labiausiai nervina kai nerodo posūkių, ypač sukdami kairėn, kai važiuoja kokiu 45 km./val greičiu gatvėse, kur gana sudėtinga aplenkti, kai maskatuojasi iš pirmos juostos į antrą ir atvirkščiai, kai važiuoja praktiškai mano mašinos bagažinėje, kai priparkuoja mašiną bele kaip, kai tenka aplenkti dviratininką intensyviose gatvėse, kai reikia nuspėti pėsčiojo ketinimus prie perėjos ir t.t. Vienžo, labiausiai nervina, kai nesilaikoma KET (čia dviratininkams netinka, bet man jie šiaip ne prie širdies )
P.S. ne be grieko ir aš, bet stengiuosi
QUOTE(denaxa @ 2011 08 18, 18:20)
Jei rimtai,tai kai kurios gatves tikrai baisios.Su savo masina vaziuojant tai man kazkaip nesijaucia labai tos duobes ar sulopytu gatviu nelygumai,bet su darbine tai sakes Autobusai gerokai jautresni kelio nelygumams nei lengvosios...
Ir as nesakyciau, kad kalatojuosi, dar mano mašiniuką minkštu vadina, bet man paranoja dėl padangų iš karto. Norėčiau visada lygiai važiuot.
Labiausiai nervina baisios gatves ir staiga i kelia isbegantys zmones
Del duobetu keliu as irgi pritariu. Manes jie nenervuoja - nematau reikalo eikvoti savo nervu. Bet ima piktumas, kad ju netvarko. Marsrutas darbas-namai, parduotuve-namai ir pan. zinomas iki skausmo ir kiekviena duobele seniai ismokta ir apvaziuojama, bet mano nevazinejamose gatvese tik spek ziuret. Kai pustuste gatve, tai smagu (nesmagu, kai nespeji pamatyt ). Nepatinka, kai kelias buna siauras prasilenkti, is priekio daug automobiliu, o sonas ar kelio krastas visas duobetas. Dar nepatinka, kad kelius lopo, o ne tiesia naujai, nors kai kur jau seniai laikas butu (konkreciai - visi antri fabai baisus, justiniskiu g.).
QUOTE(jurgacka @ 2011 08 17, 07:50)
Jus tokia idomi - nepykit ant autobus it furistu, juk dzyn kad vos ne zuvot jie gi dirba kelyje tai jiem galima ir saugaus eismo taisykliu nepaisyt...As ameniskai ne tik i darba ir is darbo vazineju bet kazkodel tai kitu gyvybiu i pavoju bent jau stengiuosi nestatyt.Tiesiog kaip suprantu ivyko tarp musu nesusitpratimas, as visai ne apie praleidima ju ir pagarba jiem aiskinau, o turejau omeny kad butent nuo tu vairuotoju mano gyvybei dazniausiai gresia pavojus ir tiek, ir su lengvosiomis taip buna bet koficientas zymiai mazesnis.Del mikruskiu tai visai kita kalba, mikrusnikai piktybiskai ir reguliariai nusizengia taisyklem, sustoja vidury sankryzos ir isleidzia viena zmogu, o paskui ji laukia 20 lengvuju automobiliu, ir tikrai nemanau kad cia viskas vyksta kad klientui itikti, viskas del pinigu ir tiek.Dabar apie parkavima, dziugu kad bent jau laikotes tu liniju, bet kiek pastebejote liniju laikymas negarantuoja patogumo. As jei matau kad yra siaura vieta, nors ir su linijom, bet salia stovi didele su vaikiska kedute ir as su didele masina tai tikrai sau neleisciau ten grustis, ir nesvarbu kad jinai kaip sakot arciau duru, manau cia sazines reikalas.Bet vel gi ne apie tas linijas as tada rasiau, turejau omeny ka pvz. ateini is parduotuves ir matai kad tarp automobiliu tiesiog fiziskai nepralenda kudikio auto kapsule ka jau sakyt apie duru atidaryma, na jei skaitot kad cia prabanga....Kai esi ne viena tai palieki vaika vyrui, pati ilendi kazkaip ir isvaziuoji kur jau sodini vaika, bet jei esi tik su vaiku tai ir prasai mandagiai kad siek tiek patrauktu auto ir ne del to kad esi didelis ponas o del to kad tiesiog negali palikti kudiki ant saligatvio ar siulot ji igrusti pro bagazine... Manau mane supras tik tie kas su tuo susiduria, kai zmogui paciam iskila del to bedu jis paskui biski daugiau gerbia kitus tokioje pacioje padetyje. Taisykles yra taisykles, linijos linijomis, svarbu nepamirsti kad automobiliuose aplink mus irgi vaziuoja zmones.
Ar daug zmoniu zuva autoivykiuose, kuriuos sukelia miesto marsrutiniu autobusu ir troleibusu vairuotojai? Paprastai nukencia pestieji, o susidurima su kitu auto asmeniskai pamenu tik viena prie zalio tilto, bet berods ne troleibuso vairuotoja buvo kalta. O kad Jums jie taip trukdo, tai niekada nesusimastet, kad gal pati ka blogai darot, pvz neteisingai ivertinat tokios mases autobuso gabaritus, stabdymo kelia ir pan. Vazineju kasdien ir daug, man jie nekliuna.
O del parkavimo tai jau nepykit, bet jei jums reikia didesnes vietos islipti nei kad subraizytos linijos, tai galvokit is anksto. Pvz., parkuokit kur masinos statomos isilgai gatves arba krastineje vietoje eileje. Tokiu nera? Tai va ir kitiems nera kur parkuot kitur. Ypatingu patogumu siuo atveju reikia Jums, tai jau nenorekit, kad kiti Jums ju ieskotu. Ir sazine cia ne prie ko. O tu, kas stato per kelias vietas ar skersai, as irgi jokiu budu nepateisinu.
O del parkavimo tai jau nepykit, bet jei jums reikia didesnes vietos islipti nei kad subraizytos linijos, tai galvokit is anksto. Pvz., parkuokit kur masinos statomos isilgai gatves arba krastineje vietoje eileje. Tokiu nera? Tai va ir kitiems nera kur parkuot kitur. Ypatingu patogumu siuo atveju reikia Jums, tai jau nenorekit, kad kiti Jums ju ieskotu. Ir sazine cia ne prie ko. O tu, kas stato per kelias vietas ar skersai, as irgi jokiu budu nepateisinu.
QUOTE(Renata_Bo @ 2011 08 19, 15:44)
... butent nuo tu vairuotoju mano gyvybei dazniausiai gresia pavojus ir tiek, ir su lengvosiomis taip buna bet koficientas zymiai mazesnis.
Hmm...kazkas cia ne taip...dar nesu macius kad sunkiasvoriu vairuotojai avarines situacijas sudarinetu,lengvuskiu vairuotojai jas sudarineja nuolat...gal tiesiog yra niekuo nepagrista baime? Teisybe pasakius,as tarp furu jauciuosi gerokai saugiau nei tarp lengvuju,nes pastarosios visiskai neprognozuojamos,o furistai,be kita ko,kelyje yra mandagus,vaziuoja protingai,su jais ir sviesom susisneketi labai paprasta. Aisku,jei furai sukant i desine is antros juostos ar i kaire ne is kaires krastines(kas leidziama pagal ket dideliu gabaritu masinoms) lysi jai po sonu ir busi uzspausta,ar issoksi is salutinio furai po ratais,tuo paciu dar pamesi greiti...(labai populiarus elgesys tarp lengvuju vairuotoju-uzkisti ir vilktis ar visai sustoti),arba kamstyje rikiuosies pries fura i likusi laisva tarpeli,nepagalvojus,kad zmogus ta tarpeli butent stabdymo keliui ir pasiliko...Na,juk ne furisto kalte cia...kad jis atseit gresme kelia...
QUOTE(jurgacka @ 2011 08 19, 19:04)
Nezinau tikrai kiek zuva bet kad nukencia tikrai nemazai - Juodasis kelias, Minsko ziedas lengvoji ileke i troleibusa kuris bande ivaziuot i zieda. Tokiu autoivykiu tikrai yra pasidomekyte.Man tas transportas netrugdo,cia jau kazka issigalvojot. Del savo vairavimo negaliu spresti is sono gal geriau zmonems matosi, ar darau kazka blogai tikrai nemanau nes tokio tipo susidurimu dar neturejau ir manau kaip tik deka to kad tinkamai ivertinu ju gabaritus. Kiek teko kalbeti su tikrai patyrusiai vairuotojai visi kaip vienas tokios pacios nuomones, tarp ju ir pacio furos vairuotojo.
Dabar vel apie ta nelemta parkavima. Jusu ziniai tas linijos nera piesiamos laikantis kazkokiu standartu ar dar ko, priekybininkai nupiesia juos ne del patogumo klientam o kad ala tilptu daugiau automobiliu. Jei tose linijose pastatyti du busus ar gerus tikrus dzipus nei vienas is ju negales islipti is auto. Apie patogumus - ar jus manot kad kudikio kapsules plotis yra ipatingas patogumas?Kaip supratau tai pagal jus tai taip, na tada ar aplamai esat maza vaika i automobili sodinusi...Tai aisku kad stengiuosi parkuotis kur negaletu manes uzstatyt, bet buna tokiu gudruoliu kurie ir ant saligatvio stato, pvz. Santariskiu Rimi. Pagal jus tai as atvaziuoju, metu byle kur o po to prasau kad man masinas kiti patrauktu ar ka? Suprantama kad didziaja dali kaltes tenka patiems prekybininkams, bet kaip zina jiem i tai visiskai nusispjaut. Ir gal jus teisi kad ne sazines reikalas, tas kas savo automobili ne klozetu laiko taip irgi nesielgs, retai kam patinka apibraizytos dureles ir dureliu poliravimas uzpakaliuku.
QUOTE(denaxa @ 2011 08 19, 22:14)
Baimes jokios furoms nejauciu, su tevu labai daug keliavau, netgi buvau vairavusi, tiesa tik aiksteleje, bet to uzteko kad pajusciau gabaritus.Ir visai nekalbejau apie kamscius, kokia ten gali gresme gyvybei kilti jei vaziuojat max 30km/h? Kadangi neasat susidurusi su avarinem situacijom tai galiu papasakoti pvz. vakarykste. Mes su vyru ir vaiku vaziavom Gelezinio vilko gatve, link centro, greitis 80km/h vaziuojam pirma eile, prie to pakilimo kur moki vezi stebim kaip fura ivaziuoja i ta kalna, vyras pasitraukia i antra eile, praleidzia , fura neziurejus nei praleidus kitus ivaziuoja i gelezinio vilko gatve, jai pipsina automobilis kuriam ji pries nosi ilindo. Furos vairuotojo reakcija - staigus judesys i kaire, pabreziu i veidrodeli vairuotojas neziurejo, posukiu irgi nebuvo. Taigi rezultate buvom priversti stabdyt ir laaaabai staigiai, vyras pipsina nes jau itaria kad sustoti galime ir nespet, pipsina ir uz musu vaziaves automobilis nes tuoj jis mum i subine ivaziuos. Fura atsiduria antroj eilej, tarp jos galo ir musu priekinio bamperio milimetrai, is galo vaziuojantis automobilis kelkrasti. O taip cia akivaizdziai avarine situacija sukele lengvasis automobilis. Mano tai manymu neatidus furos vairuotojas. Dar vienas pvz. apie troleibusus. Visai neseniai zirmunu gatveje buvo remontuotas trapas, na tiksliau ten i kazkokia tai duobe buvo istatytas tas baltai raudonas plastmasiukas. 1 eilej vaziuoja trulikas as 2. Del jo gabaritu nematau to plastmasiuko ir vaziuoju sau ramiai, gerbiama troleibuso vairuotoja staiga suka vaira i kaire tam kad apvaziuoti kliuti o as tam kad isvengti susidurimo isvaziuoju i priespriesi.Vel gi jokiu posukiu, jokiu zvilgsniu i veidrodeli. Butent del budrumo lengvuju automobiliu vairuotoju ir isvengiamos tos avarijos. As visada esu ypac budri salia sunkiasvoriu del dvieju priezasciu. Pirma ju gabaritai ir antra del paciu vairuotoju ir visai nesvarbu kodel jie taip elgesi ar del to kad furistas paromis nemiega ar del to kad troleibuso vairuotoja telefonu sneka....
P.S Prie Mindaugo Maximos atsirado seimos vietos ar kam pasiseke bent karta ten prisiparkuot, nes kiek teko stebeti ten parkuojasi dauguma automobiliu be vaiku. Siaip idomu butu suziniti..
Jus kada nors tiesiog pastebekite, kaip niekas neleidzia furoms ar autobusams persirikiuot ar is salutinio issukt. Is sono labai gerai matosi, kaip kiekvienas taikosi dar prasmukt, kad nereiketu vaziuot is paskos. Na suprantama, nieko paskui nematai apart furos galo, vaziuoji leciau - nefasonas. Tai ar ne tie prasmukinejantys kelia avarines situacijas? Gerai, kad bent is stoteles privalu isleist. Nors man ta taisykle atrodo kvaila ir kartais nesaugi, bet kad kol kas musu keliuose ji butina. Truksta, oi truksta pagarbos kitam zmogui kelyje.
Del avariju. As nesakiau, kad nera avariju su viesuoju transportu, as sakiau, kad mazai zuvusiu, nes avarijos smulkios, technines - viesasis transportas juda letai, tai jei lengvuju vairuotojai nelaksto - auku isvengiama. Tai gal blogai parasiau - kalta. Be to, as sutinku, kad yra zioplu troleibusu vairuotoju, naglu furistu, yra ir girtu uz vairo dalis. Ir as ju neteisinu. Bet vis tik, kaip sake denaxa, furu vairuotojai yra labiausiai prognozuojami. Pvz kelyje Marijampole-Kaunas furu labai daug, bet daug lengviau yra lenkti fura, kuri pasitraukia i sona ir dar parodo, kad priekyje kelias laisvas, nei kokia moteriske su kokia Ford Ka ar Mitsubisi Colt, vaziuojancia vos ne viduriu (moteriske, nes vyrai - keliu gaideliai - paprastai patys lenkia per visas puses). Autobusai marsrutiniai irgi nera neiminta misle. Pamatai koks marsrutas, ir zinai, kur jis suks. Troleibusai isvis vaziuoja tik ten, kur laidai pakabinti, pristabdo kai ten tie laidai issiskiria i dvi atsakas. Kai nuolat vazineji tuo paciu marsrutu, tai ismoksti.
O tos seimos vietos yra ir prie kitu didesniu maximu (Karoliniskiu, Ukmerges g.), tai visaip ten stato. Na tai yra ne KET zenklas, tai nenuostabu, kad stato visi. Jei nepastebejot, Lietuvoje labai supriesintos visuomenes grupes (mamos su pensininkais ir bedarbiais, turginiai su biudzetininkais, ofiso tarnautojai su darbininkais ir pan.), ir, manau, tai padaryta samoningai. Tai nenustebciau, kad specialiai ten pastato. Be to kas yra seima? As su vyru save laikom seima. mama su penkiolikmeciu sunumi irgi seima. Du astuoniolikmeciai broliai dvyniai irgi seima. Tai gal seimos ten ir stato . As uz tai, kad geriau kokioj KET iteisintu, kad mamos su pvz vaiku iki 3 m gali statyt i neigaliuju vietas, ir ramu butu. O del parkavimo vietu plocio tai yra reikalavimai. Ar jie geri ir ar ju laikomasi - jau kitos temos diskusija .
Del avariju. As nesakiau, kad nera avariju su viesuoju transportu, as sakiau, kad mazai zuvusiu, nes avarijos smulkios, technines - viesasis transportas juda letai, tai jei lengvuju vairuotojai nelaksto - auku isvengiama. Tai gal blogai parasiau - kalta. Be to, as sutinku, kad yra zioplu troleibusu vairuotoju, naglu furistu, yra ir girtu uz vairo dalis. Ir as ju neteisinu. Bet vis tik, kaip sake denaxa, furu vairuotojai yra labiausiai prognozuojami. Pvz kelyje Marijampole-Kaunas furu labai daug, bet daug lengviau yra lenkti fura, kuri pasitraukia i sona ir dar parodo, kad priekyje kelias laisvas, nei kokia moteriske su kokia Ford Ka ar Mitsubisi Colt, vaziuojancia vos ne viduriu (moteriske, nes vyrai - keliu gaideliai - paprastai patys lenkia per visas puses). Autobusai marsrutiniai irgi nera neiminta misle. Pamatai koks marsrutas, ir zinai, kur jis suks. Troleibusai isvis vaziuoja tik ten, kur laidai pakabinti, pristabdo kai ten tie laidai issiskiria i dvi atsakas. Kai nuolat vazineji tuo paciu marsrutu, tai ismoksti.
O tos seimos vietos yra ir prie kitu didesniu maximu (Karoliniskiu, Ukmerges g.), tai visaip ten stato. Na tai yra ne KET zenklas, tai nenuostabu, kad stato visi. Jei nepastebejot, Lietuvoje labai supriesintos visuomenes grupes (mamos su pensininkais ir bedarbiais, turginiai su biudzetininkais, ofiso tarnautojai su darbininkais ir pan.), ir, manau, tai padaryta samoningai. Tai nenustebciau, kad specialiai ten pastato. Be to kas yra seima? As su vyru save laikom seima. mama su penkiolikmeciu sunumi irgi seima. Du astuoniolikmeciai broliai dvyniai irgi seima. Tai gal seimos ten ir stato . As uz tai, kad geriau kokioj KET iteisintu, kad mamos su pvz vaiku iki 3 m gali statyt i neigaliuju vietas, ir ramu butu. O del parkavimo vietu plocio tai yra reikalavimai. Ar jie geri ir ar ju laikomasi - jau kitos temos diskusija .
QUOTE(jurgacka @ 2011 08 20, 11:24)
Na siaip tai rasiau kad mes kaip tik praleidom ta fura, o del persirikiavimo tai zinot neesam ekstrasensai kad numatyti be posukio ir kitu zenklu kad fura nori persirikiuot, manau jus irgi to negalyte numatyt.Priedo kad persirikiuot reikia atlikti tam tikra procedura, ijungti posuki, paziureti i veidrodeli ir tada pradeti , o staigus issukimas vairo tai ne persirikiojimas o staigus kelio uzkirtimas. As visada kai galiu ir praleidziu ir pristabdau, vaziuoju ne tik i ir is darbo, tai visu Lt viesojo transporto marsrutu tikrai nezinau, bet ir ne apie tai kalba. Tiesiog issakiau savo nuomone kad butent tie vairuotojai dazniausiai gryba pjauna kelyje. Jus visiskai teisi kad pora be vaiku irgi seima, manau tik kad jos padarytos platesnes ne tam kad panelei su miniaku butu patogiau islipti o kapsule isimti, vezima.Kad stato byle kas tai nenustebau, ir pati esu macius, visi nori arciau duru, kartais ner kitu vietu...o jei butu itrauktos i KET didele dalys atsijotu, kaip ir su neigaliuju vietomis.
Situacija is penktadienio darbo dienos : S.Neries gatveje daze pesciuju perejas,ir vienu metu po puse gatves buvo uzdaryta,eismui likusi tik viena eismo juosta,+ visi pakrasciai uzstatyti masinomis.Isvaziuoju is Tako stoteles (aisku su posukiu ir i veidrodi ziuredama-visi ziuri,visada,ir tikrai viska mato...),priekyje gatves vidury yra pesciuju salele,mano eismo juosta pilnai uztverta fiskemis,vaziuoti reikia per priespriesa.Kadangi gatve priekyje visiskai tuscia,iskart suku i priesinga juosta,kad iki saleles istiesinti pilnai masina (bo kitaip neisipaisyciau pro ja pravaziuot),ir kai jau buvau prie pat saleles is priekio ziuriu moteriske atlekia,matau,nestabdys,tai iskart sustojau,o ji vietoj to kad sustoti pries salele ir praleisti autobusa sustojo man pries nosi ir stovi,ir dar tokia bais jau nepatenkinta makaluojasi rankom,matosi,keikiasi gal,tokia visi persisukusi nuo pasiutimo,kaip cia dabar autikas nepasitraukia jeigu jos pirmenybe As jai rodau,paziurek i kaire,ten pravaziavimo nera,ir rodau kad apvaziuotu,o ji vis tiek stovi ir maskatuojasi rankom Uz manes policija vaziavo,tai kai jau ta motera pajudejo is vietos (as tuo tarpu ilsejausi rankas ant vairo uzremus ),susistabde ja ir visa politika paaiskino,bande ji ir pries policininkus sakotis,bet buvo nuraminta greitai taigi moteriske pravaziavo,ir jau lyg ir galeciau vaziuoti,bet tuo metu is priekio daugiau masinu pasirode,vnz.,gavosi taip,kad tie kurie is galo kelio nematydami pro mane lenda,o tie is priekio irgi lenda,nors kas darosi prieky nieko nesimato per auto gabaritus ,ir gavosi toks "tupikas" Tie kurie vaziavo is priekio negalejo pravaziuoti nes is galo jau buvo kiti uzkise,o as irgi negalejau pravaziuoti nes man is kaires lengvuskes tupejo,ir po priekaba irgi Paskui kazkaip ten prasiskirste,o policininkai saunuoliai-pravaziavo salele (po to,kai moteriskei morala atskaite ) ir liepe pasitraukti ten jau sustojusiems,bet per arti,vairuotojams,ir autobusa praleisti,matesi,kad bare juos,ir nenuvaziavo iskart o dar palauke kol as pravaziuosiu,kad vel kas neuzkistu O butu ta motera laiku sustojus praleisti,as buciau pravaziavus ir tokios situacijos nebutu net kile...na suprantu kad kokio dviracio galima nepamatyt,bet nepamatyt autobuso tiesiai pries nosi...
Tai vat esme yra tame,kad lengvuju vairuotojai nemato daugiau metro pries savo nosi,ir visiskai neziuri kur vaziuoja,ir tokiu yra dauguma taigi uztat ir sakau,kad tarp furu saugiau,su jom tokiu ir panasiu cirku nebuna
Beje,tokios situacijos manes nebenervina ,ju buna tiek daug per diena...tiesiog nervu neuztektu... Apie isvaziavimus is stoteliu ar posukius i desine (kur reikia i antra juosta ar priespriesa islysti) jau net nekalbu,jei naglai nelysi-nepravaziuosi isvis,nes niekas nepraleidzia,tik gaza mina kaip isproteje ir lenda net tada kai jau aiskiai matosi kad nebetilps Ir dar-jei man reikia i kaire,pvz.,is pirmos juostos i trecia persirikiuot ,aiskiai rodau kairi posuki,tada uz manes ramiai vaziave pradeda irgi rikiuotis i kaire ir neleisti man persirikiuoti,kai jau nebetelpa lenda per priespriesa,per pievas,per bordiurus,o aplenke kerta pries pat nosi ir grizta i pirma juosta vat sito as niekaip nesuprantu,tai jei tau reikalinga pirma juosta,tai ir vaziuok ramiai sau ja kaip vaziaves,kam visas sitas cirkas ir avarines situacijos sukelimas reikalingas,a? Ir taip elgiasi mazdaug puse vairuotoju...
Ai,na ka cia ir sneket,musu gatvese linksma,ir darbo metu mirtis is nuobodulio tikrai negresia...
Tai vat esme yra tame,kad lengvuju vairuotojai nemato daugiau metro pries savo nosi,ir visiskai neziuri kur vaziuoja,ir tokiu yra dauguma taigi uztat ir sakau,kad tarp furu saugiau,su jom tokiu ir panasiu cirku nebuna
Beje,tokios situacijos manes nebenervina ,ju buna tiek daug per diena...tiesiog nervu neuztektu... Apie isvaziavimus is stoteliu ar posukius i desine (kur reikia i antra juosta ar priespriesa islysti) jau net nekalbu,jei naglai nelysi-nepravaziuosi isvis,nes niekas nepraleidzia,tik gaza mina kaip isproteje ir lenda net tada kai jau aiskiai matosi kad nebetilps Ir dar-jei man reikia i kaire,pvz.,is pirmos juostos i trecia persirikiuot ,aiskiai rodau kairi posuki,tada uz manes ramiai vaziave pradeda irgi rikiuotis i kaire ir neleisti man persirikiuoti,kai jau nebetelpa lenda per priespriesa,per pievas,per bordiurus,o aplenke kerta pries pat nosi ir grizta i pirma juosta vat sito as niekaip nesuprantu,tai jei tau reikalinga pirma juosta,tai ir vaziuok ramiai sau ja kaip vaziaves,kam visas sitas cirkas ir avarines situacijos sukelimas reikalingas,a? Ir taip elgiasi mazdaug puse vairuotoju...
Ai,na ka cia ir sneket,musu gatvese linksma,ir darbo metu mirtis is nuobodulio tikrai negresia...
QUOTE(Renata_Bo @ 2011 08 20, 01:55)
pabreziu i veidrodeli vairuotojas neziurejo, posukiu irgi nebuvo.
Vel gi jokiu posukiu, jokiu zvilgsniu i veidrodeli.
Vel gi jokiu posukiu, jokiu zvilgsniu i veidrodeli.
iš ko sprendžiat, kad nežiūrėjo į veidrodėlius? Iš to, kad demonstratyviai nepasuko galvos? nežinojot, kad užtenka tik akis pasukti?
Prieš savaitę apturėjau tokią situaciją, kad vos mano automobilis neliko apgadintas. Važiuoju gatve, kurioje eismas vyksta dvejomis juostomis į abi puses. Leidžiamas greitis - 70km/h. Jau iš tolo matau, kad kairesne (greitesne) juosta automobilis važiuoja ne didesniu nei 50 km/h greičiu, todėl važiuoju dešnesne juosta. Vos tik susilyginau su tuo automobiliu, jo vairuotoja susimąstė persirikiuoti ir žiūrėdama tik į priekį pradėjo persirikiavimo veiksmą. Tuo metu mūsų automobiliai važiavo greta vienas kito. Aš staigiai pasimečiau arčiau kelkraščio, bet kita vairuotoja vis dar stūmė mane nuo kelio. Greitai užmečiau akį į galinio vaizdo veidrodėlį, kad įsitikinčiau, jog už manęs esantys automobiliai spės sustoti ir staigiai stabdžiau. Ir tik tada poniutė atsitokėjo ir iš vidurio kelio grįžo į savo juostą. Ir čia nepirma situacija, kai lengvųjų automobilių vairuotojos (taip taip, būtent vairuotojos) bando persirikiuoti lipdamos ant kitų automobilių.