Įkraunama...
Įkraunama...

Toms kurios nori viską žinoti II

QUOTE(Azazella @ 2010 01 28, 15:35)
O as maniau, kad kaip tik dyzelines greiciau isyla... Is mano astuoniu turetu auto, dabartine pirma dyzeline, bet sildo tai kaip zveris, nei viena benzinine taip nekureno. Dabartineje niekad nevazineju pilnai atsukus karscio, nes neimanoma, kaip Taskente butu lotuliukas.gif

o tai kokia tavo tacka, kad dyzelis ir tep gerai sildo.. gal ne paslaptis? 4u.gif
nes vis nesuprantam kad ten su sildymu pas mus.. doh.gif
Tiesa daba atsiles oras, tai jau ir pas mus "karsta" bet ne taip kaip pas tave jauciu biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(Akutee @ 2010 02 02, 14:09)
o tai kokia tavo tacka, kad dyzelis ir tep gerai sildo.. gal ne paslaptis?  4u.gif
nes vis nesuprantam kad ten su sildymu pas mus..  doh.gif
Tiesa daba atsiles oras, tai jau ir pas mus "karsta" bet ne taip kaip pas tave jauciu  biggrin.gif



Nepaslaptis smile.gif , mersiukas A klases.
Atsakyti
Dyzelinis variklis sunaudoja naudingai apie 60 proc. kuro išskirtos energijos, o benzininis - tik apie 30...Todėl dyzeliai ir yra ekonomiškesni. .Tai taip jau gaunasi, kad benzininis variklis daugiau šilumos išmeta į aplinką nei dyzelinis. O mašinos salonas šildomas tos bereikalingai išmetamos šilumos likučiais...Idealus variklis apskritai negamintų šilumos, ir saloną šildyt reiktų kažkaip kitaip....
Dyzelinių auto gamintojams visa tai gerai žinoma, ir salono pečiukus deda galingesnius, o kai kur būna net papildomi šildytuvai - webasto, eberschpercher ir t.t sumontuoti gamykliškai...Nors matomai ne visiems žinoma - kai pamatau ford escortą dyzelinį - mane šaltis krato,..nes prisimenu kaip aš tokiam šaldavau...
.Jeigu su pečiuku viskas tvarkoj o šilumos maža - reiktų žiūrėt visą oro paskirstymo sklendžių sistemą...O jei yra kondicionierius ar klimato kontrolė - tai reikalas komplikuojasi, nes tada viskas ten tarpusavy surišta ...
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Kontaktas: 02 vasario 2010 - 16:32
QUOTE(Kontaktas @ 2010 02 02, 16:30)
Dyzelinis variklis sunaudoja naudingai apie 60 proc. kuro išskirtos energijos, o benzininis - tik apie 30...Todėl dyzeliai ir yra ekonomiškesni. .Tai taip jau gaunasi, kad benzininis variklis daugiau šilumos išmeta į aplinką nei dyzelinis. O mašinos salonas šildomas tos bereikalingai išmetamos šilumos likučiais...Idealus variklis apskritai negamintų šilumos, ir saloną šildyt reiktų kažkaip kitaip....
Dyzelinių auto gamintojams visa tai gerai žinoma, ir salono pečiukus deda galingesnius, o kai kur būna net papildomi šildytuvai - webasto, eberschpercher ir t.t sumontuoti gamykliškai...Nors matomai  ne visiems žinoma - kai pamatau ford escortą dyzelinį - mane šaltis krato,..nes prisimenu kaip aš tokiam šaldavau...
.Jeigu su pečiuku  viskas tvarkoj o šilumos maža - reiktų žiūrėt visą oro paskirstymo sklendžių sistemą...O jei yra kondicionierius ar klimato kontrolė - tai reikalas komplikuojasi, nes tada viskas ten tarpusavy surišta ...



Pas mane du peciukai ir yra, bet antro as niekad nejungiu.
Atsakyti
QUOTE(Azazella @ 2010 02 02, 20:03)
Pas mane du peciukai ir yra, bet antro as niekad nejungiu.


Belieka išsiaiškinti, ką mes vadinam "pečiukais"... biggrin.gif
Aš turiu omeny radiatorių, arba šilumokaitį, kurio vamzdeliais cirkuliuoja karštas antifreezas, o per išorę praeina ir sušyla oras. Tas daiktas paprastai būna vienas ,įkištas giliai po priekiniu paneliu, ir vartotojui nelabai matomas....
O tu, spėju, kalbi apie oro srautų valdymo dvi rankenėles.....
Atsakyti
Kontaktas kaip visada aciuks.gif
Jo pas mus su klima (ji vasara veike puikiai)- vadinas reikalas komplikuotas.. lotuliukas.gif
Na tikekimes, kad nebus jau taip salta, kol tokie orai, visai nieko ir silumos pakanka. Bet gal vasara reikes gryst prie sito reikalo, ir banyt kazka aiskintis. ax.gif
Atsakyti
QUOTE(Kontaktas @ 2010 02 03, 07:25)
Belieka išsiaiškinti, ką mes vadinam "pečiukais"... biggrin.gif 
Aš turiu omeny radiatorių, arba šilumokaitį, kurio vamzdeliais cirkuliuoja karštas antifreezas, o per išorę praeina ir sušyla oras. Tas daiktas paprastai būna vienas ,įkištas giliai po priekiniu paneliu, ir vartotojui nelabai matomas....
O tu, spėju, kalbi apie oro srautų valdymo dvi rankenėles.....


Nesigincysiu, nezinau, tiesiog kai pirkau auto, man pardaveja parode mygtuka, kuri nuspaudus isijungia antras peciukas. Kaip yra is tikruju nesigilinau, to mygtuko nejudinau, nes salone ir taip taskentas, penkias minutes pavaziavus jau pucia karsta ora. Na stebuklas ne masina siuo atzvilgiu, pirma tokia turiu, kurioje man tikrai silta thumbup.gif
Bet tuo dziaugsmas ir baigiasi, dabr ieskau jai generatoriaus, kol kas nuo kainu dydziu svaigsta galva doh.gif
Atsakyti
QUOTE(Akutee @ 2010 01 29, 10:35)


Na kad nebutu liudna dar klausima  turiu... ax.gif
kaip reiktu stabdyti automobili su abs sistema?
nes ji biski nervina, nestoja, nes ratai sukasi, o ne sustoja? g.gif
Aciu 4u.gif


Geriausia stabdyt pavaromis (ypac esant slidziai kelio dangai) ir tik esant butinumui naudoti stabdzius. Su automatine pavaru deze irgi imanoma.
Papildyta:
QUOTE(Akutee @ 2010 01 28, 11:24)
Pas mus audi a6 dyzelis. Zodziu atejus ziemai pastebejom, kad nesildo masina, nors vasara klima veike puikiai doh.gif
Pasikeitem pas pazystama servise peciuka, na lyg ir pradejo sildyti. tiesa, ne taip jau ir karsta, bet.. na cia ir ne benzas kad greit isiltu.. bet.. Zodziu problema tame, kad trys "peciukai" (pro kur pucia ora), virsuje, prie langu ir per vidury pucia silta ora i langa, o paneleje kur i zmones- pucia drungna, gan saltoka ora blink.gif cia dabar kame bajeris? doh.gif
dekui uz komentarus 4u.gif


Visu pirma, jei nesildo arba sildo efektyviai, tai tikrinima kaip syla variklis ir kaip greit pasiekia darbine temp. Nezinau kaip variklio temp. pateikiama vairuotojui, dazniausiai buna rodykle, kuri turi buti skales viduryje, esant varikliui darbineje temp. Jei ta rodykle "nekyla" is savo vietos arba pakyla nedaug (t.y. iki vidurio skales nepakyla), tai problema su variklio ausinimo sistema, greiciausiai kaltas termostatas.
Del drungno oro per centrinius ortakius. Viskas del Jusu saugumo smile.gif kad nuo karsto oro i veideli neuzmigtume prie vairo smile.gif Velgi, nesusidures su A6, bet daznu atveju gamintojo numatyta tokia opcija, kad per centrines angas pustu drungna ora. Vieniems auto ji galima reguliuoti, t.y. maisyti oro paemima nuo peciuko ir imama tiesiai is lauko, kituose auto tas drungnas oras nereguliuojamas. Gal salia centriniu ortakiu yra kokia reguliavimo rankenele su uzrasais "airmix" ar pan.?
Atsakyti
Sakykit, kaip yra su generatoriaus, ar visos bedos pataisomos, ar buna, kad jau nieko nebeimanoma padaryti, meti lauk sena, statai nauja?
Kas per daiktas yra generatoriaus tiltas (tikiuosi, teisingai pavadinau smile.gif ) ir kokia jo funkcija?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Azazella: 03 vasario 2010 - 15:38
QUOTE(Azazella @ 2010 02 03, 16:24)
Sakykit, kaip yra su generatoriaus, ar visos bedos pataisomos, ar buna, kad jau nieko nebeimanoma padaryti, meti lauk sena, statai nauja?
Kas per daiktas yra generatoriaus tiltas (tikiuosi, teisingai pavadinau smile.gif ) ir kokia jo funkcija?


Viiskas pataisoma, tik kartais neapsimoka to daryt...Pvz apvijas pervyniot ne problema, bet toks darbas brangus...Geležis jei išrūdijusi - iškart metamas laužan...
Tiltas - tai yra šeši DIODAI sujungti į trifazio tiltelio schemą - yra kintamosios srovės lygintuvas. Paprastai dabar daromas kaip vienas neremontuojamas mazgas.Ir kiekvienam generatoriaus tipui - skirtingas.
Generatorius gamina kintamą srovę, tiltas ją išlygina. Dar yra "šokoladas" - mikroschema, kuri stengiasi palaikyt pastovią įtampą, nepriklausomai nuo apkrovos ir variklio sūkių, reguliuodama žadinimo srovę - per "angliukus" kurie turi savybę susidėvėti,...ir kurių laiku nepakeitus - atsiranda kitos problemos.Angliukai kai kur keičiami atskirai - kainuoja kapeikas,..kai kur - tik kartu su "šokoladu" - tada jau nebe kapeikos.
Atsakyti
galit gal pagelbėt? kaip gali vadintis guma. zodziu jungia dvi dali, slanga turbo. dedasi ant virsaus ir uzsiveržia chamutu. reik tą gumą nusipirkt, o nežinau kaip parduotuvėj paaiškint ko man reik. galiu tik parodyt kurioj vietoj, ar ba pusę tos gumos blush2.gif ko klausiu niekas nežino kaip gali vadintis
Atsakyti
QUOTE(Kontaktas @ 2010 02 03, 16:41)
Viiskas pataisoma, tik kartais neapsimoka to daryt...Pvz apvijas pervyniot ne problema, bet toks darbas brangus...Geležis jei išrūdijusi -  iškart metamas laužan...
Tiltas - tai yra šeši DIODAI sujungti į trifazio tiltelio schemą - yra kintamosios srovės lygintuvas. Paprastai dabar daromas kaip vienas neremontuojamas mazgas.Ir kiekvienam generatoriaus tipui - skirtingas.
Generatorius gamina kintamą srovę, tiltas ją išlygina. Dar yra "šokoladas" - mikroschema, kuri stengiasi palaikyt  pastovią įtampą, nepriklausomai nuo apkrovos ir variklio sūkių, reguliuodama žadinimo srovę - per "angliukus" kurie turi savybę susidėvėti,...ir kurių laiku nepakeitus - atsiranda kitos problemos.Angliukai kai kur keičiami atskirai - kainuoja kapeikas,..kai kur - tik kartu su "šokoladu" - tada jau nebe kapeikos.



Man meistras paaiskino, kad maniskio generatoriaus tiltas parejo. Is pradziu galvojau, kad gal ne taip nugirdau lotuliukas.gif Pamaniau, cia pasiklausiu. Zodziu, sake, kad neremontuojama ir nerestauruojama, tenka keisti visa generatoriu. Zinot, kaip moterims tuose servisuose sunku, vis galvoju, ar nemulkina kartais manes.
Atsakyti