QUOTE(Azazella @ 2011 08 11, 13:14)
Aciu uz patarima, tiesiog maniau, kad forumu paskrtis pasidometi ir padiskutuoti.
Neisizeiskit, as draugiskai.
Tiesiog su tais uzpigEU, buna taip, kad po pirmo lietaus atsisako.
Na cia tiesiog pastaba.
Pries du metus i mazda 2 dovanu moteriskei dejom parktronikus , tai su viskuo beveik 1700 kainavo.
QUOTE(Zuzzė @ 2011 08 11, 16:05)
Aha, jau skambinom, daugmaž aptarėm viską, ir kaina sakyčiau normali, vidurkis,
o garaže tai neee
, jokiu būdu, be garantijos ir dokų dabar pravalas
,
o BRC truputi kainos didokos.
Gera mintis dėl dujų užpilymo, visai ir pamiršau, kad taip galima darytis
Tai va, pakartosiu, kad juos rekomenduoju. Jokiu problemu neturiu. Po 1000 km nuvaziavus viska sureguliuoja, jeigu kazkas neatitinka.
Su techapziura taip pat jokiu bedu, zmones malonus, paaiskina skirtumus tarp elektroniku, reduktoriaus ir padeda optimalu varianta surast.
QUOTE(sauletai @ 2011 08 11, 16:13)
Sveikos,
prireikė darbinio arkliuko drožimui - kad kuo mažiau įnoringas, pigios detalės, kuo mažiau "įgimtų" ligų, elementarus remontas, etc. Metai ~ 1996. Gal galite pasidalinti patirtimi?
Kandidatai:
Renault Twingo
Ford Fiesta
Opel Corsa
Nissan Micra
Kuras?
Siaip Twingo braukciau lauk, Fiesta ir Micra is bedos.
Corsa verta demesio, dar pasidairyciau Civico, Corolos, 323(f). Sitie japonai neinoringi, bedu nekelia, detales kaip detales kai kas brangiau nei prancuzisku, uztai ju zymiai maziau reikia (skupas moka du, o kartais ir daugiau kartu).
Vienintele beda, kad japonai greiciausiai bus daugiau papuve, nors 1996 metu sunku kazka rast nesu/ap/rudijusio.