QUOTE
pas kuri agenta pirkti, ar pas ta, kuriam 3 proc yra max galima nuolaida, ar pas ta, kuriam ta riba yra 7 proc, atsakymo nesulaukiau.
Na aš jau bandžiau pasakyti, kad ne visada perku ten, kur pirgiau. Kadangi aš žinau, koks yra agentūrų komisas, man tikrai kelia įtarimą didelės nuolaidos. Novus Orbis parvadinėjo keliones su labai didelėm nuolaidom ir visi pirko, o vienos sėkmingų pardavimų dienos vakare, jie pasiskelbė bankrutavę. Tai žmonės ten pirko, nes buvo pigiau, o liko ant ledo ir be šansų atgauti visus pinigus.
Dar prieš kelis mėnėsius stebėjau kitą įdomybę. Bankrutavo Horizon Travel, o aš buvau užsisakiusi jų naujienlaiškius. Na, bankrutavo, tai banktrutavo, bet vos po kelių dienų, man naujienlaiškius pradėjo siųsti kažkoks Travel Team tokiu pačiu šriftu ir tokia pat maniera kaip buvusieji Horizon Travel. Travel Team naujienlaiškių aš neužsisakinėjau. Tai kas išeina? Šie "naujokai" atsiunčia man Star1 Holidays kelionių pasiūlymų su jau numestais 3% ar tai 4% nuolaidos ir man visai nesunku būtų paprašyti dar 2%, bet kažkaip nenoriu. Nenoriu rizikuoti Nes jau visai durniais jie visus laiko
Dar yra ir kiti dalykai. už kuriuos neskauda "permokėti". Tarkim, batai gal kokie panašūs pigesni gariūnuose, bet juk parduotuvėj ant galvos nelyja ir vėjas nepučia. Aš patogiai apsiperku ir nerizikuoju peršalti (o peršalimas grėstų papildomomis išlaidomis). Ir čia jau mes prieinam iki to, kad skupus moka du kartus, ar ne?
Jei agentas stengiasi ir gaudo man tinkantį variantą, jei informuoja apie pasikeitusius skrydžių laikus, jei pasirūpina užsakyti viską taip, kaip aš noriu, tai aš tikrai jam esu dėkinga ir nesiplėšysiu dėl dar kelių litų nuolaidos. O pinigais tai tikrai niekam nesninga