manet(meduza) - maten (maistas)
maten er nydelig
Sveikos,mokinukes Uzmeciau as mokimasi,bet jau nuo kitos savaites pradedu intensiviai mokytis... pamirsau LT knygas,bet gerai,kad tetukas i svecius vaziuja tai atves-tai griebsiu jauty uz ragu...
Hei
Na, kaip sekasi mokintis?
Papildyta:
maten (maistas) - gaten (gatve)
Har barna deres leker i gaten?
Papildyta:
QUOTE(artemide23 @ 2010 04 22, 23:55)
Hei
Papildyta:
Papildyta:
Sveiki
mokintis gerai, bet kad vis laiko ner , taip, zinau nepasiteisinimas, bet su vienu pamokas darau, kitas pradeda vaikscioti- tai is paskos lakstau, o kai ramu, tai kiti darbai daromi , na blogiausiu atveju, tai sakau,kad kai busiu NO, tai tada jau niekur nedingsiu
QUOTE(tyleniukas @ 2010 04 23, 11:22)
Hvor er dere? Har dere glemt norsk? Det er veldig rolig her.
Mokosi visi, uztat ramu Juokauju
QUOTE(tyleniukas @ 2010 04 23, 12:54)
jeg lærer også hver dag, men jeg ønsker å snakke med noen. Jeg trenger praksis
Hvis du trenger praksis, du kan finne noen norsk diskusjonsforum. Det vill best praksis. Jeg gjøre det.
Bare er et problemet - noen skriver bokmål og noen nynorsk. Noen ganger det er vanskelig å forstå.
Papildyta:
QUOTE(airius @ 2010 04 23, 09:59)
Sveiki
mokintis gerai, bet kad vis laiko ner , taip, zinau nepasiteisinimas, bet su vienu pamokas darau, kitas pradeda vaikscioti- tai is paskos lakstau, o kai ramu, tai kiti darbai daromi , na blogiausiu atveju, tai sakau,kad kai busiu NO, tai tada jau niekur nedingsiu
Trenege mindre se på TV og på data. Som nordmenn sier - sitter på rumpe ser po data.
QUOTE(tyleniukas @ 2010 04 23, 11:54)
jeg lærer også hver dag, men jeg ønsker å snakke med noen. Jeg trenger praksis
Meg trenger også praksis. Fordi jeg avslutet norskurs. Og meg trenge å lære selvstendig.
Hva dere bruker på lære norsk?
QUOTE(VyŠnĖ @ 2010 04 24, 21:24)
Meg trenger også praksis. Fordi jeg avslutet norskurs. Og meg trenge å lære selvstendig.
Kan jeg spøre hvorfor sier du meg trenger men ikke jeg trenger . Er det riktig?
QUOTE(Ferrari @ 2010 04 26, 08:24)
Kan jeg spøre hvorfor sier du meg trenger men ikke jeg trenger . Er det riktig?
Er dette riktig, vet jeg ikke. Grammatikk er vanskelig for meg. Jeg skriver med ordbøken og forelesningsnotater. Jeg skriver ikke riktig?