QUOTE(zuzla @ 2009 08 17, 13:38)
kažkaip nepagaunu
ir kas toliau?
nes darau visada taip - užsidega lemputė, numetu kilometrus, užsipilu benzo pvz ant 100 lt, užfiksuoju, kiek litrų ir važinėju iki kitos lemputės užsidegimo ir tada skaičiuoju
Užpili pilną baką, nuvažiuoji 100 km, vėl užpili pilną baką ir žinai kiek mašina suvalgė kuro 100 km.
Lemputės užsidegimu aš nepasitikėčiau, man ji užsidega užvedant, bet jei važiuojant sumažėja kuro iki lemputės lygio, tai ji neužsidega. Be to, važiuojant į kalną ar žemyn, lemputė tai užsidega, tai vėl užgęsta. Teoriškai jai užsidegus turėtų būti likę 8 l, bet kiek važiavau į degalinę po jos užsidegimo, tai būdavo įvairiai: ir 10, ir 8, ir netgi 4l
Papildyta:
QUOTE(rosee @ 2009 08 17, 13:54)
Aš tai nenumetu spidometro, nes nuo km priklauso visi profilaktiniai remontai, tai iš kur po to žinoti kada ką pasižiūrėti. Pavaras keičiu prie 1500 apsukų, kažkaip įpratau, tuomet kuro mažiau ryja. Nėra man kur įsibegėti, mašina prie mašinos + didžiulės duobės ir lakstantys kur sumąsto pėstieji.
Negerai darai, perjunk prie aukštesnių apsukų, suėsi variklį. Kai perjungi aukštesnę pavarą, tai nukrenta apsukos, o kai nukrenta žemiau 1500, tepalas nebevarinėjamas po variklį, todėl variklis greičiau dėvisi. Variklis juk ne naujas, ir neaišku kaip važinėjo ankstesni savininkai. Mes taip važinėjant dakalėm Audi C4. Variklio remontas atsiėjo 500 lt (čia pigiai, nes nereikėjo iškelti). Bet tai negalioja iš pirmos į antrą perjungiant, nes pirma nebėgis, o tik pajudėt iš vietos. Ir kai kuriem senesniem modeliam nereik taip atidžiai sekti apsukų.
Odometras vis vien verčiasi kai nuvažiuoji 999 km. O bendrą būklę stebėti reikia pagal bendro odometro parodymus, jų pati nenunulinsi.
Pas mane kompas tai pats įspėja apie daugelį profilaktinių patikrinimų. Jau užsidegė laikrodukas, kad jau artėja tepalų keitimas, nors nenuvažiavau 10 000 km, bet beveik jau metai kai keičiau tepalus.