Pries kelis menesius rimi siuntinejo nuolaidu kuponus pastu - isleidus daugiau kaip 100 Lt ir pateikus kupona, gausi 10 Lt nuolaida. Tai stebejau tokia scena - pries mane moteriske apsipirko mazdaug uz 120 Lt ir iteike kupona, taciau kasoje nesuveike - negaliojo kazkoks kodas pas juos sistemoje, atseit i kompiuteri blogai suvesta ir dabar tvarko ir kasininke padaryt nieko negali. Ka tokiu atveju daro dauguma zmoniu - moka visa suma, bet as nusistebejau moteriskes atkaklumu - guncas vyko gal 10 minuciu. Per ta laika kasininke skambino kur tik galejo ir bande pasakyti kad nieko padaryti negali, galiausiai ji paskambino ar pamainos virsininkei ar dar kazkam ir jai buvo pasakyta tiesiog minusuoti tuos 10 Lt ir tiek. Kasininke pabande papriestarauti, kad kasoje bus trukumas, ji tures problemu ir t.t., bet jai buvo pasakyta sumazinti saskaita 10 Lt ir viskas. Sumazino
Tai kad viskas imanoma- reikai tik atkaklumo, nes jei parasyta kad jie taiko nuolaida, tai privalo pritaikyti, o savo kompiuterines problemas gali spresti kada nori ir kaip nori. Beje, kai velaiu papasakojau draugem, tai dviem buvo analogiska situacija - kupono pritaikyti negalejo del kompiuteriu "streiko" , bet jos nesigincijo ir tiesiog sumokejo visa suma