QUOTE(Botanikas_ @ 2010 02 04, 16:21)
Jokiu būdu nestabdykite varikliu esant slidžiai kelio dangai! Stabdant šiuo būdu slidžiame kelyje, dėl menko padangų sukibimo su kelio danga, gali uzsiblokuoti varantieji ratai. Jeigu automobilis varomas galu, galinė automobilio dalis gali mestis į vieną ar kitą pusę. Jei automobilis varomas priekiniais ratais, prarasite kontrolę vairu. Ši informacija ne tik iš mano patirties, bet ir iš legendinio ralio vairuotojo S. Zasados knygos "Saugus greitis".
Noreciau pamatyt kaip tamsta sustoja slidziame kelyje ijunges laisva pavara ir spausdamas stabdi... Ir, beje, netraukite zodziu is konsteksto. Jusu auksciau aprasytos situacijos ivyksta staigiai atleidus akceleratoriaus ar sankabos pedala. Jei gerai jauciat automobili, tai atitinkamai dirbant su pedalais, rezultatas gaunamas teigiamas, lyginant su laisva pavara ir imintu stabdziu pedalu.
Papildyta:
QUOTE(Azazella @ 2010 02 08, 18:51)
Ar imanoma kaip nors patikrinti koks mano automobilyje uzpiltas ausinimo skystis, tasolas ar antifryzas? Zinau, kad tasoloas zydras, o antifryzas zalias, bet ziuriu ziuriu i bakeli, o ten pas mane nei zalsvas nei melsvas, kazkoks keistas, tai nezinau ka daryti. O daviklis rodo, kad reikia papildyti ausinimo skyscio. Kas bus jei dapilciau ne to kurio jau yra?
Ner daug ka patarinet. Ziuret, koki ausinimo skysti rekomenduoja automobilio gamintojas. Jei neaisku koks uzpiltas, pasikeisti visa i tinkama ir taip pat ziureti gamintojo rekomendacijas, kas kiek laiko keisti arba visai nekeisti, jei taip gamintojas numate.