QUOTE(MindaugasT @ 2009 11 03, 12:26)
Siūlau atidžiai pasiskaityti sutartį. Žodžiu pasakoti jie gali bet ką, bet atsitikus rimtesniam įvykiui (tfu, tfu tfu), gali "kiauliuko akytėmis" baksnoti į sutartį ir sakyti, "va draudėme vieną vairuotoją, o vairavo kur kas didesnės rizikos nei sutartyje numatyta, nedraudiminis įvykis", ypač jei jei tai kokia menkesnė draudimo kontorėlė.
Šiaip tai yra šiokio tokio nutylėjimo. Kiek žinau nebūtinai tai būtų nedraudiminis įvykis, priklauso nuo kompanijos. Greičiausiai, kas dažniausiai ir būna, tektų mokėti šiokius tokius procentus. gerai jei į seną laužą įvažiuoji, o jei į naują prabangią
QUOTE(*Evut @ 2009 11 03, 13:15)
kaip iš kurios pusės pažiūrėsit į tą vadinamą "klaidą". taip, punktas, kad yra papildomas vairuotojas (iki 21m. amžiaus arba neturintis dviejų metų stažo) turi būti ir jis reikalingas tuomet, kai būna bum ir kad nereikėtų iš savo kišenės visko tvarkytis. šiaip, jei planuojate važinėti be avarijų, tai jis nėra būtinas kaip ir, nes policijai stabdant ir tikrinant dokumentus svarbiausia, kad draudimas iš viso yra, o jie į tas funkcijas nesigilina visiškai...
Ką reiškia "planuojate važinėti be avarijų"? O yra tokių kas planuoja daryti avarijas? Draudimas tam ir yra, kad apsidrausti. Juk negalim nei vienas būti garantuotas, kad avarijos nepadarysim. Jei draudžiamasi tik dėl to, kad būtų ką policijai pakišt po nosim kai prašo draudimo, tada taip, dzin koks tas draudimas ir kokių punktų sutartyje yra. Bet jei galvot šiek tiek plačiau, tai reikėtų sutartį pasiskaityt. Draugė dirba brokere, kiek pas ją esu darbe buvus - nemačiau dar nei vieno kas skaitytų sutartį