QUOTE(gesa @ 2013 05 10, 08:58)
Mes Firefly neišbandėm, kaip rašiau, rezervaciją atšaukėm. O atsiliepimai maždaug tokie: mašinos nelabai tvarkingos, nešvarios, jų nuomos punktas ne pačiame oro uoste, reikia laukti kad jus paimtų ir ten nuvežtų. Bet tai dar menka bėda, manau. Labiausiai jų buvę klientai piktinasi, kad firma naudojasi turimais kreditinių kortelių duomenimis net praėjus metams ar dviems po nuomos - nuskaičiuoja n eurų sumą be jokio paaiškinimo; arba nuskaičiuoja sumą ir parašo "jūsų auto nuomos metu mūsų elektroninėje sistemoje įvyko klaida, mes jums nedaskaičiavome to ir to, tad dabar atsiiimame"; arba nuskaičiuoja trigubą nuomos kainą; arba savavališkai priskaičiuoja papildomus draudimus, nors jūs jų neprašėte.... Praktiškai jokios galimybės aiškintis dėl neteisėtai nuskaičiuotų pinigų atgavimo - nurodytas tik mob. telefonas. Vienintelė išeitis - blokuoti kortelę. Kiek radau atsiliepimų, visi rašo - sukčiai, aferistai, venkite šios firmos, neapsigaukite ir t.t.
Kaip sakiau, patys neišbandėme.
Visko, ką parašėte aš nepatyriau. Mašiną nuomojausi per www.autoeurope.eu. Vaučeryje buvo nurodyta, kad mašina priklausys firefly. Visi finansiniai nuskaitymai buvo padaryti autoeurope, o ne Firefly. Nuomos punktas buvo pačiame oro uoste, ten pat kur ir kiti (herts, europcar ir t.t.). Auto buvo tikrai švarus, 1,5 m., prabėgęs iki manęs 35 000 km. Papildomų draudimų atsisakiau ir nieko nepriskaičiavo. Vienintelis, kad auto gavau para vėliau, bet savo atveju negaliu kaltinti, Firefly,nes kaip minėjau, finansinius sandorius sudarinėjau su autoeurope,tad jie ir nešė atsakomybę už paslaugos suteikimą. Tik tiek, kad mašiną autoeurope turėjo paimti iš Firefly.
Kadangi atsiimant buvo dielė lietuvių eilė, draugiškai patariu: įsitikinkite, kad vairuotojas turi europines teises; kad vairuotojo vardu turimoje kreditinėje (ne debetinėje) kortelėje turite reikiamą sumą užšaldymui. Nes kas antras mano ten matytas lietuvis, ko nors neturėjo
Nu ir kaip po to galima kaltinti nuomos kompaniją. Nors mano atveju, autoeurope nepilnai įvykdė įsipareigojimus, dėl kuo šiuo metu esu išsiuntus jiems claim'ą ir nepavykus gražiai susitarti tai darysiu per Eurpos vartotojų teisių tarnybas. Bet tikrai suprantu jų darbuotojus, kurie per dieną aptarnaują gal 100 klientų iš kurių puse bando juos kaltinti tuo, dėl ko patys kalti
Dėl oro, kaip jau rašiau seniau, balandžio gale maudėmės kas dieną. vanduo buvo apie +17. Na tai kaip mūsų Baltija vasarą.
Papildyta:
QUOTE(raiva @ 2013 05 10, 09:16)
InstantCars.eu cia dar vienas autonuomos psl. pazystami nuomavosi, tai sestadieni jau skrenda, lauksiu ziniu, kaip jiems ten su aptarnavimu...
Šitie patikimi, jų paslaugomis naudojausi ne kartą. Tik InstantCars nėra auto nuomos kompanija, tai brokeris, kuris pagal sutartis su nuomos kompanijomis tiesiog tarpininkauja. Tad jei jie turi sutartį su Firefly, galit gauti ir jų auto. Nuomos kompanijos pavadinimas turėtu būti nurodytas vaučeryj, kurį InstantCars atsiunčia po užsakymo patvirtinimo. Ir kai ieškojau sau, InstantCar Italijoje tikrai siųle ne geriausią kainą.