QUOTE(*Mirabella* @ 2012 04 05, 11:06)
Sakysim ar man reikia zinoti pries pradedant tapyti koki kurini as sukursiu ? Nemanau. Kurinys gali isaugti ir pats savaime. Ir jis bus dieviskas. Tad dvasinei kelionei nieko konkretaus is anksto zinoti nereikia. Jei Dievas to butu norejes, mes turetume praeitu gyvenimu atminti.
Pvz yra praeiti ir ateiti reginciu zmoniu, bet paklauskite ar tai dovana, bausme ar pareiga. As manau kad nedaznas tokios dovanos realiai noretu...
Na taip, palyginimas nebuvo pats geriausias
Aš irgi negalvoju, kad praeitų gyvenimų konkretybių žinojimas gali daug kuo padėti. Bet apskritai žinoti principinius situacijos bruožus - kad prieš tai buvo gyvenimai, ir ateity jie bus, ir kad vyksta tam tikras tobulėjimo procesas - vertinga. O jei mums ką reiks konkretaus prisiminti, tai mums ir primins tada kai to reiks.
Apskritai - žinoti, ko noriu, ir norėti to, apie ką žinau - sąmoningos laisvės praktinis įgyvendinimas. Tam tikro konkretaus žinojimo apie svarbiausias esmes - neišvengiamai reikia.
QUOTE
O kaip vaisnavu mokymas siulo siekti tobulumo? Kokiom priemonem. Kaip ta atminti atgaivinti : )
Pagrindinis dalykas, kurį vaišnavų mokymas siūlo atsiminti - kad esu siela, turinti amžiną asmenišką ryšį su absoliučia palaiminga Dievo Asmenybe. Pamiršti materialius dalykus, taip pat ir visą materialių įspūdžių aruodą iš praeitų gyvenimų materialiose visatose, ir atgaivinti dvasinę atmintį, dvasinį būvį, sukaupti ne-materialius įspūdžius.
Procesas arba priemonės aprašomos taip (čia trumpai esmė, šiaip iš įvairių pusių ir labai išsamiai įvairiais aspektais procesas aprašomas daugelyje šventraščių ir knygų):
tikėjimas, susikaupęs dvasinis kraitis (sraddha) --> bendravimas su šventais dvasiniais mokytojais (sadhu-sanga) --> užsiėmimas dvasinės tarnystės praktika (bhajana-kriya) --> nevertingų vidinių dalykų (materializmo, ydų, užterštumo) atkritimas (anartha-nivritti) --> gilus tvirtas tikėjimas (nistha) --> dvasinių dalykų tikrojo skonio pajutimas (ruci) --> dvasinio prisirišimo stadija (asakti) --> pirminė dvasinio tobulumo stadija, pasireiškianti meilei Dievui (bhava) -->koncentruota tyra dvasinė meilė Dievui, tobulumas (prema).
Šiai epochai pagrindine dvasinio tobulėjimo praktika skelbiamas šventų Dievo vardų šlovinimas.
Čia parašiau sutrumpintą atsakymą, išsamesnis, jeigu domina:
http://wonderful.forumlt.com Gražios dienos