QUOTE(<Pienė> @ 2009 09 10, 13:57)
Darius333,
Didžioji dalis krikščionių atmeta reinkarnacijos sąvoką, nes ji prieštarauja pagrindiniams krikščionybės principams. Biblijoje apie reinkarnaciją nėra jokių užuominų, nes Biblijoje minimas tik prisikėlimas iš numirusiųjų amžinajam gyvenimui.
Po mirties žmogaus siela patenka į mirusiųjų karalystę (hebr. šeolas, gr. Hadas).
Evangelijoje pagal Luką 16,1931 aiškiai pasakyta, kad miręs žmogus negali iš mirties grįžti į gyvybės karalystę. Vieną dieną žmogus turės mirti, o po mirties jo laukia teismas (Žyd 9,27). Jėzus atmeta bausmę už nuodėmes prieš gimimą ir tokiu būdu induistines mintis apie karmą (Jn 9,1). Pažadas, kad pranašas Elijas vėl ateis (Mal 3,2324), išsipildė per Joną Krikštytoją (Mt 11,14; 17,1213), o tai susiję ne su reinkarnacija (plg. Lk 1,17), o su jo misija. Atgimimu (Tit 3,5; plg. Jn 3,3) Naujasis Testamentas pažymi žmogaus atsinaujinimą per Dievo Dvasią, o ne per reinkarnaciją.
Ankstyvoji krikščionybė mintį apie reinkarnaciją visiškai atmetė, kai Justinas, Ireniejus ir Tertulijonas iškėlė prieš ją į viešumą svarius argumentus. Origenas (miręs 254 m.) mokė ne apie reinkarnaciją, kaip dažnai tvirtinama, o apie sielų preegzistenciją, kuri 553 metais Konstantinopolio visuotiniame Bažnyčios susirinkime buvo pripažinta klaidamoksliu. Vėlesnioji teologija nerodė net menkiausio artumo reinkarnacijos minčiai.
Na kaip pati ir cituoji, po mirties SIELA, o ne kunas patenka i mirties karalyste, kunas grizti i gyvuju tarpa nebegali, bet sielu is Hado yra grizusiuju
Kas liecia Origena, tai jo mintis buvo ne tik apie sielu preegzistencija, bet ir apie tai, kad per viena gyvenima siela negaletu pasiekti Dievo iskeltu tikslu igyvendinimo, o tam butina begalybe sielos gyvenimu, kad ji su kiekvienu "skaidretu ir sviesetu"
Na vyskupas Irenejus matyt padare "dideli" darba isrinkes 4 evangelijas, o kitas liepes deginti kaip erezijas

vis tik viduramziasi ir net ir siais laikais krikscioniskoji pasauleziura daug kur remiasi butent apokrifiniais saltiniais
Papildyta:
QUOTE(<Pienė> @ 2009 09 10, 13:57)
Darius333,
Didžioji dalis krikščionių atmeta reinkarnacijos sąvoką,
Na tokiu atveju, matyt kaip Biblijos tyrinetoja ir zinove galetum man aiskiai ir nedviprasmiskai bei argumentuotai paaiskinti skirtumus Luko ir Mato evnagelijose