Įkraunama...
Įkraunama...

Juodasis sąrašas

QUOTE(Saulyčiukas @ 2010 06 24, 10:12)
Žinoma buhalterija juoda, jokių kvitų ar įrodymų nebūtų. Parašus ėmėme kur galime.


VMI anoniminiu telefonu priima skundus apie tokius fintus. Kai mane vienas servisas ne tik išdūrė, bet dar ir pasityčiojo atėjus aiškintis, labai mielai paskui susimokėjo baudą VMI, kuri 50 kartų viršijo sumą, kurią gavo iš manęs. Nežinau, ar išvadas pasidarė wink.gif
Atsakyti
O aš niekam nepatariu užsakinėti langų ar apskritai ko nors HRONE. jau tooooookio absurdo dar niekur nebuvau mačius. Užsisakėme tik 1 landgelį, bet... Žodžiu, atvažiavo vadybininkas, užsakyma priėmė, avansą sumokėjom. Pažadėjo langą per 2 savaites (juos tiek ir gamina). Ir tada prasidėjo... Po 2 savaičių lango nėr, kažkokios "techninės kliūtys" + šventės ir pan... Palaukite dar. Palaukėme. Po savaitės to lango vis dar nėr, o mum jo reikia DEGANT, nes remontuojam katilinę. Nėr lango - stovi darbai, nėr kartšto vandes. Ką gi, vadybininkas ėmė atsiprašinėt, sako atiduodu avansą, pirkit kitur. Pikta, žinoma, kitur galėjom jau langą turėt, bet laukėm savo užsakytojo. Na, bet pinigus gražina, tai jau tiek to, pagalvojom. O tada prasidėjo vadybininko su pinigais paieškos po visą Jonavą. Tai jis db kažkur užtruko, tai db negali, tai atvažiuo rytoj, o rytojus niekaip neateina. Taip jį 3 dienas vaikėmės, kol man trūko kantrybė ir aš paskambinau Jonavos skyriaus Hrono direktoriui - p. G. Strelčiūnui. Ir ką gi - sako nieko nežinau, užsakymas vykdomas, galėsit atvažiuot lango pasiimti... Likau tokia lengvai "apšalus", nes ponas Gintautas dar man ėmė pasakot, kad jei jum užsakymas nereikalingas, tai malonėkit jį patį įspėti. Pasiūlė atvažiuoti į kontorą - pakalbėti. Nuvažiavo vyras, rado ir patį vadybininką, ir patį poną. Vadybininkas atkišo pinigėlius, pasakė:" Nebesiaiškinam, va pinigai viso gero." O pats ponas dar sugebėjo pareplikuoti, kad mes JO ŽMOGŲ NUSKRIAUDĖM... Žodžiu, gyvenime iš HRONO NIEKO nepirksiuu ir nužsakinėsiu, nes neduok die, dar žmonių nuskriausti....
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo SauleleRu: 15 liepos 2010 - 08:33
Noriu paminėti blogus pardavėjus FINESTRA, pirkome būstą su jų gamintomis lauko durimis, durys įrengtos gruodžio mėnesį, o jau balandį pastebėjome rūdis ant jų, iki šiol prašome kad ištaisytų broką, bet deja jie tik stumdo mus nuo pardavėjo pas gamintoją ir atvirkščiai.. beje dabar jau ir nusilaupiusi visa rankena, iškritusi durų spyna.. štai tokie jie
Atsakyti
QUOTE(pantherrra @ 2009 09 19, 22:36)
Turiu bedu su VOKMIDA baldais, kurie yra Nemuno baldu centre, Vilniuje. Labai nekokybiska EKO oda! Taip saugojau, o praejo gal 9 men, ir pradejo vietomis trintis. Is pradziu zadejo pakeisti, po to persigalvojo. Sako, gal jus su kokiu astriu daiktu patrynet. Zodziu, tikra nesamone doh.gif Nezinau, kuo viskas baigsis. Matyt, reiiks kreiptis i Vartotoju teisiu tarnyba. Atsargiai su ta firma. Is pradziu graziai kalba (kol uzsisakineji) o po to va kaip buna... O kainos tai ne mazos...

kaip tik esam nusižiūrėję baldus iš ten blink.gif šiandien būtumėm jau ir užsisakę, bet priejus mums prie baldu dar kartą apžiūrėti, praeidamas vienas vyrukas pasakė kad nepirkite šios firms baldu, turėsime bėdų, jie neperseniausiai nusipirko, atvežė jiems baldus su broku ir net nesiruošia to broko taisyti blink.gif
Tai taip[ ir likome neužsisakę, galvoju paskaitysiu ką čia rašo ar yra nukentėjusių nuo šios baldų firmikės ar ne doh.gif
Atsakyti
Neradau kur paklausti, tad pasiskūsiu čia.
Atsiprašau jei ne į temą.
Vasario mėn pirkome iš MAGRĖS baldų minkštą kampą.
Kreipėmės dėl baldų korpuso girgždėjimo tris kartus. Atvažiavo pareguliavo kablius, paklijavo po kojytėm , na o baldas girgžda....puikiausiai girgžda toliau, žinoma meistrams padarius negirgžda, bet užtenka nakties ir vėl tas pats doh.gif . Košmaras, naktį sukiesi ant šono ir prabundi doh.gif
Grąžinti pinigų nesutinka, neva tai mūsų grindys kaltos, pažiūrėjom su gulsčiuku, beveik idealiai.
Dabar jų darbuotojai atostogauja , nieks neatvyksta taisyti eilinį kartą, lova girgžda....na žodžiu tipo garantinis aptarnavimas....
Manyčiau jei baldas labai jautrus grindų dangos nelygumams tai turi būti parašyta sutarty?
Gal turit minčių kur kreiptis, ir patirties ar išvis dar kažką beverta daryti....mest lauk negalim, nes pinigai nesimėto.
Ačiū paskaičiusiems mano paburbėjimus. 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Skambanti tyla @ 2010 07 29, 10:28)

Grąžinti pinigų nesutinka, neva tai mūsų grindys kaltos, pažiūrėjom su gulsčiuku, beveik idealiai.


o užpakalio nelygumų dar neapkaltino? g.gif
nemaisto prekių kokybės inspekcija tikriausiai būtų pirmas jūsų adresatas...
Atsakyti
QUOTE(axa @ 2010 07 29, 12:21)
o užpakalio nelygumų dar neapkaltino?  g.gif
nemaisto prekių kokybės inspekcija tikriausiai būtų pirmas jūsų adresatas...

hihihi.gif
jau atsispausdinau skundo formą. 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Skambanti tyla @ 2010 07 29, 10:28)
Neradau kur paklausti, tad pasiskūsiu čia.
Atsiprašau jei ne į temą.
Vasario mėn pirkome iš MAGRĖS baldų minkštą kampą.
Kreipėmės dėl baldų korpuso girgždėjimo tris kartus. Atvažiavo pareguliavo kablius, paklijavo po kojytėm , na o baldas girgžda....puikiausiai girgžda toliau, žinoma meistrams padarius negirgžda, bet užtenka nakties ir vėl tas pats  doh.gif . Košmaras, naktį sukiesi ant šono ir prabundi  doh.gif
Grąžinti pinigų nesutinka, neva tai mūsų grindys kaltos, pažiūrėjom su gulsčiuku, beveik idealiai.
Dabar jų darbuotojai atostogauja , nieks neatvyksta taisyti eilinį kartą, lova girgžda....na žodžiu tipo garantinis aptarnavimas....
Manyčiau jei baldas labai jautrus grindų dangos nelygumams tai turi būti parašyta sutarty?
Gal turit minčių kur kreiptis, ir patirties ar išvis dar kažką beverta daryti....mest lauk negalim, nes pinigai nesimėto.
Ačiū paskaičiusiems mano paburbėjimus. 4u.gif

nu jotararai, pasiskaičiau apie Vokmida, raau begales skundu, dabar nusižiūrėjau baldus iš magrės, vėl problemos doh.gif

o kreipkis i vartotoju teisiu apsauga mirksiukas.gif
Atsakyti
Yra Vilniuje tokia imone Ketis, ju bosas Gintaras Zelba, niekada neprasidekite su situ aferistu, melagiu ir t.t.
Atsakyti
QUOTE(Pakalnute26 @ 2010 06 21, 14:35)
Tikrai taip. PLAZA langai dirba labai prastai. Mums irgi buvo tokia situacija su rasojanciais langais, tai paaiskino, kad netokius stiklus susidejom, atsiieit, reik det ne paprastus stiklus, o ... na, pamirsau pavadinima blyn smile.gif Na, bet esme ta, kad paaiskejo is sutarties, kad mes ir buvom uzissake tuos sustrus stiklus, kuriu jie mums neidejo, o idejo tiesiog paprasciausius stiklus. NA, zodziu, nulupo pinigus kaip uz gera, o sudejo sh... Todel jie ir rasojo. (Ant tu sustru langu kai pridedi deganti ziebtuveli atsispindi liepsna, o ant paprastu ne- jie cia paskui paaiskino, kaip atskirt tuos stiklus). Zodziu, daejau as su situo reikalu iki direktoriu ir pakeite mums tuos stiklus ir net palange, kuri nuo pastovaus rasojimo ir vandens begimo ant palanges buvo jau issiputus. Paaiskino jie, kad tipo labai gerbia klienta, tai todel ir pakeite mums tuos stiklus. Bet is tikruju, kol nepagrasinau tv laidom tai niekas manes ir negerbe. O kad langus jie kreivai montuoja tai tikrai faktas, mums per du kartus viena state biggrin.gif Nervu kainavo nemazai tikrai. Nepatarciau niekam ten kreiptis.


Mes jau trys metai susidėję langus iš Plazos, Veka profilis. Absoliučiai jokių nusiskundimų kol kas neturime, tfu tfu tfu ir 3k medin doh.gif . Dėjome langus su vertikaliomis orlaidėmis, langai nerasoja, gerai darinėjasi, nepasėdo ir t.t. Apdaila padaryta be priekaištų. Vienintelis dalykas - gan grubiai senuosius langus išėmė. Bet apdailininkas viską labai gražiai sutvarkė. Gal mums tiesiog pasisekė tuo kartu su Plaza bigsmile.gif . Nors mes jau prieš darydami užsakymą sakėme, kad esame priekabūs, tad geriau lai iš karto dirba gerai biggrin.gif
Papildyta:
QUOTE(SauleleRu @ 2010 07 15, 08:32)
O aš niekam nepatariu užsakinėti langų ar apskritai ko nors HRONE.


Prieš kelias savaites kaimynai visame bute susidėjo langus iš Hrone. Kol kas viskas gerai, apdailą irgi gražiai padarė.
Atsakyti
Labas vakaras. Jeigu norite kalvio darbo tvoros Kaune, tai nesikreipkite i Saruna Palioka, melagis, aferistas, darba atlieka neatsakingai. Vienu zodziu baisu sad.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo samoskaite: 06 rugpjūčio 2010 - 20:39
Magrės baldai grąžino mums pinigus už kampą , galiu tik pasakyti, jog kreipiantis belenkur, dėl belenko, viską reik iforminti raštu. Nusiuntus direktorei susirašinėjimus elektr.paštu ir reikalavimą grąžinti pinigus sprendimas priimtas mūsų naudai .
Vienintelė problema, kad pirkome su nebloga akcija, o dabar tokių akcijų atrakcijų nebėra, tai visu tūkst. mokėsime daugiau už naują.
Atsakyti