Liuxbaldai kokybe kampo tai visai baisi kampas Form po savaites suluzo miegamas mehanizmas ikrenta i vidu ir nuo takelio ratukai nukrenta .garantijos nera taip kad gali isgriauzt .lenkiski baldai ka bepridursi.o kaina kosmine 2550
QUOTE(jumbonis @ 2010 09 13, 11:14)
Liuxbaldai kokybe kampo tai visai baisi kampas Form po savaites suluzo miegamas mehanizmas ikrenta i vidu ir nuo takelio ratukai nukrenta .garantijos nera taip kad gali isgriauzt .lenkiski baldai ka bepridursi.o kaina kosmine 2550
Kaip tai garantijos nėra
Garantija turi būti bet kokiu atveju, jei turit pirkimo dokumentus, nebent jūs pasirašėt kažkokius popierius, kad nenorit garantijos
Jei pirkimo-pardavimo sutartyje neaptarti jokie prekės kokybės reikalavimai ir nenustatytas garantijos terminas, vartotojas turi galimybę apginti savo teises, jeigu jam buvo parduota netinkamos kokybės prekė. Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai išdėstyti Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėse (Žin., 2001, Nr.58-2105). Vartotojų teises nustato, taip pat reglamentuoja vartotojų ir prekių pardavėjų, gamintojų bei paslaugų teikėjų santykius Vartotojų teisių gynimo įstatymas (Žin., 2000, Nr.85-2581). Nuo 2001-07-01 pirkėjo ir pardavėjo teises ir pareigas reglamentuoja Civilinio kodekso šeštosios knygos IV dalies XXIII skyriaus pirmojo, antrojo, trečiojo ir ketvirtojo skirsnių nuostatos.
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija
Nors aš nemėgstu skųstis, bet ir man jau kantrybė baigia išsekti... Itališkų baldų salone INTERIO (Smolensko g. 10, Vilnius) birželio vidury užsisakėm svetainės staliuką. Tai vis dar jo sėkmingai laukiam ir panašu, kad dar lauksim iki spalio vidurio... Jau viršijo visus pristatymo terminus. Sutartyje buvo nurodyta 5-12 savaičių. Galvojau, kad 12-kos tikrai nereikės laukti, o pasirodo ir tų 12-kos neužteko... Siaubas kažkoks...
Tai gerai, kad tik staliukas... Nes tuo metu varvinom seilę ir dėl rimtesnių baldų. Žodžiu daiktai ten gal ir gražūs ir (tikiuosi) kokybiški, bet pristatymo terminai tai užmuša
O labiausiai tai nervina, kad kiekvieną kartą (kas mėnesį) paskambinus sulauki tos pačios dainelės: dar neturim tikslios informacijos apie krovinį, krovinys iš Italijos iškeliaus šią arba kitą savaitę, keliaus apie savaitę, kai jau bus Lietuvoje aš jums paskambinsiu. Ir paskui praneša, kad sorry šį kartą neįdėjo, tai dabar po mėnesio vešimės kitą krovinį ir vėl viskas iš pradžių... Niekaip nesuprantu kaip jie ten dirba... Toks jausmas, kad ne jie užsakinėja prekes iš italų, o italai, ką nori, tą sudeda.
Tai gerai, kad tik staliukas... Nes tuo metu varvinom seilę ir dėl rimtesnių baldų. Žodžiu daiktai ten gal ir gražūs ir (tikiuosi) kokybiški, bet pristatymo terminai tai užmuša
O labiausiai tai nervina, kad kiekvieną kartą (kas mėnesį) paskambinus sulauki tos pačios dainelės: dar neturim tikslios informacijos apie krovinį, krovinys iš Italijos iškeliaus šią arba kitą savaitę, keliaus apie savaitę, kai jau bus Lietuvoje aš jums paskambinsiu. Ir paskui praneša, kad sorry šį kartą neįdėjo, tai dabar po mėnesio vešimės kitą krovinį ir vėl viskas iš pradžių... Niekaip nesuprantu kaip jie ten dirba... Toks jausmas, kad ne jie užsakinėja prekes iš italų, o italai, ką nori, tą sudeda.
nerekomenduoju prasdeti su firma Kubera (langai). vadybininkas moka sneketi, bet toliau..sutari,kad langai bus penktadieni, tai paskambina ir pasako,jog stiklas neatvyksta ir tai ne ju kalte; jog negali ispjauti vieno profilio, nes stakes nepjauna tokiu ir palanges vientisos 4metru negali atvezti,nes neturi kuo ir kausia ar gali perpjauti per puse? ats aisku Ne-tai sako galvosim..lauki pirmadienio-niex neskambina,pats turi ieskoti,vel negai ideti,nes meistrai uzimti. tas pats kita diena-nors juos pasirinkom,nes jie pazadejo istatyti greiciausiai-mum tai l.aktualu..dar po dienos,kai pradedi piktai kalbeti atvyksta ir istato..po palange nepripucia montaziniu putu-kai lija ziauriai skamba, apdailos pilnai nepabaigia,nors turejo taip buti..
gerai,kad nebuvom pilnai atsiskaite, nes neaisku ar butu atvyke pataisyti ir pabaigti viska..norejom greitai,bet prisidejo savaite minimum,kaip ir kitos firmos zadejo..o kainos visur tos pacios
gerai,kad nebuvom pilnai atsiskaite, nes neaisku ar butu atvyke pataisyti ir pabaigti viska..norejom greitai,bet prisidejo savaite minimum,kaip ir kitos firmos zadejo..o kainos visur tos pacios
QUOTE(Amica @ 2010 08 06, 18:52)
Mes jau trys metai susidėję langus iš Plazos, Veka profilis. Absoliučiai jokių nusiskundimų kol kas neturime, tfu tfu tfu ir 3k medin . Dėjome langus su vertikaliomis orlaidėmis, langai nerasoja, gerai darinėjasi, nepasėdo ir t.t. Apdaila padaryta be priekaištų. Vienintelis dalykas - gan grubiai senuosius langus išėmė. Bet apdailininkas viską labai gražiai sutvarkė. Gal mums tiesiog pasisekė tuo kartu su Plaza . Nors mes jau prieš darydami užsakymą sakėme, kad esame priekabūs, tad geriau lai iš karto dirba gerai
Papildyta:
Prieš kelias savaites kaimynai visame bute susidėjo langus iš Hrone. Kol kas viskas gerai, apdailą irgi gražiai padarė.
Papildyta:
Prieš kelias savaites kaimynai visame bute susidėjo langus iš Hrone. Kol kas viskas gerai, apdailą irgi gražiai padarė.
Mes irgi užsisakėme Hrono langus, ir labai patenkinti rinkomės dar su šiltu rėmėliu.....tarp kitko mums juos rekomendavo pazystami, kurie dėjosi i nama, ir kokybė vokiška langu super ir kaintė sudėrėjom normalia...
Papildyta:
QUOTE(SauleleRu @ 2010 07 15, 09:32)
O aš niekam nepatariu užsakinėti langų ar apskritai ko nors HRONE. jau tooooookio absurdo dar niekur nebuvau mačius. Užsisakėme tik 1 landgelį, bet... Žodžiu, atvažiavo vadybininkas, užsakyma priėmė, avansą sumokėjom. Pažadėjo langą per 2 savaites (juos tiek ir gamina). Ir tada prasidėjo... Po 2 savaičių lango nėr, kažkokios "techninės kliūtys" + šventės ir pan... Palaukite dar. Palaukėme. Po savaitės to lango vis dar nėr, o mum jo reikia DEGANT, nes remontuojam katilinę. Nėr lango - stovi darbai, nėr kartšto vandes. Ką gi, vadybininkas ėmė atsiprašinėt, sako atiduodu avansą, pirkit kitur. Pikta, žinoma, kitur galėjom jau langą turėt, bet laukėm savo užsakytojo. Na, bet pinigus gražina, tai jau tiek to, pagalvojom. O tada prasidėjo vadybininko su pinigais paieškos po visą Jonavą. Tai jis db kažkur užtruko, tai db negali, tai atvažiuo rytoj, o rytojus niekaip neateina. Taip jį 3 dienas vaikėmės, kol man trūko kantrybė ir aš paskambinau Jonavos skyriaus Hrono direktoriui - p. G. Strelčiūnui. Ir ką gi - sako nieko nežinau, užsakymas vykdomas, galėsit atvažiuot lango pasiimti... Likau tokia lengvai "apšalus", nes ponas Gintautas dar man ėmė pasakot, kad jei jum užsakymas nereikalingas, tai malonėkit jį patį įspėti. Pasiūlė atvažiuoti į kontorą - pakalbėti. Nuvažiavo vyras, rado ir patį vadybininką, ir patį poną. Vadybininkas atkišo pinigėlius, pasakė:" Nebesiaiškinam, va pinigai viso gero." O pats ponas dar sugebėjo pareplikuoti, kad mes JO ŽMOGŲ NUSKRIAUDĖM... Žodžiu, gyvenime iš HRONO NIEKO nepirksiuu ir nužsakinėsiu, nes neduok die, dar žmonių nuskriausti....
o mus aptarnavo labai puikiia, aišku kitam mieste Hronas, labai maloni vadybininkė, tai jums paprasciausiai nepasisekė su darbuotojais,o ne su pačiu produktu....
Kas susidursit su idv. namu statytoju ir pardaveju Romu Stakuciu, neprasidekit arba susirasykit labai rimtas ir "teisingai" suformuluotas sutartis del kiekvieno menkniekio, nes kitaip jis savo pazadu nevykdys...nors ir su sutartimis nelabai vykdo, sako, kad teismu nebijo... Labai daug ir graziai sneka, bet nieko nedaro, ypac gaves pinigus... Ir nusipirkus is jo nama, pradeda listi jo senos skolos: uz langus, laiptus, santechnika ir t.t. Zodziu istorija ilga, bet tikrai pamokanti, nuosirdziai patariu neprasideti su juo...ir su jo sugyventine Zita Povilonyte, kuri yra jo "pilkasis kardinolas"...