Įkraunama...
Įkraunama...

Mokinamės Norvegų kalbą savarankiškai

manet(meduza) - maten (maistas)

maten er nydelig
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo VyŠnĖ: 14 balandžio 2010 - 19:18
Sveikos,mokinukes ax.gif Uzmeciau as mokimasi,bet jau nuo kitos savaites pradedu intensiviai mokytis... pamirsau LT knygas,bet gerai,kad tetukas i svecius vaziuja tai atves-tai griebsiu jauty uz ragu... mirksiukas.gif
Atsakyti
Hei 4u.gif
Na, kaip sekasi mokintis? smile.gif
Papildyta:
maten (maistas) - gaten (gatve)

Har barna deres leker i gaten?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo artemide23: 22 balandžio 2010 - 22:59
QUOTE(artemide23 @ 2010 04 22, 23:55)
Hei  4u.gif
Na, kaip sekasi mokintis?  smile.gif
Papildyta:
maten (maistas) - gaten (gatve)

Har barna deres leker i gaten?

Sveiki
mokintis gerai, bet kad vis laiko ner blush2.gif , taip, zinau nepasiteisinimas, bet su vienu pamokas darau, kitas pradeda vaikscioti- tai is paskos lakstau, o kai ramu, tai kiti darbai daromi lotuliukas.gif doh.gif , na blogiausiu atveju, tai sakau,kad kai busiu NO, tai tada jau niekur nedingsiu lotuliukas.gif
Atsakyti
Hvor er dere? Har dere glemt norsk? Det er veldig rolig her.
Atsakyti
QUOTE(tyleniukas @ 2010 04 23, 11:22)
Hvor er dere? Har dere glemt norsk? Det er veldig rolig her.

Mokosi visi, uztat ramu biggrin.gif Juokauju mirksiukas.gif
Atsakyti
jeg lærer også hver dag, men jeg ønsker å snakke med noen. Jeg trenger praksis biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(tyleniukas @ 2010 04 23, 12:54)
jeg lærer også hver dag, men jeg ønsker å snakke med noen. Jeg trenger praksis biggrin.gif

Hvis du trenger praksis, du kan finne noen norsk diskusjonsforum. Det vill best praksis. Jeg gjøre det.
Bare er et problemet - noen skriver bokmål og noen nynorsk. Noen ganger det er vanskelig å forstå.
Papildyta:
QUOTE(airius @ 2010 04 23, 09:59)
Sveiki
mokintis gerai, bet kad vis laiko ner blush2.gif , taip, zinau nepasiteisinimas, bet su vienu pamokas darau, kitas pradeda vaikscioti- tai is paskos lakstau, o kai ramu, tai kiti darbai daromi lotuliukas.gif  doh.gif , na blogiausiu atveju, tai sakau,kad kai busiu NO, tai tada jau niekur nedingsiu lotuliukas.gif

Trenege mindre se på TV og på data. Som nordmenn sier - sitter på rumpe ser po data. biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(tyleniukas @ 2010 04 23, 11:54)

Meg trenger også praksis. Fordi jeg avslutet norskurs. Og meg trenge å lære selvstendig.

Hva dere bruker på lære norsk?
Atsakyti
QUOTE(VyŠnĖ @ 2010 04 24, 21:24)
Meg trenger også praksis. Fordi jeg avslutet norskurs. Og meg trenge å lære selvstendig.

Hva dere bruker på lære norsk?

Kan jeg spøre hvorfor sier du meg trenger men ikke jeg trenger . Er det riktig?
Atsakyti
QUOTE(Ferrari @ 2010 04 26, 08:24)
Kan jeg spøre hvorfor sier du meg trenger men ikke jeg trenger . Er det riktig?

Er dette riktig, vet jeg ikke. 4u.gif Grammatikk er vanskelig for meg. Jeg skriver med ordbøken og forelesningsnotater. Jeg skriver ikke riktig? 4u.gif
Atsakyti
Du gjør mange feil. wink.gif
Atsakyti