QUOTE(lickerish @ 2010 02 03, 14:07)
Geriausia stabdyt pavaromis (ypac esant slidziai kelio dangai) ir tik esant butinumui naudoti stabdzius. Su automatine pavaru deze irgi imanoma.
Jokiu būdu nestabdykite varikliu esant slidžiai kelio dangai! Stabdant šiuo būdu slidžiame kelyje, dėl menko padangų sukibimo su kelio danga, gali uzsiblokuoti varantieji ratai. Jeigu automobilis varomas galu, galinė automobilio dalis gali mestis į vieną ar kitą pusę. Jei automobilis varomas priekiniais ratais, prarasite kontrolę vairu. Ši informacija ne tik iš mano patirties, bet ir iš legendinio ralio vairuotojo S. Zasados knygos "Saugus greitis".
Stabdant su ABS sistema, stabdzius reikia spausti kuo stipriau, pedalas nemaloniai pulsuos, bet tai yra normalu. Išsami info apie ABS ir kitas žiemą padedančias sistemas čia:
http://www.autoreviu...ex/article/8510
QUOTE(Azazella @ 2010 02 03, 16:24)
Sakykit, kaip yra su generatoriaus, ar visos bedos pataisomos, ar buna, kad jau nieko nebeimanoma padaryti, meti lauk sena, statai nauja?
Kas per daiktas yra generatoriaus tiltas (tikiuosi, teisingai pavadinau
) ir kokia jo funkcija?
Viską įmanoma padaryti, tiesiog nevisada tai apsimoka, todėl visuomet verta pasiteirauti kiek kainuotu generatoriaus taisymas ir kiek veikiantis generatorius laužyne. Žinoma, nusipirkus generatorių laužyne, nėra garantijos, kad nepasikartos panašios bėdos, dėl to taisymas yra patrauklesnis variantas esant panašioms kainoms. Pirkti visiškai naują generatorių ekonomiškai praktiškai niekada neapsimoka, nepakliūkite į servisų ar dalių pardavėjų spąstus ir visuomet pasikonsultuokite su pažystamais, nusimanančiais šioje srityje, arba internete! Generatoriaus diodų tiltelis yra be problemų pakeičiamas. Sėkmės