QUOTE(Akutee @ 2010 01 29, 10:35)
Na kad nebutu liudna dar klausima turiu...
kaip reiktu stabdyti automobili su abs sistema?
nes ji biski nervina, nestoja, nes ratai sukasi, o ne sustoja?
Aciu
Geriausia stabdyt pavaromis (ypac esant slidziai kelio dangai) ir tik esant butinumui naudoti stabdzius. Su automatine pavaru deze irgi imanoma.
Papildyta:
QUOTE(Akutee @ 2010 01 28, 11:24)
Pas mus audi a6 dyzelis. Zodziu atejus ziemai pastebejom, kad nesildo masina, nors vasara klima veike puikiai
Pasikeitem pas pazystama servise peciuka, na lyg ir pradejo sildyti. tiesa, ne taip jau ir karsta, bet.. na cia ir ne benzas kad greit isiltu.. bet.. Zodziu problema tame, kad trys "peciukai" (pro kur pucia ora), virsuje, prie langu ir per vidury pucia silta ora i langa, o paneleje kur i zmones- pucia drungna, gan saltoka ora
cia dabar kame bajeris?
dekui uz komentarus
Visu pirma, jei nesildo arba sildo efektyviai, tai tikrinima kaip syla variklis ir kaip greit pasiekia darbine temp. Nezinau kaip variklio temp. pateikiama vairuotojui, dazniausiai buna rodykle, kuri turi buti skales viduryje, esant varikliui darbineje temp. Jei ta rodykle "nekyla" is savo vietos arba pakyla nedaug (t.y. iki vidurio skales nepakyla), tai problema su variklio ausinimo sistema, greiciausiai kaltas termostatas.
Del drungno oro per centrinius ortakius. Viskas del Jusu saugumo
kad nuo karsto oro i veideli neuzmigtume prie vairo
Velgi, nesusidures su A6, bet daznu atveju gamintojo numatyta tokia opcija, kad per centrines angas pustu drungna ora. Vieniems auto ji galima reguliuoti, t.y. maisyti oro paemima nuo peciuko ir imama tiesiai is lauko, kituose auto tas drungnas oras nereguliuojamas. Gal salia centriniu ortakiu yra kokia reguliavimo rankenele su uzrasais "airmix" ar pan.?