maziau 2000 rpm-tada kuras nenaudojamas visai,nes varikli suka ratai ir kompas kuro tiekima atjungia.Apie tai,beje,jau buvo cia kazkur diskutuota As paprastai riedu trecia pavara nuo kalno,apsukos buna kazkur 2500-3000rpm,priklausomai nuo greicio.
2kl.deze nesigadina,gali gadintis motoras esant per zemom apsukom.Benzinukui optimaliausios apsukos 2000-2500,tai tokias ir islaikyk.Jei taip vaziuojant apsukos nenukrenta zemiau 2000-gali taip ir vazineti.Palaipsniui ismoksi pagal variklio darba atskirti,kada jam gerai,o kada jau nebelabai
QUOTE(BlackHyacitnhus @ 2010 01 31, 22:51)
sveiki visi,
Turiu klausimą. Mano automobilio variklis - 1,6. Benzinas. Ar tiesa, kad nuo kalno važiuojant laisva pavara kuro sąnaudos sumažėja iki minimumo? Ar tai tėra mitas?
Kitas aspektas - ar gadinasi pavarų dėžė, jei važiuojama greičiu 50 km/h su 4 pavara?
Turiu klausimą. Mano automobilio variklis - 1,6. Benzinas. Ar tiesa, kad nuo kalno važiuojant laisva pavara kuro sąnaudos sumažėja iki minimumo? Ar tai tėra mitas?
Kitas aspektas - ar gadinasi pavarų dėžė, jei važiuojama greičiu 50 km/h su 4 pavara?
Jau denaxa atsakė, tad galiu tik pakartoti: važiuodama laisvu bėgiu kuro nesutaupysi, nesvarbu ar nuo kalno, ar lygiame kelyje. Nebent pas tave yra karbas, o ne įpurškimas (karbas žymimas S raide, įpurškimas I). Automobiliuose, kuriuose yra kompiuteris, kuris reguliuoja kuro padavimą, nukritus apsukom kompas padavinės daugiau kuro, panašiai kaip kad važiuotum aukšta pavara, esant žemom apsukom. Vienintelis būdas tuo įsitikinti, kompo momentinių kuro sanaudų parodymai. Bendram kuro sunaudojimui, tai turbūt turi mažai įtakos, gal prisideda koks 0,5 litro ar 1 litras.
Jei benzinas ir važiuosi esant žemom apsukom, laikui bėgant susidėvės variklis, ir turėsi papildomų išlaidų. Jei perki nenaują automobilį, niekada negali žinoti kaip važinėjo ankstesnis vairuotojas. Mum užteko 1 metų, kad variklis pradėtų deginti tepalus: to priežastis per žemos apsukos.
Bet tavo atveju manau, kad 1,6 l varikliukui 50 km/h greičiu važiuoti 4 pavara labai realu, svarbu, kad apsukos nenukristų žemiau 1500.
Kad visai nesusibalamūtintum, denaxa mini 2000 apsukų, o aš 1500. Tai benzinui optimaliausios, sveikiausios ir visokios kitos -iausios yra 2000 apsukų. Bet jei važiuoji lygiu keliu, ilgą laiką vienodu greičiu, nespausdama gazo, tik palaikydama esamą greitį, gali leisti nukristi apsukom iki 1500, bet jei tik reiks paspausti gazą, iškart žemini pavarą. Nes kitaip kenksi varikliui ir kuro sanaudos labai išaugs.
Ačiū visiems už atsakymus, turėsiu ameny . Kitas mane dominantis aspektas - akomuliatoriaus darbas. Būna dienų, kai važinėju nedidelius atstumus, tarkim 5-6 km. Automobilis apšyla ~5 minutes ir priklausomai nuo greičio per 10 minučių nuvažiuoju į norimą vietą. Tai realaus variklio darbo būna apie 15-max.20 min. Ar nesigadina akumuliatorius, nes girdėjau tik apie 30 min važiuojant jis yra įkraunamas, o mano atveju jis tik išsikrauna. Kaip yra iš tiesų? Prieš porą savaičių keitėm naują akomuliatorių "Banner".
QUOTE(BlackHyacitnhus @ 2010 02 01, 21:30)
Ačiū visiems už atsakymus, turėsiu ameny . Kitas mane dominantis aspektas - akomuliatoriaus darbas. Būna dienų, kai važinėju nedidelius atstumus, tarkim 5-6 km. Automobilis apšyla ~5 minutes ir priklausomai nuo greičio per 10 minučių nuvažiuoju į norimą vietą. Tai realaus variklio darbo būna apie 15-max.20 min. Ar nesigadina akumuliatorius, nes girdėjau tik apie 30 min važiuojant jis yra įkraunamas, o mano atveju jis tik išsikrauna. Kaip yra iš tiesų? Prieš porą savaičių keitėm naują akomuliatorių "Banner".
Taip, važiuojant rumpus atstumus, akumuliatorius nepasikrauna. Tuomet stenkis naudoti kiek galima mažiau elektros: nejungti galinio lango šildymo, veidrodėlių šildymo, radijos. Jei yra galimybė, tai bent kartą savaitėje nuvažiuok vienu kartu 60-80 km, na aplankyti tėvų į kitą miestą, tada tikrai neturėsi bėdų su akumuliatoriumi. Nors aš beveik metus važinėjau kasdien pirmyn atgal po 20 km, akumas laikė normaliai ir nebuvo jokių problemų.
Ir jei tikrai tik tiek mažai važinėji, tai reiktų žiemą retsykiais jį išsiimti ir pasikrauti.
As vazineju po 4km i darba ir atgal (po 5 min. vaziavimo),masinos nesildau,akumui trys metai (pirkau pati pigiausia koks tik buvo).Dar nebuvo kad neuzsivestu.Aisku akumuliatoriui tai negerai,ir aplamai masinai,varikliui negerai,dazniau tepalus reikia keisti ir pan.Bet jeigu ner kitos iseities...As per iseigines stengiuosi masina daugiau pagainioti,kokius 50-60 po miesta surenku,taip sakant,retkarciais reikia duoti "prasibezdet" motorui
Pas mus automatas,tai laisvos pavaros kaip ir nera,matyt del to ir sanaudos kitokios.