Kodėl?
Man aktualūs kiti dalykai - t.y., kaip vaikas jaučiasi savo mokykloje, koks mokymosi lygis, kiek mokykloje jam sudaromos sąlygos įsavinti mokymosi medžiagą, kiek mokykla yra saugi narkotikų ir kt. platinimo atžvilgiu, kiek mokinių yra klasėse etc.
Niekas ten tų vaikų "idėjiškai neapdoroja"
, jokios ideaologijos beigi religijos nedominuoja, pamenu, čia buvo straipsnis lietrytyje, bet tiesos jame nedaug. Sarbiausia - kaip ir bet kurioje kitoje mokykloje, t.y., kokia mokytoja (pradinukų), kaip administracija reaguoja į klausimus bei problemas, ir paties vaiko savijauta bei rezultatai.
Problemų ir niuansų yra (jie susiję su konkrečiais pedagogais, ne turkais, ir niekaip nesusiję su mokyklos įkūrėju), o tai, kaip visa tai bus sprendžiama - bus matyt.