Įkraunama...
Įkraunama...

Toms kurios nori viską žinoti II

QUOTE(denaxa @ 2010 01 27, 14:58)
Sroves stipruma amperais.Siaip krauti akuma reikia ne maziau 12h,jei nori normaliai pakrauti.Kuo labiau iskrautas-tuo didesne srove rodo,po truputi kraunantis rodykle arteja prie nulio.Cia jei pakrovejas automatinis,nereguliuojamas (kaip supratau pas tave toks ir yra).




QUOTE(Kontaktas @ 2010 01 27, 15:04)
"pareiti " nuo to ji negali...bet gali išsiprogramuoti visoki grotuvai, navigacijos, signalizacijos, slapukai, imobilaizeriai, el. langų pakėlėjai, liukai, adaptyvinės pavarų dėžės......ir t.t. ir pan....
Kuo krūtesnė tačka, tuo daugiau tokių problemų, ir tuo bukesnis tuose reikaluose savininkas.... rolleyes.gif
Todėl sevisuose, kur keičia akumus, pakeitimo metu  ant laidų "krokodilais" prikabina paprastą 9V batareiką, liaudyje vadinamą "krona"...to užtenka palaikyt visas atmintis...

Dėl antro klausimo: PAKROVĖJU vadinamas žmogus kuris kažką PAKRAUNA...plg: šlavėjas, audėjas, melžėjas...biggrin.gif
kalbam apie akumuliatorių ĮKROVIKLĮ. Jis gali turėti du matavimo prietaisus: votmetrą, rodantį įtampą voltais, ir ampermetrą, rodantį srovę amperais. Tavo atveju garantuoju - kalbam apie ampermetrą. Srovė įkrovimo metu nuo 4A sumažėjo iki 2A, kas yra labai normalu tvarkingam akumuliatoriui.

Ačiū už atsakymus. atsiprašau už savo zodzius "pareiti" ir "pakrovejas" tiesiog pusė mano pažystamų rusakalbiai, o tas itakoja... blush2.gif
Atsakyti
Kontaktas? biggrin.gif
gal tu ka zinosi, nes kiek matau daug ismanai... ax.gif
Pas mus audi a6 dyzelis. Zodziu atejus ziemai pastebejom, kad nesildo masina, nors vasara klima veike puikiai doh.gif
Pasikeitem pas pazystama servise peciuka, na lyg ir pradejo sildyti. tiesa, ne taip jau ir karsta, bet.. na cia ir ne benzas kad greit isiltu.. bet.. Zodziu problema tame, kad trys "peciukai" (pro kur pucia ora), virsuje, prie langu ir per vidury pucia silta ora i langa, o paneleje kur i zmones- pucia drungna, gan saltoka ora blink.gif cia dabar kame bajeris? doh.gif
Tie musu pazystami siais dalykasi neuzsiimineja, todel nzn nei kur kreiptis, nei kas cia gali buti g.gif

dekui uz komentarus 4u.gif
Atsakyti
Ačiū už pasitikėjimą tsakant... 4u.gif
Bet nelabai kuo galiu padėt. Nesu eksplotavęs tokios mašinos...
Šiaip galiu tik spėlioti - jei jau per kažkur pareina karštas oras, tai su pačiu salono radietorium bus tvarka, nes jis bendras viskam...Paskui šakojasi ortakiai į visas groteles, ir yra sklendės, kurios atsidaro/užsidaro pagal rankenėlės ar mygtukų komandas. Va kažkas su tom sklendėm bus negerai...Kas konkrečiai - nežinau, nes būna labai įvairių mechanizmų - paprasčiausi trosai, elektriniai varikliukai, elektromagnetai, vakuuminiai cilindrai...ir dar kiek nežinau.....
Atsakyti
QUOTE(Akutee @ 2010 01 28, 12:24)
Kontaktas? biggrin.gif
gal tu ka zinosi, nes kiek matau daug ismanai... ax.gif
Pas mus audi a6 dyzelis. Zodziu atejus ziemai pastebejom, kad nesildo masina, nors vasara klima veike puikiai doh.gif
Pasikeitem pas pazystama servise peciuka, na lyg ir pradejo sildyti. tiesa, ne taip jau ir karsta, bet.. na cia ir ne benzas kad greit isiltu.. bet.. Zodziu problema tame, kad trys "peciukai" (pro kur pucia ora), virsuje, prie langu ir per vidury pucia silta ora i langa, o paneleje kur i zmones- pucia drungna, gan saltoka ora blink.gif cia dabar kame bajeris? doh.gif
Tie musu pazystami siais dalykasi neuzsiimineja, todel nzn nei kur kreiptis, nei kas cia gali buti g.gif

dekui uz komentarus 4u.gif


Pas mane irgi panasi situacija, kai masina gerai isila - tada ir i zmones normaliai pucia. Nors pas mane ir benzinas.
Atsakyti
QUOTE(Akutee @ 2010 01 28, 10:24)
bet.. na cia ir ne benzas kad greit isiltu..



O as maniau, kad kaip tik dyzelines greiciau isyla... Is mano astuoniu turetu auto, dabartine pirma dyzeline, bet sildo tai kaip zveris, nei viena benzinine taip nekureno. Dabartineje niekad nevazineju pilnai atsukus karscio, nes neimanoma, kaip Taskente butu lotuliukas.gif
Atsakyti
Kontaktas ir merginos aciuks.gif

Na kad nebutu liudna dar klausima turiu... ax.gif

kaip reiktu stabdyti automobili su abs sistema?
nes ji biski nervina, nestoja, nes ratai sukasi, o ne sustoja? g.gif
siandien ypac sunku buvo stabdyti aisku ir del oro, ir kad stabdai o ji nestoja, ratai sukasi..pedalas atrodo atgal lenda, nors ji ir spaudi, o masina slysta?
Cia kozkokie ypatumai yra ir kaip su jais elgtis?
Nes kolkas belieka mazu greiciu ir anksto stabdyti , bet jei greiciau vaziuosi ir stabdysi, tai nzn..

Aciu 4u.gif


Atsakyti
QUOTE(Akutee @ 2010 01 29, 09:35)
kaip reiktu stabdyti automobili su abs sistema?
nes ji biski nervina, nestoja, nes ratai sukasi, o ne sustoja? g.gif
siandien ypac sunku buvo stabdyti aisku ir del oro, ir kad stabdai o ji nestoja, ratai sukasi..pedalas atrodo atgal lenda, nors ji ir spaudi, o masina slysta?
Cia kozkokie ypatumai yra ir kaip su jais elgtis?
Nes kolkas belieka mazu greiciu ir anksto stabdyti , bet jei greiciau vaziuosi ir stabdysi, tai nzn..

ABS sistema skirta ne stabdymui, o valdymui, t.y. tu gali valdyti automobilį, nes neužsiblokuoja ratai. Todėl automobilio stabdymo kelias yra ilgesnis, bet kai kada tai gali padėti, ypač jei yra vietos kur išlaviruoti su slįstančiu automobiliu. ABS atmetinėja stabdžius, todėl atrodo, kad pedalas atgal lenda. Tą patį galima daryti ir be ABS, t.y. pumpuoti stabdžius, bet čia jau reikia mokėti, turėti šiek tiek patirties. Jei ABS tau maišo, jį galima išjungti, jei pas tave yra ASC ar kita sistema, ABS bus sujungtas kartu.
O šiaip tai visada yra lengviausia patarti. Kai kada atrodo ir žinai ką reiktų daryti vienu ar kitu atveju, bet kai nutinka tokia situacija tau, ne visada sureaguoji taip kaip turėtum.
Atsakyti
pikkolo aciu labai uz paaiskinima. 4u.gif
Tiesa, kritineje situacijoje pamirsti daug ka..
Bet vadinas siuo atveju, kad nieko neatjunginet. belieka pasirinkti saugu atstuma, ir is anksciau stabdyti po truputy. Taip, o tas , kad neslysta o sukasi ratai manau thumbup.gif tik reikia patirties su tuo ABS vazinejant.. ax.gif
Atsakyti
Tokis klausimas. Rasiau anksciau, kad per didziuosius salcius mano auto atsisake vestis, ir paskutinio meginimo uzvesti metu jau leido tik garsus klakt klakt klakt. Buvo isreiksta nuomoniu, kad akuma jau numarinau galutinai. O siandien masina uzvedziau be menkiausio kaprizo. Tai ir galvoju, gal vis tik ne akume buvo problema... Noriu issiaiskinti, nes jei ne akumuliatorius buvo kaltas, reiskia reik ieskoti kitos priezasties ir ja salinti. Nebenoriu daugiau sedeti be automobilio kelias dienas .
Atsakyti
Reiškia priežastis pati pasišalino kartu su šalčiais...Ir dabar niekas nieko neras.
Galima paspėlioti - kažkiek atšilęs akumas atgavo užšaldytas ampervalandas, arba buvo šerkšno pasikaupę kažkur ant kontaktų - ar spynoj, ar signalizacijos relės, ar pačiam starteryje...
Atsakyti
QUOTE(Kontaktas @ 2010 01 29, 11:30)
Reiškia priežastis pati pasišalino kartu su šalčiais...Ir dabar niekas nieko neras.
Galima paspėlioti - kažkiek atšilęs akumas atgavo užšaldytas ampervalandas, arba buvo šerkšno pasikaupę kažkur ant kontaktų - ar spynoj, ar signalizacijos relės, ar pačiam starteryje...



O ar imanoma kazkaip patikrinti pakaitinimo zvakes, ar tik keisti reik, jei itari, kad jos jau neocenj bigsmile.gif
Atsakyti
QUOTE(Azazella @ 2010 01 29, 14:20)
O ar imanoma kazkaip patikrinti pakaitinimo zvakes, ar tik keisti reik, jei itari, kad jos jau neocenj bigsmile.gif

Galima patikrinti,servisuose tikrina,tik reikia ziureti,kad tikrintu isimtas,tada matosi kaip zvake kaista-turi kaisti tik pats galiukas,jei kaista visa ar isvis nekaista-galima mesti lauk ax.gif
Atsakyti