QUOTE(katutis @ 2009 07 30, 17:39)
pasakysiu tik savo nuomonę, nes nieko asmeniškai KN nepažįstu ir jų virtuvės nežinau.
aišku, kad pagrindinė ten Laimė - ji formuoja tą filosofiją ir dėl produktų, ir dėl gamybos, ir dėl klientų aptarnavimo. Nenustebčiau, jei iš pradžių ji ir negalvojo šitaip verslo įsukti
neturint pagrindinės esminės idėjos, kuri dar turi būti ir gera, prigyjanti, nelabai kokius aliejus ir prastumsi, todėl suprantu, kad legendos būtinos, o tas panirimas į savotišką neskubrumą, pasimėgavimą per gamybinius vakarėlius bent man yra malonus, nes šiaip gyvenime nuolat lekiu
Tai masina, kad gali ateiti, tiesiog sėdėti, mėgautis ir dar ką nors natūralaus pasigaminti, o ne būti užknisinėjamai įkyrių konsultančių prie lentynos
nedievinu aš jų, su ta pačia Laime apskritai nerandu kontakto
Bet iš kitos pusės, man ir gyventi su ja nereikia, todėl netrukdo
minusai - nėra konkurencijos ir platesnio pasirinkimo, labai aukštos kainos. Ypač tai papiktino, įvertinus vien jų perparduodamą tarą
Jei plastmasės gabalo kaina keliskart padidinta, tai kokia tų aliejų marža tada???
dar ko aš be galo pasigendu - kritikos. Normalios, argumentuotos, o ne karksėjimų, kad vat mokslininkai tai ir neįrodė, kad parafinas kreme yra blogai, todėl KN yra abejotinas dalykas
Nes tik per kritiką supranti, ar stiprios tavo pozicijos, pamatai, kur reikia patobulėti, šviestis, gilintis
Sultry, nieko tau asmeniškai netaikiau, šiaip užvedei ant kelių minčių
viskas ok
apie sudetis- dbr nekalbejau, bent as. is principo man patinka tai, ka jos parduoda ir kad parduoda. vien jau del galimybes rinktis kazka kito nei parduodama visur. juolab, kad kol kas tai yra bene vienintele tokio masto tokiu dalyku prekyba Lietuvoje.
o kas ten jau kaip veikia produktu ir ju kokybes atzvilgiu ,tai cia platesnio masto ir kitokios 'pakraipos' diskusija butu. ( As asmeniskai i tai ziuriu palankiai, bet panaceju tame nematau.)
Bent jau as pradejau diskusija nuo to, kad man siek tiek kliuva ju marketinginiai sprendimai. gerai sakai,Katuti, tokioj rinkoj tokie nauji dalykai ir ju prekyba sunkmeciu be stebuklingu pasakojimu neuzsisuktu taip efektyviai. kaip verslininkes as jas labai gerbiu
Taciau kaip individualiai pirkejai siek tiek man uzkliuva pats pardavimo procesas.
Tos konsultantes ten ne maziau 'ikyrios' nei bet kur kitur... man konsultantas turi 'veikti' tokiu principu - jei man neaisku,man padeda. jei man aisku- as tiesiog perku
) cia daug priklauso nuo pacios klientes budo,charakterio ir pomegiu
as megstu i visas parduotuves eiti 'incognito' principu,nereikalauju isskirtinio demesio,manes nebutina 'nuglostyti' tam,kad as pirkciau. as perku produkta - ne jo pateikima
o KN labai jau viskas suasmeninta (beje,cia ir yra ju prekybos pliusas ir isskirtinumas nuo kitu,kuris daug kam yra pagrindinis kabliukas ten grizti).
ju vakareliai yra superinis dalykas, produktai gaunami juose mane masina. bet jaukumo tame neradau..atsipalaidavimo irgi (maza patalpa,daug zmoniu, dalies proceso nevaldai pati ir pan. aisku, tam ivykdyti reikia geresniu salygu,gal su laiku tai pasikeis.noreciau
). o ateiti ir tiesiog ten pasedeti man nepavyko,kai bandziau. 'pataikiau' ant Laimes dienos,tai... EA pauostyti be komentaru nejo,ir ,deja, ne visi jie buvo teigiamu tonu kalbami.. (ju klientu skirstymai i patyrusius ir ne ir pan, na, darbo juokeliai, manau, turetu ir likti tik personalui zinomais juokeliais.).
issipleciau.atsiprasau
jei plepam toliau,gal i KN tema issikeliam?