QUOTE(Acacia @ 2005 10 13, 09:23)
Jei sumokėjot avansą ir turite sutartį- grasink viskuo kas tik į galvą šaus. Jau buvo išvardinta šioj temoj- vartotojų teisių gynimo asociacija, vartototojų teisių gynimo inspekcija, atitinkama informacija išplatinta internete...Nors Norge sako, kad rėkauti negražu, bet kartais būna visai veiksminga...
Kas ten pas jus per durys- šarvuotas tai per savaitę padaro, o pas jus gal kas ypatingo?
Ai, sakyk kokia nors bla bla, bla- tipo dėl to, kad stringa tolimesni namo šiltinimo darbai ir durų neįdės iki atitinkamos datos( sugalvok kokia nors tarkim už trijų dienų)- pagrasink, kad teks kompensuot už prastovą ir dėl tos prastovos patirtus nuostolius...
Tik viena ką supratau, kad egzistuoja tokios chroniškai nepareigingos firmos, todėl jos jau įpratusios prie nuolatinių klientų rėkavimu ir tapę tiems rėkavimams atsparios... Gali sau rėkaut nerėkavus, o jie vistiek subinės nekrutins- nebent tik pati geriau jausies emociškai išsikrovus...