i mazus kalniukus tai su sankaba judu i prieki, bet kai didesnis kalniukas, tai arba gestu arba su padangu cypimu nurukstu, ir man tas cypimas tik nemosos taip raliuoja
o ir vyras sako, kad i didesnius kalniukus paprasciau yra rankini uztraukt, taip ir instruktorius moke, juk laikant egza ir vaziuojant ant kalniuko irgi reikia uzvaziuoti su rankiniu??? ar LT kitaip??
na zodziu retai kada gestu, bet va yra pora kalniuku ant kuriu amzinai uzgestu
QUOTE(*badabum* @ 2009 10 06, 22:41)
i mazus kalniukus tai su sankaba judu i prieki, bet kai didesnis kalniukas, tai arba gestu arba su padangu cypimu nurukstu, ir man tas cypimas tik nemosos taip raliuoja
o ir vyras sako, kad i didesnius kalniukus paprasciau yra rankini uztraukt, taip ir instruktorius moke, juk laikant egza ir vaziuojant ant kalniuko irgi reikia uzvaziuoti su rankiniu??? ar LT kitaip??
na zodziu retai kada gestu, bet va yra pora kalniuku ant kuriu amzinai uzgestu
o ir vyras sako, kad i didesnius kalniukus paprasciau yra rankini uztraukt, taip ir instruktorius moke, juk laikant egza ir vaziuojant ant kalniuko irgi reikia uzvaziuoti su rankiniu??? ar LT kitaip??
na zodziu retai kada gestu, bet va yra pora kalniuku ant kuriu amzinai uzgestu
Jokio skirtumo, mažas ar dideis.
Mene mokė su sankaba, egzą laikiau irgi su sankabą ir net pagyrimą gavau už tvarkingą užvažiavimą
tikrai išmoksi, svarbu norėt
QUOTE(*Evut @ 2009 10 06, 22:07)
basankės pradžioj pačioj kažkoks medinis kažkas yra ir niekaip su draugu nesuprantam, kas ten per briedas...
Ai tas stalas o aš jau galvojau, kad kažką praleidus būsiu. Ten stalas toks didelis. Buvo Palangoj didžiausio stalo šventė, per visą Basanavičiaus gatvę stalai sustatyti, o tas didžiausias buvo. Mažiausias 4 cm.
QUOTE(*badabum* @ 2009 10 06, 22:41)
... ir man tas cypimas tik nemosos taip raliuoja
visiškai totaliai NEPRITARIU. visiškai. ar esi bandžius ne iš baimės ar streso tai padaryt, o tiesiog savo malonumui? aš taip. nesakau, kad visada taip darau, bet kai su prakosais ir tais cypimais nuvaryt nuo šviesoforo, tai aš tiesiog pajaučiu, kokia mašina galinga. ir tikrai nemanau, kad taip daro tik nemokšos... nes net taip padaryt reikia mokėt
Papildyta:
QUOTE(vovere74 @ 2009 10 07, 00:26)
Ai tas stalas o aš jau galvojau, kad kažką praleidus būsiu. Ten stalas toks didelis. Buvo Palangoj didžiausio stalo šventė, per visą Basanavičiaus gatvę stalai sustatyti, o tas didžiausias buvo. Mažiausias 4 cm.
labai ačiū, kad pasakei, nes būčiau nenugalėjus smalsumo ir nuvažiavus specialiai ten dar kartą, kad pažiūrėt, kas per briedas bet kai orai labai nuostabūs, tai dabar nebereikės važiuot
Mano durna, pjuvenų prikišta galva, jei pajudant į kalniuką bijai, kad pariedėsi ir padarysi BUMPT, jau verčiau pasinaudot rankiniu dėl šventos ramybės.
Per egzaminą estakada įveikiama dviem būdais: arba su sankaba, arba su rankiniu - ir abu būdai yra geri.
Man tai buvo, kad su instruktorių mašinomis estakadą įveikdavau lengviausiai su sankaba, o su Regitrinėm - nė velnio, tekdavo rankinio griebtis. Dar nuo mašiniuko priklauso - dyzelinis tai bepiga, gali net akseleratoriaus nepaliest, vien su sankaba ir stabdžiu pažaisdama įveiksi kalniuką, o su benzine - gaziuko reiks duot.
Aš kai sankryžoj stoviu, tai visada ant laisvo. Nebent jau matau, kad greitai žalia užsidegs, tai pasiruošiu, įkalus pirmą pavarą. Tačiau sėdėti prie raudono šviesoforo su įjungtu bėgiu - ne, ne, ne. Negalima šitaip mane mokydavo taip: sustojai, iškart išjungt pavarą, kad paskui nesumanyčiau pajudėt su antra ar trečia. Dar galima riedėti iki sankryžos ant laisvo bėgio - deja, nemoku. Anyta taip daro visada, tai man labai keistai atrodo
Per egzaminą estakada įveikiama dviem būdais: arba su sankaba, arba su rankiniu - ir abu būdai yra geri.
Man tai buvo, kad su instruktorių mašinomis estakadą įveikdavau lengviausiai su sankaba, o su Regitrinėm - nė velnio, tekdavo rankinio griebtis. Dar nuo mašiniuko priklauso - dyzelinis tai bepiga, gali net akseleratoriaus nepaliest, vien su sankaba ir stabdžiu pažaisdama įveiksi kalniuką, o su benzine - gaziuko reiks duot.
Aš kai sankryžoj stoviu, tai visada ant laisvo. Nebent jau matau, kad greitai žalia užsidegs, tai pasiruošiu, įkalus pirmą pavarą. Tačiau sėdėti prie raudono šviesoforo su įjungtu bėgiu - ne, ne, ne. Negalima šitaip mane mokydavo taip: sustojai, iškart išjungt pavarą, kad paskui nesumanyčiau pajudėt su antra ar trečia. Dar galima riedėti iki sankryžos ant laisvo bėgio - deja, nemoku. Anyta taip daro visada, tai man labai keistai atrodo
QUOTE(būsimoji @ 2009 10 07, 10:39)
Mano durna, pjuvenų prikišta galva, jei pajudant į kalniuką bijai, kad pariedėsi ir padarysi BUMPT, jau verčiau pasinaudot rankiniu dėl šventos ramybės.
Per egzaminą estakada įveikiama dviem būdais: arba su sankaba, arba su rankiniu - ir abu būdai yra geri.
Man tai buvo, kad su instruktorių mašinomis estakadą įveikdavau lengviausiai su sankaba, o su Regitrinėm - nė velnio, tekdavo rankinio griebtis. Dar nuo mašiniuko priklauso - dyzelinis tai bepiga, gali net akseleratoriaus nepaliest, vien su sankaba ir stabdžiu pažaisdama įveiksi kalniuką, o su benzine - gaziuko reiks duot.
Per egzaminą estakada įveikiama dviem būdais: arba su sankaba, arba su rankiniu - ir abu būdai yra geri.
Man tai buvo, kad su instruktorių mašinomis estakadą įveikdavau lengviausiai su sankaba, o su Regitrinėm - nė velnio, tekdavo rankinio griebtis. Dar nuo mašiniuko priklauso - dyzelinis tai bepiga, gali net akseleratoriaus nepaliest, vien su sankaba ir stabdžiu pažaisdama įveiksi kalniuką, o su benzine - gaziuko reiks duot.
as kai laikiau egzaminą Regitroj, tai su sankaba pajudėjau ant estakados.. bet dabar visiškai neprisimenu kaip tai reikia daryti.. vakar važiuodama i garažą teko naudot rankinį.. nes tik stabdį atleidžiu ir riedu atgal.. gal galit primint ką ten reikia daryt su tais pedalais, kad nereiktų naudot rankinio..?
QUOTE(būsimoji @ 2009 10 07, 10:39)
... jei pajudant į kalniuką bijai, kad pariedėsi ir padarysi BUMPT, jau verčiau pasinaudot rankiniu dėl šventos ramybės.
Na bet juk mokytis važiuot su sankaba nebūtinai reikia sankryžoje O išmokus nebereikėtų ir bijot, kad bus BUMPT
QUOTE(Tommika @ 2009 10 07, 12:43)
nes tik stabdį atleidžiu ir riedu atgal.. gal galit primint ką ten reikia daryt su tais pedalais, kad nereiktų naudot rankinio..?
Tai jau kai atleidinėji, gaziuko reik duot iškart, nulėk kur pasitreniruoti, užteks 10 min ir pajausi mašiną.
QUOTE(Aga @ 2009 10 07, 20:03)
Tai jau kai atleidinėji, gaziuko reik duot iškart, nulėk kur pasitreniruoti, užteks 10 min ir pajausi mašiną.
bet ten galima kazkaip laikant stabdi atleidinet sankaba (gal?) ir kai pradeda masina kazkaip kitaip dirbt, tada spaust gaza ir nepariedesiu atgal.. tiksliai neprisimenu kuriuos ten pedalus laikyt, ka atleidinet ir pan.. jauciu reiks isbandyt visus variantus, kol prisiminisu
QUOTE(Tommika @ 2009 10 07, 21:38)
bet ten galima kazkaip laikant stabdi atleidinet sankaba (gal?) ir kai pradeda masina kazkaip kitaip dirbt, tada spaust gaza ir nepariedesiu atgal.. tiksliai neprisimenu kuriuos ten pedalus laikyt, ka atleidinet ir pan.. jauciu reiks isbandyt visus variantus, kol prisiminisu
na as tai taip darau : isminu sankaba, imusu pirma begi, viena koja ant sankabos kita ant stabdzio ir tada palengva atleidi sankaba iki tol kol jauti kad masina pradeda siek tiek vibruoti taip pat ir begiams perjungti skirtas "bumbulas" pradeda vibruoti, na tada nuo stabdzio koja nuimu ir spaudziu gaza; va cia man ir sunkiausias momentas, jei nepakankamai "gazuoji" tai gesti, jei perdaug "gazuoji" tai masina su cypimais ir triuksmais nuruksta i prieki reikia rasti vidurukiu, kad neuzgestuma ir kad graziai pajudetum i prieki
Reikia pajaust savo mašiną, o, kad ją pajaust ir suprast, reik praktikos, man užteko kokių 15 kartų į kalną važiuot, sustot ir toliau iš naujo
Jungiuosi ir aš į jūsų būrį, nors teises turiu tik antra savaitė, bet važinėju kiekvieną dieną ir jau 900km nuvažiuota