kokiu būdu gauti info - tikrą, nesumeluotą, ne kažkieno nuomonę apie vieną konkrečią galimybę, o susidaryt vaizdą bendrai.. toks jausmas, kad tikrosios situacijos nesužinosi, nepatikrinęs pats visko iš vidaus... bandžiau 2, tai kaip diena ir naktis.. ir labai skiriasi realybė nuo tos info, kurią gauni apie kompanijas..
QUOTE(monetuxe @ 2012 04 04, 23:18)
kokiu būdu gauti info - tikrą, nesumeluotą, ne kažkieno nuomonę apie vieną konkrečią galimybę, o susidaryt vaizdą bendrai.. toks jausmas, kad tikrosios situacijos nesužinosi, nepatikrinęs pats visko iš vidaus... bandžiau 2, tai kaip diena ir naktis.. ir labai skiriasi realybė nuo tos info, kurią gauni apie kompanijas..
Ko gero realią situaciją tik pats gali pamatyti, nes labai priklauso nuo žmonių sąžiningumo. Nors kitą vertus, protingas žmogus vėjų nepasakos, nes kas iš to jei pripasakosi, pribursi, gi žmogus pats matys - primeluosi - nedirbs, geriau sakyti tiesiai šviesiai - teks padirbėti, lengva nebus, per dieną niekas nepasidarys, bet uždarbis bus. Svarbiausia ieškoti sąžiningo ir patikimo remėjo ir nepulti pas pirmus pasitaikiusius. Gi pradėjus domėtis viena ar kita kompanija galima pakalbėti su vienu, su kitu, žiūrėti su kuriuo biolaukai atitinka, kuris protingiau šneka.
QUOTE(monetuxe @ 2012 04 04, 22:18)
kokiu būdu gauti info - tikrą, nesumeluotą, ne kažkieno nuomonę apie vieną konkrečią galimybę, o susidaryt vaizdą bendrai.. toks jausmas, kad tikrosios situacijos nesužinosi, nepatikrinęs pats visko iš vidaus... bandžiau 2, tai kaip diena ir naktis.. ir labai skiriasi realybė nuo tos info, kurią gauni apie kompanijas..
Manau, jei zmogus kuris kviecia pasakoja apie " dangiskus migdolus", ir kaip cia galima greitai ir gerai uzdirbti, pasiklauskite, ka jis psiekes, per kiek laiko ir kiek laiko aplamai kompanijoje, tada galima susidaryti nuomone pievas jis kalba ar ne.
Apie realybe, na visur graziai pasakojamas marketingo planas ir gula tie skaiciukai ant popieriaus labai graziai, vieni tai igyvendina greitai, kiti letai. Pats sunkiausias darbas TM yra surasti teisingus zmones, kurie noretu cia dirbti ir suprastu kas cia kaip, nes zmones pinigu nori, bet dirbti nenori. Jei kas nors pasakys kad cia lengvas darbas, net nesnelekite su tokiu. Taip is tikro, jei tavo kelyje pasitaiko tokiu zmoniu kurie tai supranta ir rimtai i sita ziuri tada sunku nera, bet .... Dar vienas aspektas, daugumas tiesioginiu pardavimu kompaniju save pristato kaip TM kompaniju ir cia daugumas apsisauna, dar buna kad sponsorius pagudrauja , liepia kas menesi pirktis butent tiek ir tiek, nes jam tai aktualu, jis stato savo struktura ir zino kiek jam apyvartos reikes. Geriausia pasiskaitykite marketingo plana pasimastykite apie savo galimybes, lietuviska rinka ir tada padarykite savo isvadas.
o yra kompanijų, kur nereikia daryti apyvartų? o tai nuo ko tada uždirbami pinigai?
QUOTE(monetuxe @ 2012 04 05, 12:41)
o yra kompanijų, kur nereikia daryti apyvartų? o tai nuo ko tada uždirbami pinigai?
Gal ne taip pasakiau, asmeniniu apyvartu, jas aisku reikia daryti visur, bet sumos skiriasi laaabai net. Nienoje reikia 800Lt /men kitoj 200Lt/ men o dar kitoj 50Lt uztenka ir taip toliau
kokie pliusai ir minusai, Jūsų nuomone, tarp senai veikiančių ir jaunų kompanijų?
Va kaip tik skirtumas tarp naujų ir senų - apyvartos daromos skirtingai. Tarkim naujos virtualios technologijos - nėra būtino limito, arba pats produktas daro apyvartas, arba dar vienas didelis pliusas - hibridiniai marketingai, kur MLM apjungtas su Affiliate, o klientai - atskirai nuo struktūros, kad leidžia nestatant komandos dirbi naujokams, kurie tame neturi patirties, ir nežino nuo ko pradėti. Senieji mažiau lankstūs ir sunkesni įvykdyti, o naujieji labiau automatizuoti.
Pliusas kitai pusei, kad senos - jau patikrintos, seniai išdirbusios, ugnį ir vandenį praėjusios, bet minusas tas, kad labiau rinka prisotinta. Naujų - atvirkščiai, pertvarkos, naujovės, pasikeitimai, dar nepraėjusios kelių metų patikrinimo, šiek tiek didesnė rizika, bet pats darbas žymiai lengvesnis.
Pliusas kitai pusei, kad senos - jau patikrintos, seniai išdirbusios, ugnį ir vandenį praėjusios, bet minusas tas, kad labiau rinka prisotinta. Naujų - atvirkščiai, pertvarkos, naujovės, pasikeitimai, dar nepraėjusios kelių metų patikrinimo, šiek tiek didesnė rizika, bet pats darbas žymiai lengvesnis.
Pritariu Evai-Evai, bet vis gi , kadangi TM visu kompaniju produktai yra kokybiski, nes kitaip jos greitai zlugtu, tai del to galvos sau galite nesukti, o del senu ir jaunu kompaniju, tai kaip ir sake , senu kompaniju rinka uzpildyta, jaunoms viskas pries akis, rizika.... yra statistika jei per 5 metus atsidaro atstovybes 10 saliu, yra rizika jei daugiau na aisku ne 11, o bent jau 20 kokiu, tai kaip ir ner tos rizikos ir dar svarbu mano manymu yra produktas, su kuriuo dirbsite, ne kokybes atzvilgiu, o paklausos.
Produktas apskritai svarbiausias dalykas -juk būtent jis ir judina viską. Jo paklausumas, perspektyvumas. Žinoma kompanijose-senutėse tai greičiausiai buitinės prekės - papildai, kosmetika ir panašiai, kokybė visada gera, todėl jos konkuruoja stipriau. O naujesnėse, kur produktas virtualus, dažniausiai konkurencijos nelabai yra, kadangi tendencija tokia, kas produktas vienas, o technologija patentuota. Na, įvairiai būna. Manau, kad pirma reikia žiūrėti produktą, o paskui marketingą, kiek jis lankstus, perspektyvus, ar nesunkiai įvykdomas.
Rinktis tikrai yra iš ko, laikai geri atėjo, pasiūla didžiulė, ir turbūt dar didės
Rinktis tikrai yra iš ko, laikai geri atėjo, pasiūla didžiulė, ir turbūt dar didės
QUOTE(Eva-Eva @ 2012 04 06, 09:45)
*aiskui marketingą, kiek jis lankstus, perspektyvus, ar nesunkiai įvykdomas.
**Rinktis tikrai yra iš ko, laikai geri atėjo, pasiūla didžiulė, ir turbūt dar didės
**Rinktis tikrai yra iš ko, laikai geri atėjo, pasiūla didžiulė, ir turbūt dar didės
*mano nuomone, visur marketingo planas nėra lengvai įvykdomas - juk visur jis priklauso nuo žmonių skaičiaus
**su tokia pasiūla kiekvienas bus priverstas būt kokiam nors tinkle
Kalbant apie naujas tendencijas, dabar į rinką ateina nauji, hibridiniai, marketingai, kur TM atšaka nėra pagrindinė, o tik kaip vienas iš kelių variantų, ir struktūros galima išviso nestatyti, nebent pats nori. Kas naujokams labai tinka. Ten, kur klientų tinklas atskirai, o referalinis- atskirai, MLM/Affiliate hibridas.
Nuo žmonių skaičiaus visada priklauso, tik ten kur tie žmonės - ir klientai, ir dalyviai - tai vienaip vyksta, o kur klientai nuo dalyvių atskirai - kitaip. Ten labiau akcentas gula ant klientų paieškos, o ne ant tinklo statybos.
Žodžiu, įdomaus daug, o gerai tas, kad kiekvienas sau gali rasti labiausiai tinkamą variantą. Vieni alpsta dėl buteliukų ir kelionių po seminarus, kiti -nuo virtualaus produkto. Svarbu savo vietelę atrasti, tada bus miela, ir tada seksis
Nuo žmonių skaičiaus visada priklauso, tik ten kur tie žmonės - ir klientai, ir dalyviai - tai vienaip vyksta, o kur klientai nuo dalyvių atskirai - kitaip. Ten labiau akcentas gula ant klientų paieškos, o ne ant tinklo statybos.
Žodžiu, įdomaus daug, o gerai tas, kad kiekvienas sau gali rasti labiausiai tinkamą variantą. Vieni alpsta dėl buteliukų ir kelionių po seminarus, kiti -nuo virtualaus produkto. Svarbu savo vietelę atrasti, tada bus miela, ir tada seksis
Mano kuklia nuomone, virtualus produktas tas pats kas finansine piramide, nes kompanija turi daryti produktus, kad zmones juos vartotu, darytu apyvartas, kad butu pelnas kompanijai ir tada moketi pinigus zmonems, kurie kuria tinklus. Hibridas tai ne tinklinis marketingas. Tinklinis marketingas yra paciu vartotoju kuriamas tinklas, visa kita jau nebe tinklinis marketingas, verslas biznis pardavimai, vadinkime tai kaip norime, bet tai ne tinklinis marketingas. Cia toks pasakymas hibridinis planas, ar virtualus produktai tai panasiai kaip "saulelydzio spalva tik melyna". Prasau neisizeisti, cia tik mano nuomone i kuria as turiu teise