QUOTE(andriuska @ 2009 06 12, 09:31)
aha, man rūmai atrodo kaip miniatiūra ir medeliai - kaip plastikiniai modeliukai mažyčiai... galvoju, ar tik tas "efektas" kaip nors nebus susijęs su ne visišku juostos ir objektyvo stiklų lygiagretumu (savotišku šiftu)? nors DOF niekur labai neiškraipytas, padidinus detalės visur vienodai aštrios. vis vien fainai atrodo.
vaizdas tam "stereo" ieškiklyje labai apgaulingas. ten jis gražus - foto nei pusės nebelieka. reik pradėt "matyti" bw vaizdą arba naudoti tam tikrą filtrą, kuris nuima spalvų intensyvumą.
Kazin. Manau cia formato specifika, zidinio nuotolis ir, zinoma, pats objektyvas. As dar karta isitikinu, kad tokiu dabar nedaro. Kazkur skaiciau, kad pvz. rolleiflex'ui tessar objektyva zeiss'as kure 20 metu. O tai is paziuros elemetari konstrukcija. Kita vertus, jeigu siandien pirkciau kamera su objektyvu komplekte, kainuojancia mano metu pajamas, tai turbut piesinys prastesnis nebutu
Jo. Sutinku. I bet ka pasiziuri, viskas grazu. As galiu tik isivaizduoti, kaip atrodo vaizdas, suprojektuotas i didelio formato kameros matini stikla
Beja, kazkur skaiciau patarima, kad dazniausiai uztenka ant virsutinio objektyvo uzdeti bet koki tamsesni filtra ir euforija praeina. Smegenys vaizda priima beveik kaip monochromini. Pats dar nebandziau. Filtrai (zalas ir oranzinis) tik vakar atkeliavo.
"Forcing yourself to use restricted means is the sort of restraint that liberates invention. It obliges you to make a kind of progress that you can't even imagine in advance." - Picasso