QUOTE(Treja @ 2010 04 09, 10:26)
Sutinku, jei tėvai nori ,kad vaikui teiktų tik džiaugsmą muzikavimas, tarpusavio bendravimas, tai taip, Yamaha puikiai tam tinka Kai pradėjau leisti dukrą į "Yamahą" m-lą, tai norėjau tik to
Bet dabar..susimąsčiau..prabudo tas mano perfekcionizmas 'o kodėl ne geriau?'
Nesakau, kad "Yamaha" yra blogai
, bet mano (beje visiškos analfabetės muzikoje ir mene
) požiūriu - kažkaip nepakankama
Kai nuslūgo džiaugsmingas įkarštis, jog mano vaikui viena ranka gaunasi pabarškinti per 6 klavišus kažką pan. į suprantamą melodiją, pagalvojau, kad norėčiau vaikui suteikti ..kaip čia pasakyti - gal kažką daugiau...Aš žiūriu kaip ji mokinasi groti, supratimo neturiu, bet vidinė nuojauta kužda - ne taip..ne taip lieti klavišus, ne taip rankutę laikai ir pan., ir pati pamokyti negaliu, nes nežinau kaip reikia..
O dabar viską perskaičiusi, supratau, kad nesu vienintelė ieškanti kažko daugiau Dėmesio mokytoja tikrai skiria, tikrai labai viskas
, dar ir nuo vaiko priklauso. Pvz. iš maniškės reikia 'reikalauti'..ji imli, ji gan gabi, bet jai pačiai nieko nereikia..tačiau su mielu noru ir uoliai viską padaro prašoma..
Ne, į muzikos mokyklą neplanuoju dar leisti..kažkaip nedrąsu ir bandyti, 'nepriaugom' nei dukra, nei aš turbūt
, bet galvoju ieškoti mokytojos dažnesnėms ir individualioms pamokoms
"Yamaha" paliksiu kol kas, bet manau pamačiusi skirtumą pati dukra pasirinks kas jai artimiau
Nežinau kur paklausti..nuo ko pradėt? Teirautis ką baigusi mokytoja, kažkokių rekomendacijų? Treja, gal galit patarti, kaip įsitikint, kad individualios pamokos ne pas diletantą?