Įkraunama...
Įkraunama...

Toms kurios nori viską žinoti II

QUOTE(Azazella @ 2010 08 16, 21:32)
Gal kas zinot, kuriame Vilniausservise galima kondicionieriu freonu uzpildyti, apskambinau gal 10, niekas neturi, taipogi sako, kad nevargciau skambindama, nes niekur freono siuo metu nera. AR tai gali buti tiesa?


Didziulis freono trukumas visoj Europoje, rysium su nelauktais karsciais.
Atsakyti
QUOTE(Azazella @ 2010 08 16, 21:32)
Gal kas zinot, kuriame Vilniausservise galima kondicionieriu freonu uzpildyti, apskambinau gal 10, niekas neturi, taipogi sako, kad nevargciau skambindama, nes niekur freono siuo metu nera. AR tai gali buti tiesa?

na jei Vilniuj nėra, tai gal kokiam Lentvaryje. nebent tik būtent Vilnius tinka
Atsakyti
QUOTE(lickerish @ 2010 08 16, 12:44)
Visu pirma, tai pateikit daugiau info apie pati automobili ir kokiomis aplinkybemis gedimas atsirado. Tada ir patarti galima daugiau nei paburti  mirksiukas.gif



Nu nereikia taip piktai... g.gif
Automobilis opel astra 2000m. Kaip viskas nutiko, nezinau. Tiesiog vaziavau per remontuojama kelia, 30 km/h greiciu ir uzsidege. Nei duobes kokios buvo, nieko, siaip uzsidege ir tiek. Tai ir idomu, kas galejo nutikti. Nebuvo nei duobiu, nei balu, nu nieko...
Atsakyti
QUOTE(kristij @ 2010 08 17, 08:18)
Nu nereikia taip piktai... g.gif
Automobilis opel astra 2000m. Kaip viskas nutiko, nezinau. Tiesiog vaziavau per remontuojama kelia, 30 km/h greiciu ir uzsidege. Nei duobes kokios buvo, nieko, siaip uzsidege ir tiek. Tai ir idomu, kas galejo nutikti. Nebuvo nei duobiu, nei balu, nu nieko...


jokiu piktumu biggrin.gif reikia nuskaityti klaidas ir bus preliminariai aisku, kuris daviklis ar jo periferija sugedo. Gali buti tiek blogas kontaktas, tiek pats daviklis, tiek ir valdymo blokas. Reik diagnostikos. Kol dega ABS lempute, stabdziai veiks kaip veike, tik stipriau spustelejus uzsiblokuos ir ciuos. Jei toks variantas netenkina ir pripratusi prie ABS, tai reikia susitvarkyti sita gedima arba su koja imituoti ABS veikima smile.gif
Atsakyti
QUOTE(lickerish @ 2010 08 17, 09:59)
jokiu piktumu biggrin.gif reikia nuskaityti klaidas ir bus preliminariai aisku, kuris daviklis ar jo periferija sugedo. Gali buti tiek blogas kontaktas, tiek pats daviklis, tiek ir valdymo blokas. Reik diagnostikos. Kol dega ABS lempute, stabdziai veiks kaip veike, tik stipriau spustelejus uzsiblokuos ir ciuos. Jei toks variantas netenkina ir pripratusi prie ABS, tai reikia susitvarkyti sita gedima arba su koja imituoti ABS veikima smile.gif




aciuks.gif Aciu uz issamu atsakyma. Deja nelabai gaudausi, svarbu, kad nieko baisaus. Veliau nuvesim i servisa, tiesiog siandien reikia tolokai pavaziuoti. Bet vis tiek aciu.
Atsakyti
QUOTE(Barshkuole @ 2010 08 16, 14:56)
Turiu toki klausimeli - dar tik pradedu vairuoti, o nusipirkom masina su jautria sankaba, nu vis gestu ir gestu, taip letai reikia ja atleidineti.... ar imanoma kazkaip pareguliuoti sankabos jautruma?

Įmanoma.
Bent jau mano auto tai laisvai galima sankabos trosą įtempt-atleist..

QUOTE(lickerish @ 2010 08 16, 21:18)
Tai klokit iki galo, kuris daviklis, kiek kainuoja naujas/naudotas, kiek kainuoja pakeist?

Teisingai, kas cia gali buti rimto. Prigalvoja tie automobiliu konstruktoriai visokiu nesamoniu, lempuciu ir pan.

Kalba ėjo apie ABS, tai kaip ir turėtų būti aišku, apie kurį daviklį kalba eina.
Aš ne auto dalių parduotuvė, kad kainas pavardinčiau. Pasiskambink po pardes ir žinosi smile.gif

O kas čia rimto? Kad ABS gali neveikt? lotuliukas.gif
Nematei rimtų gedimų matyt, kad ABS nebuvimas kaip katastrofa atrodo lotuliukas.gif
Atsakyti
Troso patempimas jautrumo neitakoja, juo reguliuojama "sukabinimo" vieta.

Jei galvojat, kad ABS sistema sudaro vienas daviklis, tai prapleskit akirati ir tada komentuokit.

Ne visi automobiliai tokie paprasti konstrukciskai kaip jusu. Yra automobiliu, kuriuose esant ABS gedimui, neveiks automatine deze ir t.t. ir pan. Neissiaiskinus auto modelio, vienareiksmiskai teigti - nieko baisaus, kad neveikia ABS - sukelia abejoniu patarinejancio kompetencija.
Atsakyti
QUOTE(lickerish @ 2010 08 17, 14:17)
Jei galvojat, kad ABS sistema sudaro vienas daviklis, tai prapleskit akirati ir tada komentuokit.

Ne visi automobiliai tokie paprasti konstrukciskai kaip jusu. Yra automobiliu, kuriuose esant ABS gedimui, neveiks automatine deze ir t.t. ir pan.

90 proc. ABS gedimų sudaro lūžęs ABS daviklio laidas arba parėjęs pats daviklis. Dar dažnai būna rūdim užaugę ABS'o skaičiuoklės dantukai.

O šiaip jo, nepakeitus žieminio oro padangose į vasarinį, automobilis irgi dažnai nevažiuoja lotuliukas.gif

Atsakyti
QUOTE(Barshkuole @ 2010 08 16, 14:56)
Turiu toki klausimeli - dar tik pradedu vairuoti, o nusipirkom masina su jautria sankaba, nu vis gestu ir gestu, taip letai reikia ja atleidineti.... ar imanoma kazkaip pareguliuoti sankabos jautruma? Ar cia susije su tuo, kad masina silpna - mazda demio  2000 metu 1.3 variklis benzinas....  ax.gif

Gal tu tiesiog prie benzinines nepratus,jei mokeisi su dyzeliu.Skirtumas yra.Dyzelyje atleidi sankaba ir tada mini gaza,o benzinas be gazo nelabai vaziuoti nori,tai siek tiek atleidi sankaba ir ja kiek prilaikydama duodi gazo ir jo neatleisdama pamazu atleidi sankaba.2000m mazda toli grazu ne silpna,neziurek,kad tik 1,3 ax.gif Labai pazistama problema,manau,priprasi,pasitreniruok kur nors aiksteleje,ikalneje is vietos pajudet,ir labai klausykis variklio,stebek apsukas-masina gesta,kai jos per daug nukrenta.Sekmes 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(Lemona` @ 2010 08 17, 16:06)
90 proc. ABS gedimų sudaro lūžęs ABS daviklio laidas arba parėjęs pats daviklis. Dar dažnai būna rūdim užaugę ABS'o  skaičiuoklės dantukai.

O šiaip jo, nepakeitus žieminio oro padangose į vasarinį, automobilis irgi dažnai nevažiuoja  lotuliukas.gif

Be reikalo ironizuojate, tamstele. Lickerish yra teisus/i. Siuolaikiniuose normaliuose ir saugiuose automobiliuose, esant problemai su ABS, net paprastos, mechanines pavaru dezes blokuoja penkta bei sesta pavaras.
Atsakyti
QUOTE(Matomas @ 2010 08 17, 20:25)
Siuolaikiniuose normaliuose ir saugiuose automobiliuose, esant problemai su ABS, net paprastos, mechanines pavaru dezes blokuoja penkta bei sesta pavaras.

Nu tu ir teoretikas..
Čia turbūt tuose šiuolaikiniuose be ratų, kurie skraido? lotuliukas.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Lemona`: 17 rugpjūčio 2010 - 20:57
QUOTE(Lemona` @ 2010 08 17, 21:57)
Nu tu ir teoretikas..
Čia turbūt tuose šiuolaikiniuose be ratų, kurie skraido?  lotuliukas.gif

Ne, as ne teoretikas. Praktikas, naudojuosi dabartiniais geriausiu gamintoju automobiliais, o ne gamintais pries desimtmeti, naudojantis praeito simtmecio technologijomis. Pasaulis juda i pieki. O ant ratu tai tu skraidai...
Atsakyti