Įkraunama...
Įkraunama...

Toms kurios nori viską žinoti II

QUOTE(Atogrąža @ 2011 01 13, 01:54)
Nu jau niekaip nesutiksiu  lotuliukas.gif 


Skaitom dar kartą žinutę, į kurią atsakiau.
Papildyta:
QUOTE(Azazella @ 2011 01 13, 10:00)
As nerasiau, kad nesikuria, kuriasi normaliai mano masina per salcius, tiesiog girdejau tokia nuomone, kad kelis sykius pasildzius zvakes, kuriasi daug lengviau, t.y. greiciau.


Kaip ir rašiau, jei kuriasi pašildžius vieną kartą, tai viskas ok.

Tiksliau pasakius, ką tik užvestas dyz. variklis neturi dūminti baltais dūmais arba/ir netolygiai dirbti. Už tai atsakingos pakaitinimo žvakės. Net jei ir prietaisų skydelyje užsidega žvakių pakaitinimo simbolis, tai dar nereiškia, kad jos iš tikrųjų veikia, t.y. šildo. Tokiu atveju kursis tol, kol variklis pajėgs užsikurti be oro pašildymo, kai kurie varikliai kuriasi ir prie -15 C be pakaitinimo.

Priklausomai nuo modelio, pakaitinimo žvakės veikia net ir tada, kai prietaisų skydelyje nedega simbolis. Jos kaitinamos tam, kad labiau įkaitęs oras cilindruose pagerintų degimo procesą, tuo sumažinama išmetamųjų dujų koncentracija bei tipinis "traktoriaus" variklio garsas.
Papildyta:
QUOTE(Vergine @ 2011 01 13, 14:30)
Kiek žinau, kad ne dėl greitumo, jas reikia pašildyti. Tiesiog nešildant žvakes, blogiau kursis mašina ir jas reikės dažniau keisti... Nes perkaista jos ar kažkoks biesas pasidaro biggrin.gif


Kažką girdėjot, bet jau neatsimenat smile.gif Tai vat, kad jos perkaista ir dažniau jas keisti reikia, kai kaitinama daugiau nei 1 kartą. Nekaitinant žvakių, joms nieko neatsitiks, o kurtis gali blogiau.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo lickerish: 13 sausio 2011 - 19:14
QUOTE(lickerish @ 2011 01 13, 19:11)
Skaitom dar kartą žinutę, į kurią atsakiau.
Papildyta:
Kaip ir rašiau, jei kuriasi pašildžius vieną kartą, tai viskas ok.

Tiksliau pasakius, ką tik užvestas dyz. variklis neturi dūminti baltais  dūmais arba/ir netolygiai dirbti. Už tai atsakingos pakaitinimo žvakės. Net jei ir prietaisų skydelyje užsidega žvakių pakaitinimo simbolis, tai dar nereiškia, kad jos iš tikrųjų veikia, t.y. šildo. Tokiu atveju kursis tol, kol variklis pajėgs užsikurti be oro pašildymo, kai kurie varikliai kuriasi ir prie -15 C be pakaitinimo.





As vis gi isbandziau pakaitinima kelis kartus. Tais rytais, kai didelis minusas buvo. Tai mano tokie pastebejimai. Kai sildydavau zvakes viena karta, variklis uzsivesdavo po 4-5 starterio "apsisukimu" (nzn kaip ta procesa vadinti), o kai pasildydavau zvakes 2-3 kartus, tada po 1-2 starterio "apsisukimu".
Koks butu paaiskinimas?
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2011 01 13, 15:48)
Ne.Zvakes pasildo kura,ipurskus i suspausta cilindruose ora pasildyta kura uzsidega (uzsiveda) greiciau,nei ipurskus salta ar pasildyta maziau.

Meluojat. Jei žvakės kurą šildytų, tai nebūtų nei vieno dyz. automobilio važiuojančio, būtų tik degantys arba sudegę.

Pakaitinimo žvakės šildo orą, nes dyzelinis kuras užsidega (tiksliau sprogsta) nuo oro temp. (600-700 laipsnių C), skirtingai nei benzinas nuo kibirkšties. Spaudžiamas oras cilndruose įkaista iki reikiamos temp., kai aplinkos temp. yra iki minusinės. Deja, esant žemesnei temp. nei pliusinei, daugeliui dyz. variklių reikia išorinio "šilumos" šaltinio tam, kad užkaitinti orą iki reikiamos temp.
QUOTE(denaxa @ 2011 01 13, 15:48)
Dyzeliui uzvesti reikia didesniu energijos sanaudu nei benzinui,o kuriant nepasildzius jos sunaudojama daugiau nei pasildzius,reiskia iskraunami akumuliatoriai.Vaziuojant dideliais atstumais tai nieko baisaus,nuvaziuosi kokius 50km ir pasikraus,bet jei vazinejama trumpais atstumais mieste-pasikraut nespes.Akumuliatoriui tai nesveika.Bet uztat sveika du tris kartus pasildyti zvakes,ypac senesniems auto-maziau reiks zulint starteri ir akumas pilnesnis liks ax.gif

Pati sau prieštaraujat. Iš kokios šventosios energijos jūs žvakes kaitinat? Ne iš akumuliatoriaus? Viena ranka duodat, kita - atimat. Dar kartą pasikartosiu: visi šitie "liaudies medicinos" būdai su laiku pavirsta į solidžią piniginę išraišką. Jei nesikuria pašildžius žvakes vieną kartą - reikia remontuoti; jei reikia ilgai zulinti starteriu - reikia remontuoti, ir t.t. Uždelsus pašalinti pirminį gedimą, prasideda grandininė reakcija su geometrinės progresijos išraiška.
Atsakyti
QUOTE(Azazella @ 2011 01 13, 20:19)
As vis gi isbandziau pakaitinima kelis kartus. Tais rytais, kai didelis minusas buvo. Tai mano tokie pastebejimai. Kai sildydavau zvakes viena karta, variklis uzsivesdavo po 4-5 starterio "apsisukimu" (nzn kaip ta procesa vadinti), o kai pasildydavau zvakes 2-3 kartus, tada po 1-2 starterio "apsisukimu".
Koks butu paaiskinimas?

Dyz. varikliui labai svarbu, kad starteris greitai suktųsi. Kuo staigiau jis užsuka, tuo greičiau užsikuria. Starteris energiją ima iš akumuliatoriaus. O akumuliatorius "gyvas" sutvėrimas kaip žmogus. Nepaaiškinsiu visų vykstančių procesų akumuliatoriuje moksliškai, bet procesai panašūs į žmogaus. Žmogus, prieš sportuodamas, kad turėtų daugiau energijos, turi "apšilti" raumenis palengva didindamas krūvį. Tas pats ir su akumuliatoriumi. Žvakių kaitinimą galima pavadinti akumuliatoriaus apšilimu, todėl šiuo jūsų aprašytu atveju žvakių kaitinimas kelis kartus labiau suaktyvino akumuliatorių, nei vienas pakaitinimas. Taip pat neatmetamas variantas, kad oras įkaito daugiau, šildant kelis kartus. Tiesa pasakius, nelabai matau skirtumo, tarp 4-5 apsisukimų ir 1-2 smile.gif
Atsakyti
QUOTE(lickerish @ 2011 01 13, 19:50)
Dyz. varikliui labai svarbu, kad starteris greitai suktųsi. Kuo staigiau jis užsuka, tuo greičiau užsikuria. Starteris energiją ima iš akumuliatoriaus. O akumuliatorius "gyvas" sutvėrimas kaip žmogus. Nepaaiškinsiu visų vykstančių procesų akumuliatoriuje moksliškai, bet procesai panašūs į žmogaus. Žmogus, prieš sportuodamas, kad turėtų daugiau energijos, turi "apšilti" raumenis palengva didindamas krūvį. Tas pats ir su akumuliatoriumi. Žvakių kaitinimą galima pavadinti akumuliatoriaus apšilimu, todėl šiuo jūsų aprašytu atveju žvakių kaitinimas kelis kartus labiau suaktyvino akumuliatorių, nei vienas pakaitinimas. Taip pat neatmetamas variantas, kad oras įkaito daugiau, šildant kelis kartus. Tiesa pasakius, nelabai matau skirtumo, tarp 4-5 apsisukimų ir 1-2 smile.gif



Ka as zinau, as tai is viso jokio skirtumo nematau, tiesiog kazkaip psichologiskai geriau jauciuosi, kai variklis salta ziemos ryta cirkst ir uzsiveda, o kai starteris pradeda steneti penkta apsisukima, man kyla panika, o jei neuzsives... lotuliukas.gif
Atsakyti
QUOTE(denaxa @ 2011 01 09, 13:27)
Antifrizo nuoteki labai sunku rasti jei akivaizdziai srove nesiverzia.Pamegink nakciai po masina pakloti balto popieriaus ar ko panasaus,ir ryte ziurek ar ka rasi,ir butinai apziurek salta masina,jei kur leidzia turetu matytis,ypac ties sujungimais,radiatoriu reiketu kruopsciai apziureti.Nes ant karsto tikrai nieko nerasi.O i tepalus nepatenka,tepalai svarus?



mano masina lauke dabar stovi, tai su tokiais eksperimentais nekas butu biggrin.gif tikrino tepalus, sako viskas ok, sako gali buti, kad vos vos lygis pakyles, bet kadangi nemate, koks lygis buvo anksciau, tai sunku palyginti smile.gif
Atsakyti
QUOTE(charisma2121 @ 2011 01 13, 21:28)
mano masina lauke dabar stovi, tai su tokiais eksperimentais nekas butu biggrin.gif  tikrino tepalus, sako viskas ok, sako gali buti, kad vos vos lygis pakyles, bet kadangi nemate, koks lygis buvo anksciau, tai sunku palyginti smile.gif

Jei antifrizas patektu i tepalus ju spalva kaip majonezo butu,jei spalva normali-reiskia viskas gerai smile.gif
Papildyta:
QUOTE(lickerish @ 2011 01 13, 20:34)

Pati sau prieštaraujat. Iš kokios šventosios energijos jūs žvakes kaitinat? Ne iš akumuliatoriaus? Viena ranka duodat, kita - atimat. Dar kartą pasikartosiu: visi šitie "liaudies medicinos" būdai su laiku pavirsta į solidžią piniginę išraišką. Jei nesikuria pašildžius žvakes vieną kartą - reikia remontuoti; jei reikia ilgai zulinti starteriu - reikia remontuoti, ir t.t. Uždelsus pašalinti pirminį gedimą, prasideda grandininė reakcija su geometrinės progresijos išraiška.

Nepriestarauju.Zvakes neima tiek daug kiek starteris,o ir zulinti ji ilgai nesveika (paciam starteriui),Ir idomu,ka remontuoti tokiu atveju,ar veikiancias zvakes kitom keisti? Ne visi nuliovom masinom vazineja,yra ir 15-20m senumo ir dar daugiau,yra tokiu (tarp senu),kuriu remonto zinynuose parasyta kad gali nesikurti prie maziau kaip -20 (pvz.,seni opeliai dyzeliukai) ir tai yra normalu,bet pasildai kelis kart ir jokiu problemu,ir akumas neiskrautas.Mano darbine,pvz.,jei iskart neuzvesi del kokios tai priezasties-trys starterio "pazulinimai" ir akumuliatoriai iskrauti,jau tada tik su prikurke,vasara galima aisku ir daugiau "pasizulinti".
Atsakyti
QUOTE(lickerish @ 2011 01 13, 20:34)
Meluojat. Jei žvakės kurą šildytų, tai nebūtų nei vieno dyz. automobilio važiuojančio, būtų tik degantys arba sudegę.



Sorry,sitoj vietoj specialiai nemeluoju,bet apsimelavau netycia blush2.gif rasiau skubedama per pietu pertrauka tik is miegu doh.gif Ir mintys i darbine nuklydo (nes nuosava tai benzinas),o ten ir kuras sildomas (ne zvakemis aisku,siroka stovi) ax.gif Bet esmes tai nekeicia,o esme tokia,kad siltas daiktas kuriasi geriau. Tiksliau gal butu pasakyti,kad zvakes reikalingos tam kad greiciau butu pasiekiama reikalinga darbine temperatura degimo kamerose,sildymas vyksta butent ten. Jei neveiks kuri zvake,nepasildys-tas cilindras kuri laika nedirbs (o ir uzsives masina sunkiai).
Beje,o kodel butu tik degantys ar sudege? Sildymas juk vyksta kamerose,o ten siaip ar taip vis tiek dega... ax.gif
Atsakyti
Sveiki, užsiblokavo mano Sharano gamyklinė magnetola. Suvedžiau ne tą kodą ir dabar šalia SAFE užrašo kairiame kamputyje atsirado mažas skaičiukas 2; dabar jau nebeleidžia suvest skaitmenų. Gal kam taip buvo nutikę ir gali kas pagelbėti?
Atsakyti
Tas skaiciukas rodo,kad liko dar du bandymai ivesti koda.Reikia palikt ijungta magnetoja kazkuriam laikui ir vel leis ivest koda.
Atsakyti
QUOTE(Brella @ 2011 01 20, 23:47)
Tas skaiciukas rodo,kad liko dar du bandymai ivesti koda.Reikia palikt ijungta magnetoja kazkuriam laikui ir vel leis ivest koda.


Magnetolą atsiblokavau, kažkur po 2 val. leido suvesti kodą. Bet kita problema - magnetola pradėjo atsijunginėti arba į safe režimą arba išsijungia ir kurį laiką neįsijungia. Gal kur koks laidelis nekontaktuoja? Gal kas žino kokį meistrelį šiuo kl. Vilniuje?
Atsakyti
turiu tokia bedele. 2 sav nevazinejau su masina, aisku issikrove akumas. pakrove man ji. ir dabar kartais masina sunkiai vedasi- ty is antro, trecio karto tik. ir tai jei tik gazuojant vietoj.
vakar is viso virsune buvo- atvaziavau i aisktele parkuotis, uzgesau kazko. norejau pasitiesint, bet neuzsivede..karta,du trys. prastovejau keleta min, tik tada pavyko.
tiesa, vazineju trumpom distancijom, miesto ribose...
gal reiktu pabandyt nuvaziuot ilgiau, kad akumas pilnai pasikrautu?
Atsakyti