Įkraunama...
Įkraunama...

Toms kurios nori viską žinoti II

QUOTE(Kontaktas @ 2010 02 09, 10:24)
...o nuo šios vietos smulkiau ,jei galima....Kas per mašina, kur generatorius aušinamas skysčiu?????? Tokį dalyką tik lėktuvuose esu matęs.... unsure.gif



MB A-170 dyzelis su automatine pavaru deze 2004 metu gimimo.
Tik dabar nesakykit, kad mane meistrai isdure verysad.gif , o gal as ne taip kazka supratau? Man sake, kad maniskis generatorius ausinamas skysciu.
Atsakyti
[
Viską įmanoma padaryti, tiesiog nevisada tai apsimoka, todėl visuomet verta pasiteirauti kiek kainuotu generatoriaus taisymas ir kiek veikiantis generatorius laužyne. Žinoma, nusipirkus generatorių laužyne, nėra garantijos, kad nepasikartos panašios bėdos, dėl to taisymas yra patrauklesnis variantas esant panašioms kainoms. Pirkti visiškai naują generatorių ekonomiškai praktiškai niekada neapsimoka, nepakliūkite į servisų ar dalių pardavėjų spąstus ir visuomet pasikonsultuokite su pažystamais, nusimanančiais šioje srityje, arba internete! Generatoriaus diodų tiltelis yra be problemų pakeičiamas. Sėkmės wink.gif
[/quote]


Butent pasikonsultuokite. Mums teko keisti generatoriu, tai servise pasake, kad remontas generatoriaus kainuoja nuo 300lt, o naujas generatorius nuo 2000lt. Pasitarem su pazystamu, prekiaujanciu auto dalimis(naujomis) ir jis mums "suveike" nauja generatoriu uz 350lt. Vat ir klausyk tu mechaniku... doh.gif
Atsakyti
[quote=kristij,2010 02 09, 13:38]
[
Viską įmanoma padaryti, tiesiog nevisada tai apsimoka, todėl visuomet verta pasiteirauti kiek kainuotu generatoriaus taisymas ir kiek veikiantis generatorius laužyne. Žinoma, nusipirkus generatorių laužyne, nėra garantijos, kad nepasikartos panašios bėdos, dėl to taisymas yra patrauklesnis variantas esant panašioms kainoms. Pirkti visiškai naują generatorių ekonomiškai praktiškai niekada neapsimoka, nepakliūkite į servisų ar dalių pardavėjų spąstus ir visuomet pasikonsultuokite su pažystamais, nusimanančiais šioje srityje, arba internete! Generatoriaus diodų tiltelis yra be problemų pakeičiamas. Sėkmės wink.gif
[/quote]
Butent pasikonsultuokite. Mums teko keisti generatoriu, tai servise pasake, kad remontas generatoriaus kainuoja nuo 300lt, o naujas generatorius nuo 2000lt. Pasitarem su pazystamu, prekiaujanciu auto dalimis(naujomis) ir jis mums "suveike" nauja generatoriu uz 350lt. Vat ir klausyk tu mechaniku... doh.gif
[/quote]


Tai beabejo, kad konsultavausi ir nepuoliau kaip nuoga i dilgeles, vis gi suma remonto buvo solidi smile.gif Beje, maniskiam auto naujas generatorius kainuotu 3000 Lt, cia originalas. Pirkau restauruota trigubai pigiau.
Gal ir Jums taip pat 2000 kainuotu originalas, o uz 350 pirkot kito gamintojo, nzn.
Atsakyti
QUOTE(Azazella @ 2010 02 09, 11:29)
MB A-170 dyzelis su automatine pavaru deze 2004 metu gimimo.
Tik dabar nesakykit, kad mane meistrai isdure verysad.gif , o gal as ne taip kazka supratau? Man sake, kad maniskis generatorius ausinamas skysciu.

Dar tikrai negirdejau kad generatorius aušinamas skysčiu ,gal pasake kad subyrejo del to kad dažnai apsitaško balom ir purvu schmoll.gif schmoll.gif g.gif g.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo tapse: 09 vasario 2010 - 19:35
QUOTE(tapse @ 2010 02 09, 19:28)
Dar tikrai negirdejau kad generatorius aušinamas skysčiu ,gal pasake kad subyrejo del to kad dažnai apsitaško balom ir purvu schmoll.gif  schmoll.gif  g.gif  g.gif



Pagooglinau, tikrai tokiu generatoriu yra ir ne tik mersedesuose.
Atsakyti
Mmm nu jo...pasižiūrėjau elcats.ru katalogus...tikrai yra tokių generatorių....
Einu slėptis po lapais pernykščiais... doh.gif
Atsakyti
QUOTE(Kontaktas @ 2010 02 09, 10:13)
Šiaip tai nesuprantu - mano postai čia nematomi ar kaip?

O kuom jie tokie ypatingi, kad turėčiau į juos kreipti dėmesį? g.gif

Paprastas aušinimo skystis jei maišomas su antifrizu, ėda variklį.
Taip, lietuviškai visi jie vadinasi aušinimo skysčiais. Angiškai jie vadinasi antifreeze. Bet visgi skirtumas yra, ar perki bakelį su užrašu "anrifrizas", ar "aušinimo skystis".

Supilk savo mašinai "antifrizo", ant viršaus "aušinimo skysčio", tada iš praktikos pamatysi, kuom skiriasi ir kodėl nerekomenduojama jų maišyti.

Atsakyti
QUOTE(Lemona` @ 2010 02 10, 09:36)
Paprastas aušinimo skystis jei maišomas su antifrizu, ėda variklį.

Bet visgi skirtumas yra, ar perki bakelį su užrašu "anrifrizas", ar "aušinimo skystis".


Gal galėtumėte pasakyti kuo riamietės taip sakydama? smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Lemona` @ 2010 02 10, 08:36)
O kuom jie tokie ypatingi, kad turėčiau į juos kreipti dėmesį?  g.gif

Paprastas aušinimo skystis jei maišomas su antifrizu, ėda variklį.
Taip, lietuviškai visi jie vadinasi aušinimo skysčiais. Angiškai jie vadinasi antifreeze. Bet visgi skirtumas yra, ar perki bakelį su užrašu "anrifrizas", ar "aušinimo skystis".

Supilk savo mašinai "antifrizo", ant viršaus "aušinimo skysčio", tada iš praktikos pamatysi, kuom skiriasi ir kodėl nerekomenduojama jų maišyti.

Jūs maišote koncentruotą antifryzą ir praskiestą. Antifryzas ir yra aušinimo skystis, tik į bakelį jis pilamas nekoncentruotas. Todėl prekyboje yra ir koncentrato, ir praskiesto. Nerekomenduoja koncentratu užpildyti sistemos dėl daugelio priežasčių, bet jį galima pačiam labai sėkmingai prasiskiesti vandeniu. Bet jeigu reikia tik papildyti, tai galima pilti ir koncentratą, ir praskiestą, ir vandenį.
Atsakyti
QUOTE(Botanikas_ @ 2010 02 10, 08:55)
Gal galėtumėte pasakyti kuo riamietės taip sakydama? smile.gif

Savo galva.

QUOTE(pikkolo @ 2010 02 10, 09:08)
Jūs maišote koncentruotą antifryzą ir praskiestą.

Nemaišau. Koncentruotas yra tiek "aušinimo skystis", tiek "antifrizas".
Ir skirtumus tarpo koncentruoto ir nekoncentruoto kiekvienas manau supranta.

Tosolas irgi yra aušinimo skystis, bet nuo antifrizo jis skiriasi.
Vanduo irgi ne kuriem gali būti puikus aušinimo skystis, čia jau kiekvienas pats pasirenka, ką nori į savo mašiną pilt.
Atsakyti
QUOTE(Lemona` @ 2010 02 10, 09:35)
Tosolas irgi yra aušinimo skystis, bet nuo antifrizo jis skiriasi.
Vanduo irgi ne kuriem gali būti puikus aušinimo skystis, čia jau kiekvienas pats pasirenka, ką nori į savo mašiną pilt.

Antifrizas ir yra bendrinis visų aušinimo skysčių pavadinimas. Ne visi gamintojai aušinimo skysčiui suteikia savo pavadinimą, kaip kad tosol, coolant ir pan. Todėl lietuviškai vadinami antifrizu arba aušinimo skysčiu, čia kaip kas išverčia.
Žinoma kiekvieno gamintojo aušinimo skysčiai skiriasi, nes dedami skirtingi priedai. Dėl to nerekomenduojama jų maišyti. Bet tam ir yra skirstomi į klases, o ne į pavadinimus. Tosol yra gamintojo duotas pavadinimas.
Vanduo ir yra puikus aušinimo skystis, bet tinkamas aušinti tik tose klimatinėse zonose, kur oro temperatūra nenukrenta žemiau 0 laipsnių. Ir pas mus yra mėgėjų pilti vandenį, ypač jei važinėja tik vasarą. Tačiau reiktų neužmiršti, kad tuomet turėtų būti distiliuotas vanduo, nes kitaip patekus oro į sistemą, tiesiog prarūdys radijatorius.
O kuom skiriasi tosolas nuo antifrizo?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo pikkolo: 10 vasario 2010 - 10:33
QUOTE(Lemona` @ 2010 02 10, 09:36)
O kuom jie tokie ypatingi, kad turėčiau į juos kreipti dėmesį?  g.gif


Supilk savo mašinai "antifrizo", ant viršaus "aušinimo skysčio", tada iš praktikos pamatysi, kuom skiriasi ir kodėl nerekomenduojama jų maišyti.


YRA pagrindo manyti, kad praktikos turiu daugiau nei tamsta. tongue.gif
NEREKOMENDUOJAMA tai nereiškia DRAUDŽIAMA. Visi aušinimo skysčiai šiais laikais yra pagaminti etilenglikolio pagrindu. O ta nerekomendacija - gamintojų apsidraudimas nuo galimų maišymo pasekmių. Pačius skysčius kad maišysi - nieko nebus, nes jie iš to paties pagaminti.Spalvos skirtingos - irgi nieko nelemia. O va antikoroziniai , putojimą mažinantys ir kiti priedai - va čia kabliukas. Kiekvienas gamintojas daro savo "miksą" ir jo sudėtį laiko paslapty. Tai visiškai teisėta, nes tiek USA, tiek EU tiek GOST standartai normuoja tik eksplotacines antifryzų savybes...o kaip ir kokiais priedais to rezultato pasiekta - rūpi tik pačiam gamintojui....O sumaišius skirtingus skysčius bus sumaišyti skirtingi priedų kompleksai, ...Rezultato nesiima prognozuoti nei vienas gamintojas, todėl ir rašo NEREKOMENDACIJĄ maišyti.
Mano praktika dar neparodė kad sumaišius - iškart atsitiktų kažkas blogo....Kas vyksta per ilgą laiką - nežinau,...nes stengiuos niekada nemaišyt.
Praktinis patarimas būtų - jei staiga prireikė papildyt - jei nėr rimto pavojaus užšalt - galima papildyt distiliuotu ar nudruskintu vandeniu. Gryno vandens aušinančios savybės yra net geresnės už jo mišinio su etilenglikoliu....Korozijos taip pat neskatina. O tepimo savybes toks mixas praranda kai jo užšalimo temperatūra mažiau nei -10C...Taip kad vandens galima gan daug supilt, niekuo nerizikuojant.
Aišku, čia kaip laikina priemonė, prie progos tokį kokteilį reiktų išpilt, sistemą praplaut ir susipilt šviežią antifryzą. Ir užsipirkt jo su atsarga dapylimui...ar bent jau kažkur užsirašyt koks buvo panaudotas.
Labai gerai naudoti tokį antifryzą, kurio pardavime būtų tiek paruošto naudojimui tiek ir koncentrato. Tada galima pilstyti vandenį ir koncentratą nebijant jokių galimų mistinių pasekmių.
Pavyzdys iš pigesnių - žalias "autochemija" gaminys G11. Kiek esu naudojęs sau ir ne sau - jokių negerovių nepastebėjau.
Yra toks pat žalias "LESTA" antifryzas - va tas man įtartinas...Labai greit tampa purvo spalvos...Ir jo koncentrato neteko matyt....
Yra ir raudono G12 paruošto ir koncentruoto, bet nepamenu gamintojo...nors dabar savo abiem auto naudoju....Bet matyt su G12 kažkaip sunormino standartus, nes G12 lygtai leidžiama maišyt visus tarpusavy.
TOSOL markės antifryzą galima naudot tik iš bėdos ir tik papildymui...nes labai tikėtina kad ten tiesiog etilenglikolis su vandeniu be jokių priedų. Kaip yra iš tikro - niekas nežino, nes gamina papigiaiskus skysčius tuo pavadinimu, kas tik netingi...O tikrojo nėr net Rusijoj.Viskas del to kar rusai savo laiku neužpatentavo prekinio ženklo TOSOL.....

Yra gudručių kas susipila į aušinimo sistemą gryną koncentratą...Mol tegu brangiau, bet savo mašinai negaila....Tai triguba klaida, neskaitant permokėjimo:
1. Grynas koncentratas tirštas ir prastai nuveda šilumą..
2. Jis stingsta žymiai aukštesnėj temperatūroj nei atskiestas vandeniu.
3. Per didelė antikorozinių priedų koncentracija...skatina metalų koroziją.
Papildyta:
QUOTE(Lemona` @ 2010 02 10, 09:36)
O kuom jie tokie ypatingi, kad turėčiau į juos kreipti dėmesį?  g.gif




Niekuo neypatingi, todėl drąsiai galit nekreipt į juos savo didžiai gerbiamo dėmesio, ir pilti į savo TP kad ir BROLIO aliejų.
Tiesiog visa tai jau buvau rašęs kitoj temoj.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Kontaktas: 10 vasario 2010 - 10:42