Ar tai negaletu buti vienas is reinkarnacijos pozymiu Biblijoje

xxl, 09 Rgs 2009 - 12:20, parašė:
xxl, 09 Rgs 2009 - 12:20, parašė: ![]()
gali buti, o gali ir nebuti - viskas priklauso nuo interpretacijos.
<Pienė>, 09 Rgs 2009 - 20:43, parašė:
<Pienė>, 09 Rgs 2009 - 20:43, parašė: ![]()
Bet Sventasis Rastas reinkarnacija neigia, jis aiskina amzina gyvenima ir prisikelima. Bet kartais pasvarstau, kad man tai labai panasu i reinkarnacija. Nu vnz as siuo klausimu visiskai pasimetus..
<Pienė>, 10 Rgs 2009 - 13:57, parašė:
<Pienė>, 10 Rgs 2009 - 13:57, parašė: ![]()
Darius333,
Didžioji dalis krikščionių atmeta reinkarnacijos sąvoką, nes ji prieštarauja pagrindiniams krikščionybės principams. Biblijoje apie reinkarnaciją nėra jokių užuominų, nes Biblijoje minimas tik prisikėlimas iš numirusiųjų amžinajam gyvenimui. Po mirties žmogaus siela patenka į mirusiųjų karalystę (hebr. šeolas, gr. Hadas). Evangelijoje pagal Luką 16,19–31 aiškiai pasakyta, kad miręs žmogus negali iš mirties grįžti į gyvybės karalystę. Vieną dieną žmogus turės mirti, o po mirties jo laukia teismas (Žyd 9,27). Jėzus atmeta bausmę už nuodėmes prieš gimimą ir tokiu būdu – induistines mintis apie karmą (Jn 9,1). Pažadas, kad pranašas Elijas vėl ateis (Mal 3,23–24), išsipildė per Joną Krikštytoją (Mt 11,14; 17,12–13), o tai susiję ne su reinkarnacija (plg. Lk 1,17), o su jo misija. „Atgimimu“ (Tit 3,5; plg. Jn 3,3) Naujasis Testamentas pažymi žmogaus atsinaujinimą per Dievo Dvasią, o ne per reinkarnaciją.
Ankstyvoji krikščionybė mintį apie reinkarnaciją visiškai atmetė, kai Justinas, Ireniejus ir Tertulijonas iškėlė prieš ją į viešumą svarius argumentus. Origenas (miręs 254 m.) mokė ne apie reinkarnaciją, kaip dažnai tvirtinama, o apie sielų preegzistenciją, kuri 553 metais Konstantinopolio visuotiniame Bažnyčios susirinkime buvo pripažinta klaidamoksliu. Vėlesnioji teologija nerodė net menkiausio artumo reinkarnacijos minčiai.
<Pienė>, 10 Rgs 2009 - 13:57, parašė:
<Pienė>, 10 Rgs 2009 - 13:57, parašė: ![]()
Darius333,
Didžioji dalis krikščionių atmeta reinkarnacijos sąvoką, nes ji prieštarauja pagrindiniams krikščionybės principams. Biblijoje apie reinkarnaciją nėra jokių užuominų, nes Biblijoje minimas tik prisikėlimas iš numirusiųjų amžinajam gyvenimui. Po mirties žmogaus siela patenka į mirusiųjų karalystę (hebr. šeolas, gr. Hadas). Evangelijoje pagal Luką 16,19–31 aiškiai pasakyta, kad miręs žmogus negali iš mirties grįžti į gyvybės karalystę. Vieną dieną žmogus turės mirti, o po mirties jo laukia teismas (Žyd 9,27). Jėzus atmeta bausmę už nuodėmes prieš gimimą ir tokiu būdu – induistines mintis apie karmą (Jn 9,1). Pažadas, kad pranašas Elijas vėl ateis (Mal 3,23–24), išsipildė per Joną Krikštytoją (Mt 11,14; 17,12–13), o tai susiję ne su reinkarnacija (plg. Lk 1,17), o su jo misija. „Atgimimu“ (Tit 3,5; plg. Jn 3,3) Naujasis Testamentas pažymi žmogaus atsinaujinimą per Dievo Dvasią, o ne per reinkarnaciją.
Ankstyvoji krikščionybė mintį apie reinkarnaciją visiškai atmetė, kai Justinas, Ireniejus ir Tertulijonas iškėlė prieš ją į viešumą svarius argumentus. Origenas (miręs 254 m.) mokė ne apie reinkarnaciją, kaip dažnai tvirtinama, o apie sielų preegzistenciją, kuri 553 metais Konstantinopolio visuotiniame Bažnyčios susirinkime buvo pripažinta klaidamoksliu. Vėlesnioji teologija nerodė net menkiausio artumo reinkarnacijos minčiai.
<Pienė>, 10 Rgs 2009 - 13:57, parašė:
<Pienė>, 10 Rgs 2009 - 13:57, parašė: ![]()
Darius333,
Didžioji dalis krikščionių atmeta reinkarnacijos sąvoką,
__AUTHOR__ parašė
__AUTHOR__ parašė