QUOTE(Amry @ 2008 02 08, 07:41)
Aš prisiminiau vieną dalyką su tais D, TD.. Pagal gamintojus, kaip jie rašo, tai D, TD, TDI kuro sąnaudos nesiskiria.. Bet realiai kiek teko susidurt - D už tuos TD, TDI.. ant viso litro mažiau ima
D yra be turbinos, tai normalu, kad mažiau ima. Bet ir traukia ne taip
O tas vieno litro skirtumas, tai nemanau kad daug sutaupyt padeda.
Mano 1,9 TDI (ir dar su DI raudonom raidėm) ryja apie 6 litrus, na daug važinėjant mieste, per kamčius - apie 7.
Autostradoj važiuojant apie 110 km/h - sąnaudos 5,2 litro / 100 km.
Va jei važiuojant 140 km/h - sąnaudos jau virš 7 litrų / 100 km.
QUOTE(Acacia @ 2008 02 08, 09:33)
D yra be turbinos, tai normalu, kad mažiau ima. Bet ir traukia ne taip
Tai žinau, kad be turbinos, ir savaime aišku, kad traukia ne taip.
QUOTE(Amry @ 2008 02 08, 09:35)
Tai žinau, kad be turbinos, ir savaime aišku, kad traukia ne taip.
Parašiau nepaskaičius, kad apie tai jau ankstesniame puslapyje diskutavot
Yra lietuviškas
http://www.automobil...biliu katalogas
Kažkas čia jua dėjo šitą nuorodą..
Bet kad mano Xantia 9.3 mieste ryja, tai kažkas fantastiško Nu pas mane tiek nesuėda
http://www.automobil...biliu katalogas
Kažkas čia jua dėjo šitą nuorodą..
Bet kad mano Xantia 9.3 mieste ryja, tai kažkas fantastiško Nu pas mane tiek nesuėda
QUOTE(Amry @ 2008 02 08, 11:44)
Bet kad mano Xantia 9.3 mieste ryja, tai kažkas fantastiško Nu pas mane tiek nesuėda
Maniskes "apetitas" irgi mazesnis...
QUOTE(Acacia @ 2008 02 08, 10:33)
D yra be turbinos, tai normalu, kad mažiau ima. Bet ir traukia ne taip
O tas vieno litro skirtumas, tai nemanau kad daug sutaupyt padeda.
Mano 1,9 TDI (ir dar su DI raudonom raidėm) ryja apie 6 litrus, na daug važinėjant mieste, per kamčius - apie 7.
Autostradoj važiuojant apie 110 km/h - sąnaudos 5,2 litro / 100 km.
Va jei važiuojant 140 km/h - sąnaudos jau virš 7 litrų / 100 km.
O tas vieno litro skirtumas, tai nemanau kad daug sutaupyt padeda.
Mano 1,9 TDI (ir dar su DI raudonom raidėm) ryja apie 6 litrus, na daug važinėjant mieste, per kamčius - apie 7.
Autostradoj važiuojant apie 110 km/h - sąnaudos 5,2 litro / 100 km.
Va jei važiuojant 140 km/h - sąnaudos jau virš 7 litrų / 100 km.
O ta I raidė? Na, nusipezėsiu tai nusipezėsiu, bet ar ji reiškia tiesioginį įpurškimą? Kuo skiriasi tiesioginis ir paskirstomasis įpurškimas? Ta prasme ne kas tai yra, o kuo skiriasi vieno ir kito įpurškimo rezultatai? Turi įtakos kuro sunaudojimui?
QUOTE(Vladislava @ 2008 02 08, 11:38)
Super, radau ko man reikia
QUOTE(Amry @ 2008 02 08, 11:44)
Bet kad mano Xantia 9.3 mieste ryja, tai kažkas fantastiško Nu pas mane tiek nesuėda
Maniskes "apetitas" irgi mazesnis...
O koks variklis ir kiek "jama" kuro, jei ne paslaptis?
QUOTE(aisvyde @ 2008 02 08, 11:37)
O koks variklis ir kiek "jama" kuro, jei ne paslaptis?
Pas mane 1.9TD.. Nu kuro.. Trąsoj apie 5.2.. O mieste... Nu sakyčiau 6-7, ne daugiau Ir to man rodos 7 netraukia
QUOTE(Amry @ 2008 02 08, 12:42)
Pas mane 1.9TD.. Nu kuro.. Trąsoj apie 5.2.. O mieste... Nu sakyčiau 6-7, ne daugiau Ir to man rodos 7 netraukia
Pas mane irgi 1.9 TD ir suvartojimas kuro laabai panasus...
Nu sveikutes, žiuriu cia visos auto ases , tai gal ir mano beda kam pažystama bus. Vienu žodziu turiu AUDI B4 2,0 litro. Anksciau viskas kaip ir normaliai su tuo "edimu" buvo nu kažkur 11-12 litu/100km.(duju). O pastarasias dvi savaites 18 ltr/100km . Nu isipyliau 25,68litro ir užgesau nuriedejusi 140km. Tai kas cia per velnias ?
Ir dar vienas bajeris: stabdžiu pedalas "nukrenta"nu tipo suminksteja karts nuo karto. Tai pirma karta reikia minti iki galo, kad stabdyti pradetu, antra karta jau kietesnis, o trecia karta jau normalus. Tai taip ir "pompuoju' pries kokia sankryža . Kas tai galetu buti?
Aciu visoms bandancioms padeti
Ir dar vienas bajeris: stabdžiu pedalas "nukrenta"nu tipo suminksteja karts nuo karto. Tai pirma karta reikia minti iki galo, kad stabdyti pradetu, antra karta jau kietesnis, o trecia karta jau normalus. Tai taip ir "pompuoju' pries kokia sankryža . Kas tai galetu buti?
Aciu visoms bandancioms padeti
QUOTE(vyturys @ 2008 02 13, 15:13)
Nu sveikutes, žiuriu cia visos auto ases , tai gal ir mano beda kam pažystama bus. Vienu žodziu turiu AUDI B4 2,0 litro. Anksciau viskas kaip ir normaliai su tuo "edimu" buvo nu kažkur 11-12 litu/100km.(duju). O pastarasias dvi savaites 18 ltr/100km . Nu isipyliau 25,68litro ir užgesau nuriedejusi 140km. Tai kas cia per velnias ?
Ir dar vienas bajeris: stabdžiu pedalas "nukrenta"nu tipo suminksteja karts nuo karto. Tai pirma karta reikia minti iki galo, kad stabdyti pradetu, antra karta jau kietesnis, o trecia karta jau normalus. Tai taip ir "pompuoju' pries kokia sankryža . Kas tai galetu buti?
Aciu visoms bandancioms padeti
Ir dar vienas bajeris: stabdžiu pedalas "nukrenta"nu tipo suminksteja karts nuo karto. Tai pirma karta reikia minti iki galo, kad stabdyti pradetu, antra karta jau kietesnis, o trecia karta jau normalus. Tai taip ir "pompuoju' pries kokia sankryža . Kas tai galetu buti?
Aciu visoms bandancioms padeti
Stabdziu reikia isorinti manyciau, bet tokiaia klausimais geriausia kreiptis i stipriaja lyti. O del ryjimo, cia ne saltuoju periodu kartais?