Įkraunama...
Įkraunama...

Mokinamės Norvegų kalbą savarankiškai

QUOTE(dovaira @ 2009 08 16, 21:55)
Hei, hvordan går det med deg? Går du på Norsk kurser nå? Hva lærte du der?
Sveika prisijungus! Tavo paminetas svetaines artemide23 jau mums buvo seniau pateikus.  Bet niekada nemaiso prisiminti smile.gif  O tavo dukra eis i norvegiska klase ar pradzioje mokysis atskirai?

Hei sånn!! Nei det gjør jeg ikke. jeg er ferdig med Norsk kurs lenge siden. Nå jobber jeg og prater norsk hver eneste dag. Hva med deg da?
Atsakyti
QUOTE(mycas @ 2009 08 17, 14:29)
Hei sånn!! Nei det gjør jeg ikke. jeg er ferdig med Norsk kurs lenge siden. Nå jobber jeg og prater norsk hver eneste dag. Hva med deg da?

Hei, du kan Norsk veldig godt! Det er bra når du kan bruke språket hver dag. Jeg bor i Litauen, men jeg vil like å flytte til Norge. Hvordan er jobben din? Er den interessant?
Atsakyti
QUOTE(dovaira @ 2009 08 17, 18:56)
Hei, du kan Norsk veldig godt! Det er bra når du kan bruke språket hver dag. Jeg bor i Litauen, men jeg vil like å flytte til Norge. Hvordan er jobben din? Er den interessant?

Hei igjen!! Takk, men det er mye å lære fortsett blush2.gif jeg gleder meg til og med jobben 4u.gif Jeg gjør ikke noe spesialt, bare driver med buttiken. Hvordan lærte du norsk sellom du bor i litauen? var det vanskelig synes du? Og hva driver du med? Ha en fortsett fin aften smile.gif
Atsakyti
Hei! I dag er dette temaene fødselsdag!

thumbup.gif happybday.gif clap_1.gif bis.gif smartass.gif

tik nezinau ar teisingai parasiau biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(mycas @ 2009 08 18, 17:30)
Hei igjen!! . Hvordan lærte du norsk sellom du bor i litauen? var det vanskelig synes du? Og hva driver du med? Ha en fortsett fin aften smile.gif

Hei igjen! jeg begynte å lære norsk på artemide23 leksene skrevet i dette tema.Men nå prøver jeg å lære på egen hånd. Jeg leser forskjellige nettbladene (?), hører på NRK, skriver forskjellige temaer på seg selv. Men jeg trenger enda nett-vokabular noen ganger. Jeg synes at det er interessant å lære norsk!

QUOTE(artemide23 @ 2009 08 18, 18:11)
Hei! I dag er dette temaene fødselsdag!
thumbup.gif  happybday.gif  clap_1.gif  bis.gif  smartass.gif
tik nezinau ar teisingai parasiau  biggrin.gif

Hei! Er din fødselsdag i dag? Gratulerer! happybday.gif birthday.gif
Atsakyti
tusen takk! mirksiukas.gif
Atsakyti
QUOTE(dovaira @ 2009 08 18, 22:13)
Hei igjen! jeg begynte å lære norsk på artemide23  leksene skrevet i dette tema.Men nå prøver jeg å lære på egen hånd. Jeg leser forskjellige nettbladene (?), hører på NRK, skriver forskjellige temaer på seg selv. Men jeg trenger enda nett-vokabular noen ganger. Jeg synes at det er interessant å lære norsk!
Hei!  Er din fødselsdag i dag? Gratulerer! happybday.gif  birthday.gif

jeg kan jo bare si at du er veldig flink thumbup.gif (nett bladene - nett sider, skriver forskjellige temaer selv(tariasi kaip siul). men jeg trenger nett ord boka(arba bøker)
lykke til med videre smile.gif
Atsakyti
QUOTE(mycas @ 2009 08 19, 17:27)
lykke til med videre  smile.gif

Tusen takk med svaret! Så godt at det er noen som retter feil. 4u.gif
Atsakyti
mano dukra šendien baigė pirma savaite norvegų mokykloje. tai jai niekaip nesuprantama kaip ji išmoks ta kalba jeigu kalbasi su visais angliškais, mokykloi mokytoja šiektiek moko ten norvegu 1 valanda i diena
Atsakyti
Sveiki. 3 mėnesius praleidau be norvegų kalbos, nes kursai baigėsi gegužę, o po to buvo tiek reikalų, kad nelikdavo laiko savarankiškai prisėst. Liūdna, jau kai ką ir primiršau. Bandysiu šią savaitę susisiekt su VU Skandinavistikos centru, kiek žinau, jie organizuoja kursus, gal ištaikyčiau bent 1-2 k. per savaitę nueit, nes be galo gaila būtų apleist.

Gal kas irgi žadat lankyt VU 3 lygį?
Atsakyti
jeg er veldig trist i dag............. verysad.gif bra med dere?
Atsakyti
QUOTE(mycas @ 2009 08 27, 18:01)
jeg er veldig trist i dag............. verysad.gif bra med dere?

Hvorfor er du trist? Jeg føler meg kjempefint i dag! nail.gif
Atsakyti